♥ Sarah Of Sweden

Direktlänk till inlägg 29 maj 2011

Breaking heart - Episode 1

Av Sassi ♥ - 29 maj 2011 17:55

Den här berättelsen handlar om en Tjej som heter Cassie och hon bor med sin familj, Sin mamma Angelina 35 år, Hennes pappa Amir 37 år :) Och hon själv är 16 år. Dom bor i Atlanta och vem vet vad som händer! Läs & Enyoj!

                                  


Cassie



Mitt i natten vaknade jag .
Jag gick och satte mig vid fönstret..Jag tittade ut i mörkret och såg ett sjärnfall..Jag önskade mig något snabbt och gick och la mig i sängen och somnade om.



- CASSIIIEEE!!!!, Ropade mamma och sprang uppför trappan och väkte mig.


-jah, gäspade jag.
- Kom igen du måste upp. Vi ska ut och shoppa!



Så fort hon sa det gick jag upp och sprang in till badrummet och tog en snabbdusch, Efter det gick jag till min garderob men kunde inte bestämma vad jag skulle ha på mig,

Snabbt tog jag mina svarta shorts med nitar på bakfickan , sedan tog jag ett vitt linne och stoppade det under shortsen, Jag gick och sminkade mig snabbt , sedan gick jag ner och tog på mig min jacka och mina vita converse.



Vi gick ut och när vi gick en stund såg jag en kille, han såg bekant ut och när han vände sig om helt blev jag helt stel.

-Hur ? vah? vad i? mumlade jag.


-Vah sa du gumman? sa mamma.
-Va? , öh ? Han gå..r ju där mamma!!!
-Vem då??

-JUSTIN BIEBER , Skrek jag.



Justin kollade på mig konstigt men sen log han sitt bieber smile:)



Jag gick men kollade bakåt hela tiden , Han var så fin.


När vi hade shoppat klart gick vi hem . Jag gick snabbt upp till mitt rum och startade datan. Jag gick in på twitter och där hade Justin skrivit..



Just meet a very beautiful girl. Must find her!



Vem är den tjejen? tänkte jag.


Jag gick ner till köket och satte mig vid matbordet och började äta. Efter det gick jag till mitt rum återigen och skrev på twitter till Justin!, Follow me Justin:)



Justin



Jag följde direkt . Och såg hennes bild!

-Det är ju hon skrek jag och kenny bara tittade konstigt på mig!


-Eh vem då? Frågade han.
- Jag sa ju till dig innan när vi va ute! , tjejen jag såg!
-Jaha , jasså hon, sa han och suckade..
-Vad e de kenny, Frågade jag.

-Alltså , Justin jag hatar att säga detta men du måste tänka på din tour och inte

tjejer, Du kommer inte ha tid , sa han.



-Åh, mm vet, sa jag och suckade,
-Men hon kanske är den rätta Kenny? Hon kan följa med mig överallt , Du vet att

jag gör allt för tjejer!?, sa jag glatt.

-Ja Justin jag vet, Men kom igen? Försök koncentrera dig mer på musiken och inte tjejerna, Du kan inte falla för ett fan har usher sagt och det vet du Justin!.
-Jaja sa jag och sprang in till badrummet.



Jag kollade mig i speglen och sprang ut igen.
jag gick och satte mig vid fönsterkanten och kollade ut på några fans . Jag log

mot dom och gick och satte mig på sängen..


Jag tog min ipod och lyssnade på musik.



Cassie



Jag såg att Justin hade följt mig. Jag började le och sedan gick jag till sängen och la mig.



Jag tittade upp på taket och tänkte..

Justin , Jag vill träffa Justin mera, Men han har säkert Selena, Jag såg ju att dom var i hawaii precis, Fan tänkte jag..Vad ska jag göra?


Jag somnade och log för mig själv för jag hade en lysande idé.


---------------------------------------------------------


Så vad tyckte ni??
Jag fick ett sånt ryck att jag bara ville skriva en massa!!
Nästa kapitel kanske kommer idag? , tror jag ..Får se, Men Kommentera och säg vad ni tyckte om den:D
Sara


 
 
josefin

josefin

29 maj 2011 18:40

Shiiiiiiiiit vad bra!
Är det verkligen du som skrivit det ?
Så sjukt bra! (Y)
Fortsätt med berättelsen , den var sjukt bra!!!
Kram ! <3

http://JosefinMalin.blogg.se

Sassi ♥

29 maj 2011 18:47

Haha awe tack så mkt!! , Och ja det är verkligen jag som har skrivit den!
Kommer kanske en till idag om jag hinner, får se.
Kram :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sassi ♥ - 25 juni 2012 04:26

Som rubriken säger..Nu bytar jag blogg. Helt enkelt för att börja om på nytt. Så alla som läser min blogg, titta in här på den nya! HÄR, självklart kommer jag inte ta bort denna bloggen, utan den får stanna kvar här som den är och ruttna helt enkelt ...

Av Sassi ♥ - 25 juni 2012 03:02

NEJ! råkade ta bort alla inlägg denna månaden och förra..Hur lyckas jag egentligen?! Nej nu får jag ta och fixa en ny blogg. Är så jävla trött på den här bloggen endå. men jävligt sur fortfarande. Tyckte att det hade gått så bra så helt plötsligt s...

Av Sassi ♥ - 31 maj 2012 23:46

hej sunshines! både igår och idag har jag varit för lat för att blogga överhuvudtaget. Jag är faktiskt jätte lat, orkar ingenting längre. Och när man inte får några kommentarer så blire ju inget kul att fortsätta blogga..fett forever alone! nejmen, k...

Av Sassi ♥ - 29 maj 2012 22:23

tjejen: vad skulle du ha gjort om det blev slut? killen: gå tillbaks till ex. "tjejen blev ledsen och gjorde slut.." killen: vill du bli ihop med mig? tjejen: du skulle ju gå tillbaks till ditt ex? killen: du är ju mitt ex....

OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Ovido - Quiz & Flashcards