♥ Sarah Of Sweden

Direktlänk till inlägg 11 juli 2011

Jag visste inte att det fanns någon som är vackrast på jorden , men när jag väl såg dig insåg jag att du var den enda som var den vackraste ♥

Av Sassi ♥ - 11 juli 2011 11:46

Jag visste inte att det fanns någon som är vackrast på jorden , men när jag väl såg dig insåg jag att du var den enda som var den vackraste ♥

                                                  

 

Heeeeeeeej alla bloggläsare!

Var ju sjukt längesen jag blogga! känns som att jag inte har bloggat på flera veckor! Men jag e tillbaka! hm..finns mkt som jag vill berätta men kan inte få ihop allt..

okej, förrigår, 9/7 så var jag hos en kompis , bästa dagen i mitt liv! helt sjukt att vi träffades på så lång tid! vi har verkligen väntat på den dagen , och till slut kom den! vi fotade en massa, vi stack till ett bad och vi gjorde mkt!

vi fotade ganska mkt, men har inte alla bilder så jag lägger upp en !

 

Till en väldigt speciell person.


Aa det var den underbara dagen med henne

Asså just nu sitter jag och tänker på vad som hände när jag gick i skolan..blir ganska ledsen när jag tänker på de eftersom jag alltid satt i en situation som ingen annan var i..jag mår as dåligt när jag tänker på de nu..och ja tänker osså fixa de..Så om de händer igen så tänker jag sluta på den skolan..för ingen annan hade kunnat leva med den grejen..faktiskt så e de sant..Jag kände faktiskt att jag inte kunde leva med de men jag gömde mig från allt och alla då..för den dagen då allt hände..då sprang jag hem och försökte begå självmord..men jag tänkte då..alla där hemma då? vad skulle dom göra? dom skulle ju inte ens klara av att se mig död..men så är det..alla dör någon gång?


                                                  

Igår så stack jag till stranden och fotade skit mkt, men dom är i pappas kamera så jag vet inte riktigt hur man lägger in dom på datan..för försöka fixa de på något sätt ! Men jag hade jättekul..

Jaaa mer kan jag inte säga, idag kanske kommer min kompis och stannar kanske i en vecka!! Så fkn kul vi kommer ha!

tror de blev ett långt inlägg men hoppas ni pallar läsa! haha (:

ja tack för ni pallade läsa :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sassi ♥ - 25 juni 2012 04:26

Som rubriken säger..Nu bytar jag blogg. Helt enkelt för att börja om på nytt. Så alla som läser min blogg, titta in här på den nya! HÄR, självklart kommer jag inte ta bort denna bloggen, utan den får stanna kvar här som den är och ruttna helt enkelt ...

Av Sassi ♥ - 25 juni 2012 03:02

NEJ! råkade ta bort alla inlägg denna månaden och förra..Hur lyckas jag egentligen?! Nej nu får jag ta och fixa en ny blogg. Är så jävla trött på den här bloggen endå. men jävligt sur fortfarande. Tyckte att det hade gått så bra så helt plötsligt s...

Av Sassi ♥ - 31 maj 2012 23:46

hej sunshines! både igår och idag har jag varit för lat för att blogga överhuvudtaget. Jag är faktiskt jätte lat, orkar ingenting längre. Och när man inte får några kommentarer så blire ju inget kul att fortsätta blogga..fett forever alone! nejmen, k...

Av Sassi ♥ - 29 maj 2012 22:23

tjejen: vad skulle du ha gjort om det blev slut? killen: gå tillbaks till ex. "tjejen blev ledsen och gjorde slut.." killen: vill du bli ihop med mig? tjejen: du skulle ju gå tillbaks till ditt ex? killen: du är ju mitt ex....

OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Ovido - Quiz & Flashcards