♥ Sarah Of Sweden

Alla inlägg under juli 2011

Av Sassi ♥ - 31 juli 2011 19:49

Innan jag drar ner och käkar vill jag bara fråga er läsare en sak, när jag nyss gick in på min blogg om inlägget hade sparats så såg jag att bloggplatsen hade gjort en ändring? Dom hade satt dit typ en facebook gilla knapp, en twitter knapp och en annan knapp , vet inte riktigt vad det är för något, men vet någon hur man tar bort de? , riktigt irriterande om det är en massa saker på inlägget och ällt sånt:s

Det var bara det jag vill säga så om ni vet så kommentera! 

Kram

Av Sassi ♥ - 31 juli 2011 19:33

Hajhaj!

bloggade inte igår, för en massa saker hände..inte bra!

Men jag var ju i festivalen! Jättekul var det! Träffade , Sean banan, markolio(stavning) Han va lite dålig faktiskt..men sen såg jag lazee!!!!:o Jag visste faktiskt inte att han skulle komma!, Men han var skit grym, sen kom love generation igen? hm..men dom var också bra!, Missade tyvärr Eric saade för ingenting:s Blev sur som fan!! Men ser säkert honom snart igen! :) Jag var iaf där med syrran och hennes kompisar:D Jättekul ! , snygga också haha ;) Men iaf, sen var dom tvugna att dra ..synd !!, Men idag träffade jag min syster igen, hon sa att hon hade köpt en t-shirt till mig jag bah jaha okej undra vad det kan vara för en ! Sen kom hon med bilen, och tog ut påsen , Hon ba ska du inte titta? Jag ba hehe jo. Och vad får jag se där . EN JUSTIN BIEBER T-SHIRT!! , Blev skiit glad , jag ba stod där och kramade henne såå hårt haha! Men fan va glad jag bleev!!!!

denna fick jag.

Justin Bieber

Sååå sjuukt snygg!!! Älskar den skit mycket!!

Big love to it!! :*

Bjuder på en låt!

Finaste <3

Nu ska jag dra ner och käka, har inte käkat på nårra dagar, asså självklart något men det är dåligt att jag inte äter som man ska egentligen..det är bara och försöka! 

Jaja..

Kram på er !<3

Av Sassi ♥ - 30 juli 2011 04:00

Nu ska jag sova men skriver kanske något imoron om när jag träffat eric saade och sean banan och alla dom !
Kommer bli en najs kväll!! Ska försöka sno pappas kamera om den nu funkar annars tar jag bah någon annans kamera för jag står verkligen inte ut med min mobil:O!!
Men aja godnatt då , vi hörs imoron.
Puss & Kram
Ouf såå heet baby
Love you Ulrik !!♥♥♥

Av Sassi ♥ - 29 juli 2011 19:45

Cha cha bitchees, hur mår ni?? Sj'lv mår jag super efter att ha fått träffa ulrik! Jag kanske sticker igen till halmstad den 4 och träffar honom igen!!!

Men just nu håller jag på och fixar lite med datan och snart ska jag kolla på en film som heter Monte carlo, Selena gomez är med omajgad !! haha men aa har inte mycker mer och säga! här får ni en bild på världens finaste Selena!
Så sjukt finn chey! Hon och Justin är seriöst as fina ihop, fattar inte varför alla skickar en massa hotmejl till henne? Pinsamt säger ja bara..
Puss puss♥

Av Sassi ♥ - 29 juli 2011 00:30

Åh det var den bästa dagen nånsin ! bara när Ulrik kom ut skrek vi alla !! jag svär jag dooog!!!! kunde knappt andas !! sen han ba ja nu får ni sluta skrika, åhh hans röst va såå vacker! hela han e vacker! Tog en massa bilder men gissa vad? Alla blev suddiga, för imn fucking äckliga mobil e nästan sönder och jag vet inte hur bra den fotar :@@@Blev riktigt arg!!

Men men, fick stå där i typ 3½ timme!! Men allt för Ulrik!:D Men iaf så kolla han på mig!!! Asså han kolla åt mitt håll jag ba :OOOO!!!!!!!!!! JAG BA STOD DÄR OCH HÖLL PÅ OCH SVIMMA!!! Men jag har bilder från rixfm, han som höll i de hela han hade sagt att vi i helsingborg var bättre än malmö och allt bla bla bla! och sen frågade han om vi ville vara med i tidningen och allt jag ba :OO så vi skrek som ett ja haha :D Och jo, sen kom Erik hassle jag baa :OOOOO!!!! han va riktigt snygg!

Men här är bilderna!
Min underbara Ulrik Munther
Finaste människa på jorden
You are my angel Baby
Om du har det svårt i livet ska du få se att jag är där'

Ulrik är den största anledningen till att jag tog mig igenom dagen, kändes som att ha honom brevid sig mest hela tiden.

Här är viii!!!  Jah stod
Här kommer lite bilder på andra artister.
Erik Segerstedt
han som leder hela saken :) sööt
Love generation , hon med låångt brunt hår va fan snyggast!!
velvet , snygg e hon!
Broken door . Den sista låten dom körde vaaa fan bäst!!
Och sist ..
Erik Hassle! Han va ass grym!!
Det var dom ! Men som sagt jag hade riktigt roligt !! Ska sticka på lördag för att träffa eric saaddeE!!!!!!!! Kommer såklart dö! Min lillasyster också som har en crush på honom haha ! Så kommer ju också Sean banan hahah! Riktigt kul och få se honom igen! Men nu ska jag ta och sova efter en lång kväll!
Puss Puss bitchees ♥

Av Sassi ♥ - 28 juli 2011 09:21

Hejhej!

Här sitter jag vaken och är helt darrig , riktigt nervös är jag inför dagen!..Tänk hur många som kommer vara där!! Men ska bli skiit kul och få träffa ulrik! , Jag kommer ba HEEEJ !! JAG ÄLSKAR DEJ!! haha nej men något ska jag säga, så jag kan skryta om att han har pratat med mig haha :P
Har faktiskt inte sovit mycke inatt för jag var jättenervööös!!! jobbigt, men nu ska jag ta och fixa mig lite inför dagen! Och jag kommer lägga upp dagens outfit snart, när jag e klar då!
Så nu ska jag dra så ni får ha de så bra så ses vi snart!
Puss & Kram <3
Bjuder på en låt:P

<3

Av Sassi ♥ - 28 juli 2011 01:47

Jag som sa innan att jag skulle t sthlm och leta efter ulrik , så får jag veta att han kommer imoron till helsingborg:o!!

Han ska komma till festivalen, klockan 14.00 ska han signera !!!!! Då måste jag typ va där 12 eller nåt får jag vill inte stå i kö så jävla länge!!! Asså när jag står framför han kommer jag svimma ja svär! hahah , men bilder kommer ! Jag kommer fota han as mycke när han sjunger och när han signerar :D Längtar skiiiit mycke!!!!
Här sitter jag fan och kollar bilder på honom och bara får glädje tårar! Han är sååå fiin !!
ASSÅ KAN NI FATTA!! JAG SKA TRÄFFA ULRIK MUNTHER OCH JAG KOMMER DÖÖÖÖÖ IMORON!!!!!!
Av Sassi ♥ - 27 juli 2011 19:11

Sticks and stones

Boys dont cry.

Life

En vanlig dag

OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Ovido - Quiz & Flashcards