♥ Sarah Of Sweden

Alla inlägg under mars 2012

Av Sassi ♥ - 26 mars 2012 17:00

Som ni alla säkert sätt & märkt så är ju våren här nu - och då måste man ju självklart fylla på garderoben med massa nya kläder, skor, osv  Så jag passade på att lägga in nya & snygga plagg som passar perfekt nu till våren! Så kika in där och se om ni  hittar något fint eller kanske blir inspererade?

http://sara-bieber.mylovebasket.com/

Awear | Textured Belted CardiganCheap Monday | Spring Jean Satin JeansSisters Point | Fix Jeans

 River Island | River Island Rib Side Legging

En massa fina toppar finns det. Riktigt hett just nu!

Av Sassi ♥ - 26 mars 2012 15:45

hejj babes!

hur mår ni? jag mår iaf bra! började min praktik idag i ett dagis. hur gulliga som helst ju!

sen blev de stan med vännerna. Shoppade små nödvändiga grejer. Har ni hört justins nya låt som kom upp idag? Aja, ska ta och fixa mig inför träningen. Lovar en massa updatering senare!

Av Sassi ♥ - 25 mars 2012 21:42

Skönhetstips - Video 1

Skönhetstips - Video 2

Skönhetstips - video  3

Enyoj!
Hon är riktigt bra:)

Av Sassi ♥ - 25 mars 2012 19:02

Så himla skönt är det att träna! Roligt är det också. Att få bort allt fett från kroppen.

känner att jag behöver ta en snabb dusch snart. Mitt hår har blivit fettigt, mitt smink måste bort och ja. Tänkte faktiskt lägga ut NÅGRA små tips på skönhet. Ni kanske har nytta till det hoppas jag !

Sen får jag nog gå av från datan.

 

Av Sassi ♥ - 25 mars 2012 15:23

Hejhej!
blivit en superdålig bloggning jag vet..men jag har ju ett liv utanför bloggen också.

Men ska försöka bli bättre !

Har börjat träna nu, har gått upp i vikt känns det som..så nu blir det träning!
I fredags drog jag ut med min älskling josefin o hennes vän. Gick runt lite och sen blev det bio! Ganska bra film bortsett från att jag var nära på att gråta lite :p.

aop. Har också fixat prao nu i dagis. asså ungar! got to love'em!

Men nu ska jag träna i nån timme två kanske! bloggar kanske senare ifall jag hinner.

Puss .

Tumblr_m0vnvxhlzq1qijksmo1_500_large 

Av Sassi ♥ - 21 mars 2012 20:18

Såhär blev det igår!

Mys

heehheh...

sitter nu med färgen i håret. Det ska bli lila! Men det kommer inte synas så mycket eftersom mitt hår är lite mörkt..så nästa gång jag färgar det vilket blir nästa vecka så köper jag blekning först.

Iaf, vad har hänt idag då? 

drog till skolan. En helt okey dag med massa roligt med vännerna. Kollade film också. Tänk er, Vi har en jävla lyx faktiskt. vi får kolla på en film varje vecka. awesome! 
Japp. Efter skolan fick jag lite stress..det är morsdag idag, på våran religion då. Och jag ville åka in till stan men nej. Mamma ville inte det. Så får ta det imoron.

Gud vad tråkigt inlägg! Jag har verkligen bloggtorka. Jag är skit dålig på att blogga..

får försöka fixa det.

You eat, you’re fat. You don’t eat, you’re a freak. 
You drink, you’re an alcoholic. You don’t drink, you’re a pussy. 
You read, you’re a nerd. You don’t read, you’re stupid. 
You tell a secret, you’re an attention seeker. You don’t tell a sceret, you’re still attention seeking. 
You let someone in, you’re easy. You don’t let someone in, you’re too uptight. 
You smoke, you think you’re cool. You don’t smoke, you’re a loser. 
You’ve had sex, you’re a slut. You haven’t had sex, you’re a frigid little bitch. 
You wear make up, you’re a slag. You don’t wear make up, you’re ugly.
You can’t please anyone. 
Ever.



Av Sassi ♥ - 20 mars 2012 22:14

Riktigt lång dag har det varit idag!
stack aldrig till skolan idag tyvärr..hade velat men det enda som kommer emellan är när man är sjuk..Jobbigt! 

 nu på kvällen drog jag och mamma in till familia och sånt och handlade lite smått och gott. massa godis blev det hihi! nu ska jag bli tjockis. haha driver.

Ao kom hem för någon timme sen och nu sitter jag bara och lyssnar musik och läser Kenzas blogg:))) Så ska snart kolla film som vanligt hihi :p

tråkigt inlägg jag vet..men så är det när man inte har något intressant och säga..

förresten 

Lyssna på denna låt, och kolla på hela videon. Förstå detta budskap, det är viktigt.
Och om du inte känner något, då har du inget hjärta!

Tänkte skriva av mig lite, hur jag känner.. Jag önska att alla kunde bara uppskatta det dem har, att man kan nöja sig så som gud skapa en. Alla är vackra på sitt sätt, finns inga som är "fula". 
Varför ska man tänka så ytligt, att man vill ändra på sitt utseende osv. Det finns folk som har de värre. Folk som är blinda, döva, handikappade osv men ändå sitter vi här och är ytliga. 
Jag vet hur det är för jag är själv en utav dem som tänker ytligt, jag vill också ändra massa saker med mitt utseende. Men sen när jag ser hur andra har det så mår jag dåligt och förstår inte varför jag inte kan nöja mig så som jag är. Varför klagar vi bara? Vi borde vara nöjda med vad vi har. Men vi alla är olika, jag önska att det kunde gå bra för alla, att alla kunde må bra med det dem har. Och detta handlar inte bara om utseende, det gäller allt. Man vill alltid ha mer OAVSETT vad man har så måste man ha mer och mer och mer hela tiden, ingenting räcker längre.

Vi tänker sällan på vad vi har, men alltid på vad vi saknar.
Av Sassi ♥ - 19 mars 2012 20:58

Tänkte bara fixa ett länkbyte till en hur snygg tjej som helst!
 

Hur snygg är inte hon lixom? 

Gå in till hennes blogg, hon bloggar om precis allt, sjukt bra blogg har hon och hela hon är helt underbar!
hon e 26 år och har fortfarande swag ! ;)

 http://ziffia.bloggplatsen.se/


Gå in o kommentera nu ! 

 



OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Ovido - Quiz & Flashcards