♥ Sarah Of Sweden

Direktlänk till inlägg 12 juni 2011

boriing

Av Sassi ♥ - 12 juni 2011 18:24

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 3st
Vad tycker du om kärlek? Bajs..
När kramade du någon sist? vet inte
Saknar du någon speciell person? ja
Har du svårt för att bli kär? aop, om man är värsta kär i Justin så e de svårt för att bli kär i någon annan..Iaf för mig..
Är du singel? ja
När fick du senast en komplimang? igår
HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: hmm.. inte vad jag kan komma ihåg
Hånglat med nån riktigt ful: ne
Hånglat med fler än 50 pers: ne?
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? nej
Gjort något riktigt dumt? mm..
Gjort något du verkligen ångrar? aop
Åkt ambulans? nej
Åkt polisbil? nej
Gjort nåt olagligt? aa
Fått din mamma att gråta? i think so
Slagit ner någon? nej, inte så taskig:)
Sagt jag älskar dig och menat det? ja
Tar du droger? Omg nej!?
Dricker du? never!
Vilka kläder sover du i? hotpants och bh
Vad hatar du verkligen? sega människor
Varit kär? ja
Är du ensam nu? ja
Vill du gifta dig? Njaa.. om jag nu ska gifta mig så ska det vara ett fett stort rosa bröllop.
Vill du ha barn? Ja
SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? syrran haha:D
Såg dig gråta? emma, jonna
Fick dig att gråta? en person
Du delade en dricka med? dricker nt:s
Du gick på bio med? hm..Tror nog de va med min bror och andra, fast de va sjukt längesen!! Måste dra igen och se nsn 3D om den fortfarande finns!
Skällde på dig? ingen? Jag e alltid snäll!^^(a)
Sa någonting till dig och vad var det? kom älskling

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? ja
Kramat någon? ja
Pussat någon? ja
Haft sex? nej
Köpt någonting? hm..Vet inte
Sjungit? ja fan
Saknat någon? ja
JAG HAR:
Digitalkamera? ja
Systemkamera? nej
Telefon på rummet? nej
Egen dator? ja
Könssjukdom? nej
Bra kompisar? Ja

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sassi ♥ - 25 juni 2012 04:26

Som rubriken säger..Nu bytar jag blogg. Helt enkelt för att börja om på nytt. Så alla som läser min blogg, titta in här på den nya! HÄR, självklart kommer jag inte ta bort denna bloggen, utan den får stanna kvar här som den är och ruttna helt enkelt ...

Av Sassi ♥ - 25 juni 2012 03:02

NEJ! råkade ta bort alla inlägg denna månaden och förra..Hur lyckas jag egentligen?! Nej nu får jag ta och fixa en ny blogg. Är så jävla trött på den här bloggen endå. men jävligt sur fortfarande. Tyckte att det hade gått så bra så helt plötsligt s...

Av Sassi ♥ - 31 maj 2012 23:46

hej sunshines! både igår och idag har jag varit för lat för att blogga överhuvudtaget. Jag är faktiskt jätte lat, orkar ingenting längre. Och när man inte får några kommentarer så blire ju inget kul att fortsätta blogga..fett forever alone! nejmen, k...

Av Sassi ♥ - 29 maj 2012 22:23

tjejen: vad skulle du ha gjort om det blev slut? killen: gå tillbaks till ex. "tjejen blev ledsen och gjorde slut.." killen: vill du bli ihop med mig? tjejen: du skulle ju gå tillbaks till ditt ex? killen: du är ju mitt ex....

OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Ovido - Quiz & Flashcards