♥ Sarah Of Sweden

Direktlänk till inlägg 11 juli 2011

hatar alla falska belieber, inse att justin mår dåligt av sånt!!!!

Av Sassi ♥ - 11 juli 2011 20:03

 

   

Jag orkar snart inte mer- Justin.

När Justin ser alla hotmejl till Selena får han en känsla som inte går att beskriva. Han har blivit trött på allt hat mot henne och gråter nästan varenda dag enligt en intervju med honom i en fransk tidning. 


-Detta är svårt för mig. Selena är underbar, det är bara hon som har fått så många hotmejl. När jag har dejtat andra har det inte varit så här mycket hat.
Jag orkar inte med allting, jag vet att både mina beliebers och Selena´s selenators finns där för oss båda.
Iallafall de flesta. Jag vill bara ni ska respektera oss. Jag har ett kärleksliv, jag gråter nästan varenda dag när jag tänker på hur mycket hat Selena har . Hon förtjänar inte det. Ingen förtjänar det. Jag älskar henne.  Respektera det. Jag älskar er lika mycket. - Justin. 

 
 
 
Vafan ? man kan ju fan kalla alla belibers som hatar selena för falska beliebers? Hallåå , ni skadar ju fan justin ! Han mår verkligen inte bra! , Är du en riktigt belieber ska du verkligen inte göra såhär mot honom! ? För vi vet ju att alla älskar honom, men inte när ni skickar en massa hotmejl till selena! Jag lovar, i slutet kallas ni för FALSKA BELIEBER! Om du älskar justin över allt annat, gör då inte så mot han!
Många säger "ja vill göra honom glad och att han ska må bra, Men tror ni han mår bra av alla hotmejl ni skickar t selena??!! NEJ! han mår ju fan bara värre av allt ni skickar! Snälla bara sluta med sånt !! Vi vet att ni e avensjuka , men dom behöver faktiskt ett kärleks liv precis som alla andra, och hur fan hade de känt om tex du hade haft en kille som alla ndra hade velat ha, men så får du flera tusentalt hotmejl? hade det varit bra ? hade du mått bra? Nej de tror jag inte , så bara sluta med de!!:O
//Sara bieber, som är jävligt frbannad på alla beliebers som skickar en massa hotmejl till selena och får justin att må dåligt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sassi ♥ - 25 juni 2012 04:26

Som rubriken säger..Nu bytar jag blogg. Helt enkelt för att börja om på nytt. Så alla som läser min blogg, titta in här på den nya! HÄR, självklart kommer jag inte ta bort denna bloggen, utan den får stanna kvar här som den är och ruttna helt enkelt ...

Av Sassi ♥ - 25 juni 2012 03:02

NEJ! råkade ta bort alla inlägg denna månaden och förra..Hur lyckas jag egentligen?! Nej nu får jag ta och fixa en ny blogg. Är så jävla trött på den här bloggen endå. men jävligt sur fortfarande. Tyckte att det hade gått så bra så helt plötsligt s...

Av Sassi ♥ - 31 maj 2012 23:46

hej sunshines! både igår och idag har jag varit för lat för att blogga överhuvudtaget. Jag är faktiskt jätte lat, orkar ingenting längre. Och när man inte får några kommentarer så blire ju inget kul att fortsätta blogga..fett forever alone! nejmen, k...

Av Sassi ♥ - 29 maj 2012 22:23

tjejen: vad skulle du ha gjort om det blev slut? killen: gå tillbaks till ex. "tjejen blev ledsen och gjorde slut.." killen: vill du bli ihop med mig? tjejen: du skulle ju gå tillbaks till ditt ex? killen: du är ju mitt ex....

OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Ovido - Quiz & Flashcards