♥ Sarah Of Sweden

Alla inlägg under maj 2011

Av Sassi ♥ - 31 maj 2011 21:57

Ska tyvärr sova nu men kanske skriver kap 2 imon:)

Men jaja, Godnatt <3

Bieber kisses Sara<3

Av Sassi ♥ - 31 maj 2011 18:37

Love is painful, that's true!
But not to love is painful to!
But still there is a greater pain
– to Love and not be loved again

                                                  
                                                 


 

Av Sassi ♥ - 31 maj 2011 18:05

 

Älskar när han gör så med tungan !!!

 

Så sööt!!

Sååå sööööött leende!!!!

Aww:(

ÅHHH MMYYYY BIIIEEEBBBEERRRR!!!! Svimmar snart!!"!!!!!!!!"#¤%

Aweeeee!!!!

Så sööööött OMG"!!!!!!

Haha

OMMMMBBBB!! SÅÅÅÅÅÅ SEXXIIIIIIIIIIGGG!!!!!!!     

Ommmmmmmmmmmmmmbbbbbbbb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!  

Bieber kisses Sara

Av Sassi ♥ - 31 maj 2011 18:03

Awe, Justin du är så söööt!

Älskar dig Justin

Av Sassi ♥ - 31 maj 2011 17:33

Åhh! dör av värme!!

Så jävla varmt de är!

iaf, mår lite bättre nu! Så jag kanske har ork att skriva kapitel 2:D undrar vad som händer!!:D

Ni kanske också får Dagens outfit, de va riktigt längesen faktiskt !!!

Oh, Babe, when you smile i smile.

It's bad, it's mad, and it's making me sad, because I can't be with you.
 
Awweeeeeeee!!
Bieber kisses Sara

Av Sassi ♥ - 31 maj 2011 11:47

Hejhej...

Stack ej till skolan..Sjuk..Åh! ska fan stoppa in en kniv i magen ja svär!

Me iaf tänker ta bort kapitel 2 av breaking heart och göra en ny kap 2! Jag tyckte den var as dålig! Så jag ska försöka !

men nu ska jag sova, skit trött e jag så.....

vi hörs :*

Bieber kisses Sara

Av Sassi ♥ - 31 maj 2011 11:16

 
 

SANT!!

Av Sassi ♥ - 30 maj 2011 16:16

hejhej..Känner att jag verkligen inte pallar skriva nu, e skit trött ..Men idag har det bara varit orientering..Det sög balle!! Men så kom jag och min kompis vilse HAHA!! Typ alla satt ch väntade på oss..PINSAMT!! ja men sen stack vi t gröningen och gjorde inget..tråkigt var de!!

och imon har vi sån fotbolls skit sak...Så jävla tråååååkigt!!!

Men jaja ska dra nu

Hejdå!

Bieber kisses Sara

OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Ovido - Quiz & Flashcards