♥ Sarah Of Sweden

Direktlänk till inlägg 12 juni 2011

Sommarskola :D

Av Sassi ♥ - 12 juni 2011 18:38

Shoo bitches! skoja haha:p
Yao apropå sommar skola. Ja vad ska man säga. Tråkigt men det är bara att göra de! Vill man ha bra betyg får man göra de:) Jag själv valde de för jag suger på matte. Men men! Jag ska fan jobba som en häst! Det är bara och köra hårt! haha ! SKOLAA SKOOLLA!! Så fort ja tänker på de blir jag helt borta! Men alltså, har ni tänkt , lixom as många säger att skolan suger och bla bla bla! Men lixom tänk nu, Det finns faktiskt bra saker med skolan, för lixom hade vi inte gått alls i skolan hade man inte suttit just nu och skrivit eller pratat haha! Och lixom sen finns de ju också dåliga saker, som att, typ det är as många lektioner per dag! lixom hur ska man komma ihåg allt ? Tycker dom borde chilla ner med de! Vi borde ha typ 3 lektioner per dag , kanske nån timme per lektion! Hade varit skit bra ju! Sen tiderna! ouuuff!! Vi börjar varje dag 08.15 förutom tisdag då vi börjar 09.10, men lixom 8? Nej skit tidigt, dom borde ändra! Typ att man kan börja kl 09.30 nån dag och så! Och snart slutar vi ju skolan! Det är på tisdag!! OMG!! om två dagar! AAAHHH!! Jag e inte säker på de jag ska ha på mig då..För de e både fint och fult, ..Så jag har bestämt att jag ska klä mig lite emo om man säger så, eftersom jag gillar den stilen så fkn mke!! Så kan visa en bild på de, men hade jag haft ett sånt bälte med nitar på hade de varit värsta emo stilen!! Eller de e vad jag tycker, men sen ska jag kanske ta en svart jacka, men jacka? nej tror inte de, för varmt! hoppas bah de inte regnar!, tror inte de! såg de nyss haha!:D Men aa iaf , kommer ihåg förra skolavslutningen när jag slutade 6an ! Omg, kan ni fatta, jag stog och prata för alla! Asså jag dooog! Sen typ så glömde han killen som håller i miken och alla ljud och bajs, han glömde stänga min mik när några skulle upp på scen, så när dom började sjunga så gäspa jag!! Jag hörde mig själv. men de va inte alls högt men endå sjuuukkt pinsamt!!!!!! Hoppas ba ingen hörde de, men skit samma, längesen , ingen kommer ihåg de säkert! Men skit kul va de, men blev endå as ledsen eftersom jag och min bääästa kompis skulle byta till en annan skola, och nu ser jag henne inte alls !! Därför e de skit tråkigt, men någongång ses vi och så!:D
Jaja de va de jag hade och säga, Blev kanske ett långt inlägg men whatever! haha vet inte om ni orkar läsa men jaja!
Herrååå!!
//Sarabieber

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sassi ♥ - 25 juni 2012 04:26

Som rubriken säger..Nu bytar jag blogg. Helt enkelt för att börja om på nytt. Så alla som läser min blogg, titta in här på den nya! HÄR, självklart kommer jag inte ta bort denna bloggen, utan den får stanna kvar här som den är och ruttna helt enkelt ...

Av Sassi ♥ - 25 juni 2012 03:02

NEJ! råkade ta bort alla inlägg denna månaden och förra..Hur lyckas jag egentligen?! Nej nu får jag ta och fixa en ny blogg. Är så jävla trött på den här bloggen endå. men jävligt sur fortfarande. Tyckte att det hade gått så bra så helt plötsligt s...

Av Sassi ♥ - 31 maj 2012 23:46

hej sunshines! både igår och idag har jag varit för lat för att blogga överhuvudtaget. Jag är faktiskt jätte lat, orkar ingenting längre. Och när man inte får några kommentarer så blire ju inget kul att fortsätta blogga..fett forever alone! nejmen, k...

Av Sassi ♥ - 29 maj 2012 22:23

tjejen: vad skulle du ha gjort om det blev slut? killen: gå tillbaks till ex. "tjejen blev ledsen och gjorde slut.." killen: vill du bli ihop med mig? tjejen: du skulle ju gå tillbaks till ditt ex? killen: du är ju mitt ex....

OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Ovido - Quiz & Flashcards