♥ Sarah Of Sweden

Alla inlägg under december 2011

Av Sassi ♥ - 30 december 2011 23:28

Hellooooooo!!

Som ni har sett så har jag inte bloggat på ett bra tag för att jag har varit borta . But im back now ! Har haft jättekul där men också skit tråkigt :p äntligen e man hemma ! Saknar vännerna där , va lite jobbigt att lämna dom menmen..Har shoppat lite där också, köpte ett par svarta uggs för 100 spenn, de va mellandags reaa ! As bra ju. Köte en shit fin jacka också! träffade min andra syster , sjukt kul hade vi ! Ska dra dit i februari igen och fira min födelsedag !, orkar inte fota sakerna jag köpte, får göra de någon annan dag! Skulle egentligen komma hem idag eftersom vi hade shit kul hos en kompis ! Han e as gulleeee!! Vi kunde inte avboka biljetten så de fick bli som de blev !..

Tog as många bilder..men kom nyss på att jag fotade alla bilder i kompisens iphone haha :p

Har inte så mycke mer o säga faktiskt..ska dra nu och käka lite ! bloggar kanske lite senare ifall datan inte laggar så mkt..


Av Sassi ♥ - 22 december 2011 19:45

Hejhej, va i lund idag, stack till kompisen eftersom en sak hade hänt jag menar """hÄNT"" , haha ne men en kille hade låtsas vara en tjejs föräldrar o så hade han hackat in sig i hennes facebook och skrivit att hon e död, jag menar vem fan orkar göra sådär och låtsas att någon e död? Snälla..

Men ska fortsätta packa kläder i väskan för ska ju dra imoron till göteborg yeey!

Puss & KRam ! <3

0e9d61a22e7111e180c9123138016265_7_large

Bjuder på en bild på min älskliiing !! 

Av Sassi ♥ - 20 december 2011 00:57

Inte så viktigt men Shane e så jävla snygg ?!, känns som att jag snart kommer spricka om jag inte får honom, så som jag känner på Justin ! 

BARA KOLLA?! herregud, får värsta fjärilar i agen bara jag ser han :)

hans läppar, hans ögon, hans kropp, hela han ..åhhmyy  


Av Sassi ♥ - 19 december 2011 16:30

Shululu..kom nyss hem från skolan, fyfan va tråkigt de va idag ! hände verkligen ingeting förutom i slutet då jag och jonna tramsa som fan, gick runt och skämde ut oss HAH! så jävla kul . iaf just nu gör jag inte så mycke faktiskt, hörlurarna på och lyssnar på hög musik och ska snart dansa lite! måste få bort lite fett ya know ! ;) 

inom 1 månad vill jag koma ner till 42 kg, just nu väger jag 50 och tycker de e suuuperduper mycke !:O asså menar inte så till andra folk, men asså jag har så fula former ! och jag e tjock, visa kanske väger 50 men kanske bara för att dom e långa, men absolut inte tjocka, för jag e den enda som har fuuula former usch..

- Jag: asså jag e sååå tjock ch ful :(

- Isa: Asså fy vad dåligt självförtroende du har, verkligen !o.O

- Jag: jag vet, men bara kolla på dig, du har inte lika lång näsa som jag, du har inte lika fula ögon som jag, du har inte lika ful mun som jag , du har inte lika fult hår som jag, du e inte lika FUL som jag!:(,

- Isa: :O?, säg en positiv sak som du tycker om på dig själv!

- Jag: Min fitta. HAHAHAHA , som vi garva hahah! :D , de va bara flipp :p

Men jävligt kul var de faktiskt ! xxD

Jah nu ska jag väl börja dansa och städa mitt katastrofa rum så hejjdåå xxxSara

Av Sassi ♥ - 18 december 2011 10:20

Fick en kommentar innan av en tjej som heter Olivia !


OLIVIA - OM CRAZY ABOUT YOU..

Hur mycket kostar dom ?:)


-Betalade 599 för dom !:)

Av Sassi ♥ - 17 december 2011 23:48

fyfan va jag grät när jag såg denna :(..en katt har förlorat sin kärlek och gör den här HRL saken..

Av Sassi ♥ - 17 december 2011 21:06

Super dålig bloggning..sorry! igår var jag hos min moster till idag så kunde inte blogga. ville inte heller för att ville gärna ugås med henne mer ! 

Jag funderar på att flytta min blogg till nattstad !, orkar faktiskt inte bloggplatsen mera..så ska försöka fixa de!

Jo juste, drog idag med pappa och shoppade lite , tycker synd om pappa som får stå ut med mig som alltid måste in på underkläds affärer haha!

men jag orkar inte fota så jag visar en bild på mina nya skor, kan visa någonannan dag på mina tröjor !

First Round Fur Jr Puma Footwear Svart

tycker verkligen om dom !! , ska ha på mig dom i jul avslutningen ! ska bli en liten sån..hur ska man säga, streetdance outfiten typ ! 

köpte en bh och två tröjor som sagt ! sen käkade vi lite tsm och sedan drog vi hem för vi va riktigt trötta ! :o 

Jah och när jag kom hem beslöt jag mig för att börja färga mitt hår, köpte för några dagar en röd hårfärg men man ser inte så stor skillnad så ska nog dra till en frisöt och göra de ! :D , kommer bli riktigt jävla nöjd kan jag tänka mig! :D

Av Sassi ♥ - 15 december 2011 21:01

hejhej..jah vet..jag har inte bloggat idag ..har hänt mycke idag också ! skola..hem, skriva, skriva, skriva..oh ja skriva mer..håller på och skriva en berättelse om en sak som hänt i mitt liv, de kommer kanske ta flera veckor, för den berättelsen , den kommer bli jävligt lång !

Jah, men snart ska jag ner o käka lite efter flera timmars skrivande ! 

Tänkte bara påminna er, ifall ni vill kan ni väl gå in och bli vän med mig på facebook? :D

http://www.facebook.com/profile.php?id=100000116416049



G¨å o bli vän nu ! :D 

  

OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Skapa flashcards