♥ Sarah Of Sweden

Direktlänk till inlägg 23 maj 2012

Vår första kärleksproblem!

Av Sassi ♥ - 23 maj 2012 23:45

Vi har fått in vår första kärleksproblem! Vi tycker det är jättekul att få hjälpa er, så nu sätter vi igång!


Fråga av läsare:
Hejsan, såg att du kunde hjälpa andra med deras kärleksproblem, och jag har ett..

Jag är kär i min brorsas kompis. Killen jag är kär i går i samma skola som mig och är ett år äldre och går i 7an. Jag har aldrig varit ensam med honom utan att min brorsa inte vart med. Jag är så kär i den här killen att jag blir så glad varje gång jag hör hans namn. När han gillar mina bilder på mig blir jag som i trans, jag blir så glad! Mina kompisar säger att jag ska gå fram till honom och fråga om vi ska göra något (för när man är ensam med en kille brukar man oftast strula osv..) men det är det att jag är sjukt jävla blyg och skulle aldrig våga gå fram till honom ens.. Jag har skickat ett meddelande på facebook där jag frågade om vi skulle göra något någon dag, men han har inte svarat än och det har typ gått 2månader eller nåt.
En gång var jag på killens parkour tillsammans med min kompis och min brorsa som också gick på parkour. Då liksom såg man igenom min kompis byxor som hade string o kille ja gilla as stirra o typ fixerade sig vid det hela tiden! Alltså alla killar tänder på min kompis, och jag vill verkligen inte att han ska bli kär i min kompis. Jag vet att min kompis inte skulle bli tsm med han eftersom hon bara gillar mkt äldre killar men jag är så extremt rädd att han ska börja älska henne.

- Vad ska jag göra för att han inte ska bli kär i henne?
- Vad ska jag göra för att han ska se mig?
- Hur ska jag göra för att få han?

Jag kanske fattar att du kommer säga att jag ska ta kontakt med honom men det är de som inte går, han svarar ju liksom inte. Aja, jag älskar homom så mycket som att att jorden är i brand. När dem i klassen gillar hans foton så blir jag så himla avundsjuk, tänk om dem gillar han liksom? Eller tänk om dem blir tsm. Gud va jag hatar att vara avundsjuk!
Svar: 
Jag skulle nog tipsa dig om att försöka vara med vänner tillsammans med din bror och honom om det gick. Försök att vara så nära som möjligt, och när du väl är det ska du göra så att du syns. Var pratglad och social, skoja och bara va där. Då tycker man att en person är riktigt trevlig, och då kanske ni blir närmare vänner, vilket kanske leder till något ännu mer. Han måste lägga märke till dig lite extra, och det är det som gör att han inte blir kär i någon annan utan i dig. Visa honom ditt inre jag, din personlighet och hur du är personligen när du är med dina vänner. Försök att exempelvis gilla någon bild eller status han lägger ut på facebook. Försök som sagt få så mycket kontakt som möjligt. Hitta på en dag med din bror där han får ta med killen du gillar och kanske någon vän till, och så får du ta med någon vän. Nu när sommaren är här så kan ni t.ex grilla, vara ute på stan, fika och massa mer. Ju mer ni umgås och har kul tillsammans ju mer kommer han att vilja vara med dej. Om du fortsätter på det sättet, så går det nog bra.

Du får höra av dig sen och berätta hur det gick! Kram/ Raneen


 
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sassi ♥ - 25 juni 2012 04:26

Som rubriken säger..Nu bytar jag blogg. Helt enkelt för att börja om på nytt. Så alla som läser min blogg, titta in här på den nya! HÄR, självklart kommer jag inte ta bort denna bloggen, utan den får stanna kvar här som den är och ruttna helt enkelt ...

Av Sassi ♥ - 25 juni 2012 03:02

NEJ! råkade ta bort alla inlägg denna månaden och förra..Hur lyckas jag egentligen?! Nej nu får jag ta och fixa en ny blogg. Är så jävla trött på den här bloggen endå. men jävligt sur fortfarande. Tyckte att det hade gått så bra så helt plötsligt s...

Av Sassi ♥ - 31 maj 2012 23:46

hej sunshines! både igår och idag har jag varit för lat för att blogga överhuvudtaget. Jag är faktiskt jätte lat, orkar ingenting längre. Och när man inte får några kommentarer så blire ju inget kul att fortsätta blogga..fett forever alone! nejmen, k...

Av Sassi ♥ - 29 maj 2012 22:23

tjejen: vad skulle du ha gjort om det blev slut? killen: gå tillbaks till ex. "tjejen blev ledsen och gjorde slut.." killen: vill du bli ihop med mig? tjejen: du skulle ju gå tillbaks till ditt ex? killen: du är ju mitt ex....

OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Skapa flashcards