♥ Sarah Of Sweden

Alla inlägg under augusti 2011

...

Av Sassi ♥ - 31 augusti 2011 17:33

Hejhej..

Orkar inte blogga just idag så det får bli imoron eller någon annan dag..Är inte på humör tyvärr..

kram<3

Av Sassi ♥ - 30 augusti 2011 21:09

Skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av? Neeej!!?


Har någon gjort dig besviken de senaste tre dagarna? yuupp


Har någon sett dig i underkläder de senaste tre dagarna? näh?!


Om du var så full att du inte kunde gå, skulle den person du senast

pussade ta hand om dig? öhm? nää för jag dricker nt, Ja de tror jag?


Har du någonsin pussat någon som varit hög? näe?


Vad skulle du säga om personen du har känslor för skulle plinga på din dörr? Skulle blivit suppeeerr glad o börjat gråta o allt , skulle få panik o bara kramat honom?! O skulle svimmaat?!!!

Hatar du någon just nu? nej men stör mig på väldigt många


Vem tog senast på din rumpa? hm..jonna tror jag?
Saknar du någon just nu? ohja
Är du längre än de flesta i din ålder? nää, e skit kort säger alla :(
Kommer du ihåg exakt de orden du använde för att avsluta ditt senaste förhållande? hm..har ine haft ett förhållande ..
Vad skulle du göra om någon av dina vänner höll på med den du senast pussade? ehm inget?
Har du någonsin fundera på att pierca din tunga? ja som faan!


Känner du någon som är oskuld? jadå
När gapskrattade du senast? idaag
Brukar du tänka innan du talar? njaa

Skulle du någonsin kunna tatuera dig? nejj vågar inte..
Håller du kvar vid någonting du borde släppa taget om? mhh..
Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? näe
Skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? tror jag nog
Om dina föräldrar inte skulle gilla den personen du träffar, skulle du sluta träffa den då? inte direkt.


Tror du att du skulle klara en månad utan att svära ? haha näee
Man vet aldrig vad man har innan man förlorat det. Sant eller falskt? så sant som det är sagt
Har du någonsin kysst ett ex efter att ni gjort slut? nää?

Om du kunde välja att någon skulle "försvinna", skulle du? ja visst
Pratar du ofta? ja
Vilka ställen har du varit på under de senaste timmarna? Hemma 
Vem har du umgåtts med igår? hm..jonna
Vad är det bästa som hände dig igår? vet fan inte?

Är du en elak person? både ja och nej


Om du hade en miljon, vad skulle du göra då? flyttat hem till Justin<3

Vad lyssnar du på just nu? Justin bieber - Baby <33333

Tror du att andra människor tycker illa om dig? finns det säkert ngn som gör

Om du var jagad av en alligator, vad skulle du göra? springa antagligen?
Är du lycklig? helt ärligt, både ja och nej
Vem skrek du senast på och varför? vne


När grät du senast? förra veckan 
Vem kramade du senast? Jonna
Är du rädd för mörker? ja
Tror du att två ex kan vara vänner? Kanske, jag vet inte?
Vill du ha tillbaka någon i ditt liv? ja..

Av Sassi ♥ - 30 augusti 2011 16:45

Då har man kommit hem efter en tråkiiig skoldag.. Riktigt tråkigt var de förutom i slutet ,, haha att dra hem såklarT?!  Jah inte så speciell dag faktiskt. Efter skolan stack jag hem t en tjejkompis och va där en stund o nu e jah hemma! 

Sitter bara o tänker hur kul det skulle varit o bo i Stockholm, där allt kul kan hända, där alla Belieber parader sker..men tyvärr bor man här i äckliga helsingborg...TRIST! jaja men sånt är livet..

Snart ska jag nog välja kläder till imon , sen ska jag göra nåt roligt? som kolla film!

Jaaah, har inte mycke mer o säga, funderar att ändra lite designen på bloggen! Får se hur det blir, Hejdå!

