♥ Sarah Of Sweden

Alla inlägg under januari 2012

Av Sassi ♥ - 30 januari 2012 19:10

404530_215810281844750_162374090521703_454558_225832026_n_large

Hon älskade någon så högt på jorden.
Någon som aldrig sa dem tre små orden.
Hon ville alltid i hans närhet vara.
Han brydde sig inte ignorerade henne bara.
Hon står på vägen och tänker på sin vän.
En bil kommer och hon tänker aldrig mer igen.
Han står vid hennes grav med en ros som är röd.
Ja nu är hon borta nu är hon död.
Han viskar tyst dem tre små orden.
Men nu är hon inte kvar på jorden...

316996_251443771560622_191850820853251_658086_1121522773_n_large

184005_255009787860806_100000553618918_928763_4646203_n_large

Av Sassi ♥ - 25 januari 2012 19:08
I want to tell you something..Even now..
You still make my heart skip a beat. I still get butterflies when i see you..I still think about the day we met..So much </3
I try so hard to make the memories fade away...
But they never do </3
I know you're seeing someone else..And it hurts to even think about it. Maybe she's your dream girl...Maybe she's beautiful, fun, smart or amazing...But i promise you this..She wont ever care about you tha way i do ...No-one on earth could ever have stronger feelings for you than me .
If it came down to it, I would give up my dreams to make yours come true..take a bullet for you..walk a thousand miles in the pouring rain for you..lets face it..i would do anything for you. Sounds crazy huh ? Well maybe it is..but its the truth. That day at school..18th august. The day we kissed..Something happened...I cant explain it...I just knew..That you were special..The moment you looked in my eyes...That was it....I was hooked there and then </3...And i still am..More than you could ever imagine...It's not the fact that you're seeing someone else that kills me...It's knowing that i could have been that girl...if i hadn't of messed it up..I regret every argument we had...I regret all the horrible things i said to you...I didn't mean any of it...I promise </3
I cant get over you </3..
Baby i dont wanna let go </3...I miss everything about you...I miss your smile...I miss your laugh..I miss your voice..But most of all I miss how happy i am when im with you </3...I never thought someone could make me fall this hard..You're the first to do it </3...No-one can see why im like this about you..And sometimes i dont know myself </3.. But when i see you..And it all makes sense again...You told me to follow my head instead of my heart..But do you have any idea how hard that is...When you're so in love with someone?
I Love You,
Always Have,
Always Will. </3
sara..

Förlåt för jag inte bloggar så mycket men ena stunden mår jag inte bra och då orkar jag ingenting..knappt prata i telefon med min bästavän :/..men andra stunden mår jag så jävla bra så jag nästan vill springa ut och skrika hur glad jag är..just nu är jag både och ? är det möjligt ? ..vet inte hur jag känner alls..men vill lägga in lite bilder o så på lite kläder jag vill ha, kanske får upp mitt humör hihi, klääääder, Geeee mig hihi <3
Av Sassi ♥ - 22 januari 2012 21:11

Tjaa, var i stan idag med kusin, riktigt kul var det, köpte med mig två tröjor, ritkigt jävla snygga är dom ! kostade bara 50 kr per en, från Amisu ! :D

dom har riktig fina kläder där !! ska nog dra igen imoron och köpa ett as gulligt natt linne jag hitta ! :)

Av Sassi ♥ - 21 januari 2012 12:12

hejhej..varför kan jag aldrig blogga ? varför slutar jag blogga efter ett inlägg ? måste skärpa mig !

senaste tiden..har det inte hänt så mkt..film, mys o sånt..

jag vet inte vad jag ska skriva ! så jag lägger väl in några snygga bilder :)

Tumblr_ly0imeowwl1qkkmwqo1_500_large

32083994_large

Tumblr_lwfni4mje01qhmwk7o1_1280_large

Tumblr_lfmwqlnmuc1qgn43wo1_400_large

Tumblr_lw9f57btjj1r67w2xo1_500_large

Tumblr_l9qi8jbvb61qb26epo1_500_large_large

Av Sassi ♥ - 17 januari 2012 07:50

Shoo..blame on me..Har inte bloggat på flera dagar! shit..Har inte pallat faktiskt, orkar inte ens blogga mer fktiskt..men kan inte bara sluta..Bloggen är ju min andra halva. Skulle kännas fel att bara sluta ..I dessa senaste dagarna, har jag umgåts med min syster som kommit hem och var här en hel helg ! vi gjorde en massa saker ! iaf snart ska jag dra till skolan -.- orkar innteee verkligen !!! :( menmen sånt är livet:/

     

Älskar dig min skatt <3

Av Sassi ♥ - 6 januari 2012 19:30

Nu har jag tittat klart på mitt program , åååh så jävla bra ! 

