♥ Sarah Of Sweden

Direktlänk till inlägg 15 maj 2011

Nu är jag tillbaka!

Av Sassi ♥ - 15 maj 2011 15:11

Då är man tillbaka från Ella!
Alltså bästa kvällen ever!! Vi hade skit kul verkligen!!
Först kom jag, sist då!! Men dom hade inte börjat haha:D Iaf sen så började vi sitta och snacka lite och sen var det dags att laga mat! Vi käkade Tacos!! Skit gott var det!
Aa sen så satt vi och käkade och pratade ! Jättekul va de och vi skratta en massa! Fick faktiskt också nya vänner! När vi hade käkat klart städade vi undan och så var det dags att Ella skulle öppna presenterna!
Jag gav henne denna-->

Hon tyckte om den skit mkt!! Det är ju bra!
Aa sen så drack vi ganska mycket och vissa blev fulla haha , jag blev faktiskt full:/ Hahah här kan ni se bilderna!

Gud va fulla vi blev!!

Tacos!

Choklad pudding med hallon!

Clara! Hon ville va med på bild hela tiden haha!<3

OMG !! Alla ville fota Henne!

Ella bästa vän!

Såklart kolla vi på¨melodifestivalen! Men vi blev skit sura! Eftersom Azerbaijan vann men inte ERIC??!!!

Hahahah snygging!

Jag:) Satt och fota typ 100 bilder haha!

Sååå fkn snygg, Synd bara de att skärmen e sönder från Elins iphone!:(

Den e ju lätt SNYGGAST!! Asså jag satt och prata om justin i flera timmar haha!, Så bra att dom inte tröttna på mig haha!

HAHA!! ja idag då på frukosten så fick jag denna sköna koppen! Elefanten!
Wow ! ahhaha aa iaf jag hade skit kul faktiskt , sen när vi hade käkat klart gick vi och hoppade på studsmattan , men,.. gissa vad som hände!! Det var en sån metall sak som gick av och vi blev as rädda!! MEn siken tur att de inte kom på oss, alltså jag fick värsta hjärtattacken, jag ba -Va hände?? Så vi kunde inte hoppa mer, lixom vi va 5 pers som hoppade! haha aa iaf sen gick vi in, vi satte oss och snackade o sen helt plötsligt sa ella att jag hade pratat i sömnen jag ba WAAHHH??? hahah alla skrattade och sen min kompis Elinn satt och fotade alla när dom sov haha! Alltså mitt hår såg ut som en skrothög när jag vaknade!! herregud alltså !! hahaha Men vi skrattade skit mycket!,
Aa sen packade alla , vi satt oc snacka ännu mer och så busringde vi , skit kul va de ! jag ba Jha halo däe ärrr greta härrr jha. sån värsta tant rösten hahahah!! Sen typ låsades vi att de va justin i telefonen vi ba OMB I LOVE YOU JUSTIN så började vi skrika och sånt hahaha! Men hade de varit han så då hade de hänt en massa !!
Haha aa iaf men sen var jag tvungen att sticka hem :( Men det kommer vi göra om verkligen!!
Jepp och nu måste jag städa mitt rum och så!
//Sarabieber you know!<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sassi ♥ - 25 juni 2012 04:26

Som rubriken säger..Nu bytar jag blogg. Helt enkelt för att börja om på nytt. Så alla som läser min blogg, titta in här på den nya! HÄR, självklart kommer jag inte ta bort denna bloggen, utan den får stanna kvar här som den är och ruttna helt enkelt ...

Av Sassi ♥ - 25 juni 2012 03:02

NEJ! råkade ta bort alla inlägg denna månaden och förra..Hur lyckas jag egentligen?! Nej nu får jag ta och fixa en ny blogg. Är så jävla trött på den här bloggen endå. men jävligt sur fortfarande. Tyckte att det hade gått så bra så helt plötsligt s...

Av Sassi ♥ - 31 maj 2012 23:46

hej sunshines! både igår och idag har jag varit för lat för att blogga överhuvudtaget. Jag är faktiskt jätte lat, orkar ingenting längre. Och när man inte får några kommentarer så blire ju inget kul att fortsätta blogga..fett forever alone! nejmen, k...

Av Sassi ♥ - 29 maj 2012 22:23

tjejen: vad skulle du ha gjort om det blev slut? killen: gå tillbaks till ex. "tjejen blev ledsen och gjorde slut.." killen: vill du bli ihop med mig? tjejen: du skulle ju gå tillbaks till ditt ex? killen: du är ju mitt ex....

OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Ovido - Quiz & Flashcards