:*

 
Av Sassi ♥ - 30 augusti 2011 07:53

hellooo bloggen:p

sticker snart till tåget. Så det blir inte så långt inlägg!

igår bloggade jag tyvärr inte efter filmen..var så trött att jag var tvungen o sova! 

o idag vaknade jag väldigt seent..brukar inte göra de..Men iaf, just nu lyssnar jag lite musik, men nu måste jag dra, fick nyss reda på att mitt tåg va inställt så jag måste ta detta tåget, så vi ses! Jag bloggar mera när jag kommer hem!

Puss :*

Tumblr_lqq6dlefji1qeo968o1_500_large

Ohh hell yeaah i do:O

Av Sassi ♥ - 29 augusti 2011 17:21

Älskling<3

Du vet att de inte finns ett enda ord att beskriva hur mycket jag älskar dig av hela mitt hjärta och du kommer vara fast bunden i mitt hjärta i resten av mitt liv och de kommer jag aldrig nånsin ångra babe<3 Velat komma till dig och se dig le..:/ Sorry de har verkligen inte funkat..Men önskat att de gjorde de.! Tro mig babe! Dör du dör jag samma dag och de kommer jag inte ångra ett skit!..Nu e de jul och jag önskade verkligen att jag kunde bara komma till dig ,Stå framför dig och säga Mery christmas baby! I love u til the end <3 Nej! kan inte ta mig ut från de verkligen..Jag har verkligen bieber feber just nu:( Jag har försökt och försökt men inte kommit till målet där du är baby<33 Älskar dig verkligen justin och jag lovar mig själv en sak! jag kommer fortsätta att försöka tills jag kommer till målet och säga, Justin! Du är så underbar och jag kommer älska dig tills jag dör babe..:( :'( Har inte kunnat koncentrerat mig något bara för dig justin:( jag önskade att du kunde komma till sverige och hoppas verkligen de fortfarande!  En sak till er alla som hatar justin bieber! Sluta komma fram till en och fråga hela tiden varför man gillar honom! Seriöst skärp er! Ni gillar ju fkn vem som helst men vi kommer verkligen inte fram och säger hur du kan gilla honom! Anyway babes! Gotta go now but Hey justin! Please remeber that i love u til the and baby and i always gonna do it ..U+Me..That is true baby<3333

Love u justin bieber<33

---------------------------------------------------------------------------

Skrev den typ december 2010, haha så dålig den e !

Drog aldrig t bio idag..kunde inte fixa pengar! men snart ska jag bara kolla på en massa filmer och tjocka mejj med en massa popcorn o sånt hehe.. får se om jag bloggar lite senare!

------------------------------------------------------------------------

Jag trodde jag kunde lita på dig upp till 110% men det visade sig att jag faktiskt inte kunde det längre...

--------------------------------------------------------

Sääxxiii <3

Av Sassi ♥ - 29 augusti 2011 07:11

måste bara lägga in en låt!

Av Sassi ♥ - 29 augusti 2011 07:04

Heej!

Blir ett snabbt inlägg eftersom måste leta upp mina idrottskläder och sen drar jag till tåget! , Efter skolan ska jag nog sticka t bio, eler jag kommer hem först och fixar mejj lite, fixar pengar o så! om jag inte drar blir de väl något annat? vet inte riktigt vad men nåt kul blir de hoppas jag!

jaja nu ska jag dra men ni får ha de så bra så ses vi senare!

Puss:*

Tumblr_lqoaijqm9i1r0593vo1_500_large

Love you Sel <33

Av Sassi ♥ - 28 augusti 2011 21:41

Your image is loading...

Såå fiin , den är till min vackra Justin! 

I LOVE YOU


----------------------------------------------------------


Your image is loading...

FUCK YOU, Till en smutsig kille ! 

HAHA de ser ut som att jag puttar ut tuttarna hahahaha!

OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Ovido - Quiz & Flashcards