Satt och kollade nyss på några låtar och varför märkte jag inte att chris medina har en ny låt? Den e jävligt bra ska jag säga!

Ni kommer gilla den !

Av Sassi ♥ - 6 januari 2012 17:10

Jah..har verkligen bloggtorka..Hnte orkat blogga dom senaste dagarna eftersom jag har varit riktigt trött så jag sovit jävligt länge..måste snart ändra på de..

Jao..har  tänkt lite på att inte blogga mer ..men tänker inte sluta !:)

igår satt jag vaken tills klockan 6 på morgonen..hade faktiskt lite kul, eftersom jag satt o lekte med Lillebroshan ..haha låter töntigt a know men ..sånt gör man ibland när man har tråkiiigt! :p

sitter och kollar på ett program, jo, startade en blogg igår på blogg.se, om en artist, faktiskt den första bloggen om honom !, tro mig gå in på bloggen och ni kommer bli kära i honom! www.yaseenasher.blogg.se . Han e så jävla snyyyggg!! 

Och dessutom, han bor inte ens långt ifrån mig, kan åka där han e hur lätt som helst..han bor faktiskt i norge !! kommer snart åka till honom haha!

Hsh , fotade också lite igår, egooo i know!

Why am i afraid to lose you when you're not even mine?..

Men jag tyckte den va fin xd

Iaf nu ska jag fortsätta kolla på mitt program, updaterar nog senare om jag pallar! :)



Av Sassi ♥ - 1 januari 2012 00:00

ett nytt år nu alltså..Vet varken om detta året kommer bli bättre eller sämre än 2011. Men får hoppas på det bästa. 2011 har inte varit de bästa men inte heller de sämsta. Jag träffade nytt folk. Jag träffade jenny för första gången. Jag fann min allra första kärlek som nu inte längre är i min värld..Eller asså jag har juft känslor för honom i ett år nu men får hoppas på att dom snart försvinner annars kommer jag ju leva olyckligt kär hela mitt liv. Och han har ju tjej nu. Glad för hans skull såklart men samtidigt önskar jag att jag var den tjejen han älskar. Lite jobbigt menmen. Gotta deal with it ofc..Iaf 2011 har varit stort och det har hänt en massa. Fått uppleva en massa härliga saker. träffat min syster i göteborg. firat jul för första gången och en massa annat. Träffat på världens underbaraste människa Zana. han gjorde verkligen mina dagar då jag var i göteborg. Utan honom kände jag mig inte hel. så jag övertalade min syster till att gå hem till honom och självklart gick hon med på de eftersom han också är en del i hennes liv. Och vi har verkligen bara varit hemma hos han, myst, kollat filmer, snackat om allt. han har lärt mig så jävla mycke . något som inte går att beskriva. Han är min andra halva. Det var alltid jag som ville gå med honom. sitta med honom . allt ! Han har lärt mig väldigt mycke under bara några dagar. Han lyser upp mina dagar. Tro inte att jag gillar honom o så, nejnej ! Jag ser honom som min egna bror, en bror som alltid fanns där. Han frågade alltid hur jag mådde och jag gjorde detsamma. Även när jag visade fake smile och inte ville visa min deppiga sida var de bara han som såg hur jag mådde. det var han som kände precis som jag. Vi är så lika jag och han. Jag saknar honom något otroligt än idag. Och dessutom lyser jag upp så fort jag ser honom. Jag är bara tvungen att springa fram till honom och krama honom. Alltså dom dagarna med honom har varit helt sjuka. 

Och sen har jag träffat underbaraste Zine . Helt sjuk humor har hon och jag haha. Vi skrattar så mycke tillsammans alltså. Och hon kom enda upp från stockholm till göteborg :D Och det bästa är att hon känner...AMIR! alltså Amir akrouti ! jag blev helt stel från början och var helt mållös . Hon är faktiskt en riktigt underbar tjej med fin stil och riktigt bra personlighet och jag kan lova er att bättre än hon är svår att hitta. Jag fick träffa väldigt många av min systers kompisar som än idag är en stor del av mig. Riktigt jävla underbara där kan jag lova er. 2011..Jah ..2011 . thank you . Två delar i mitt liv. de bästa och de sämsta. Och jag klarade båda två ! Jag hoppas att detta nya år kommer ge mig en enda del. och i den hoppas jag att jag kommer få träffa Min största idol Justin Drew Bieber. Och också min andra största idol Austin Mahone !

Nu orkar jag inte skriva mer och tack till er alla underbara läsare som fått mig att fortsätta att blogga . Och jag har ite fått nästan en enda negativ kommentar. kanske några men ni ska bara veta att det faktiskt ni som gör mig starkare för varje dag som kommer ! så keep going haters. You'll never break me down.

Peace .

OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Ovido - Quiz & Flashcards