♥ Sarah Of Sweden

Direktlänk till inlägg 13 juni 2011

No way, Justin is not a father!

Av Sassi ♥ - 13 juni 2011 19:04

Hejj!
Varit en bra dag! Men har nt mkt och säga om den, vi slutade typ 11 och vi kollade film i skolan och sånt, sen stack jag hem t Jonna med emma och vi kollade film! Den var såå fiiiin men jobbigt faktiskt eftersom det var en massa problem, ni borde verkliiiigen se den!!! Valentines day tror jag den heter! :D KOLLLAA!!!
Iaf sen stack jag hem och gjorde inget,läste nyss en novell om jb! Och gissa sen vad jag hittade för dåliga nyheter!! OMMMMFFFBBB, Koollllaa här nere!---->
                                                  
                                                  
                                                  
      

Selena Gomez fördes till sjukhus i förrgår natt efter ett framträdande i det amerikanska TV-programmet "The tonight show". Den 18-åriga sångerskan led av illamående och huvudvärk samt yrsel. Hon fördes till ett sjukhus i Los Angels och genomgick prover.
Nu rycktas det om att Selena Gomez är gravid och att fadern är Justin Bieber. Ryckterna kopplas i hop med dom heta bilderna på paret när dom var på sin semster i Hawaii.
Läs mer på: http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2002229/Selena-Gomez-hospital-appearance-The-Tonight-Show.html#ixzz1P5TJSBZn


      

Asså jag mår så dåligt när jag ser dessa bilder, jag vet inte riktigt varför men de e klart jag blir svartsjuk haha! Men om Justin e glad med selena så e jag också skit glad! Men jag hoppas verkligen att Selena inte e gravid med Justin!! Då kommer jag döö!! Och rykten..Ja det brukar inte vara sant så lixom varför ska detta vara sant? Lixom, Justin har själv sagt att han inte kommer ha S*x förrens han gifter sig och hittar den rätta! Alltså jag känner på mig att Selena vill såra han eller något så han mår dåligt..Jag bara känner de men jag svär om hon gör de..Ouuff Proooobbleeem..STORA problem för henne!, Asså jag e skitglad för att hon gör Justin glad men jag bara säger de..
Jaja vet in´te vad jag ska skriva mer så..
Hejdå!
//Sarabieber

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sassi ♥ - 25 juni 2012 04:26

Som rubriken säger..Nu bytar jag blogg. Helt enkelt för att börja om på nytt. Så alla som läser min blogg, titta in här på den nya! HÄR, självklart kommer jag inte ta bort denna bloggen, utan den får stanna kvar här som den är och ruttna helt enkelt ...

Av Sassi ♥ - 25 juni 2012 03:02

NEJ! råkade ta bort alla inlägg denna månaden och förra..Hur lyckas jag egentligen?! Nej nu får jag ta och fixa en ny blogg. Är så jävla trött på den här bloggen endå. men jävligt sur fortfarande. Tyckte att det hade gått så bra så helt plötsligt s...

Av Sassi ♥ - 31 maj 2012 23:46

hej sunshines! både igår och idag har jag varit för lat för att blogga överhuvudtaget. Jag är faktiskt jätte lat, orkar ingenting längre. Och när man inte får några kommentarer så blire ju inget kul att fortsätta blogga..fett forever alone! nejmen, k...

Av Sassi ♥ - 29 maj 2012 22:23

tjejen: vad skulle du ha gjort om det blev slut? killen: gå tillbaks till ex. "tjejen blev ledsen och gjorde slut.." killen: vill du bli ihop med mig? tjejen: du skulle ju gå tillbaks till ditt ex? killen: du är ju mitt ex....

OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Ovido - Quiz & Flashcards