♥ Sarah Of Sweden

Direktlänk till inlägg 1 januari 2012

Gott nytt år :)

Av Sassi ♥ - 1 januari 2012 00:00

ett nytt år nu alltså..Vet varken om detta året kommer bli bättre eller sämre än 2011. Men får hoppas på det bästa. 2011 har inte varit de bästa men inte heller de sämsta. Jag träffade nytt folk. Jag träffade jenny för första gången. Jag fann min allra första kärlek som nu inte längre är i min värld..Eller asså jag har juft känslor för honom i ett år nu men får hoppas på att dom snart försvinner annars kommer jag ju leva olyckligt kär hela mitt liv. Och han har ju tjej nu. Glad för hans skull såklart men samtidigt önskar jag att jag var den tjejen han älskar. Lite jobbigt menmen. Gotta deal with it ofc..Iaf 2011 har varit stort och det har hänt en massa. Fått uppleva en massa härliga saker. träffat min syster i göteborg. firat jul för första gången och en massa annat. Träffat på världens underbaraste människa Zana. han gjorde verkligen mina dagar då jag var i göteborg. Utan honom kände jag mig inte hel. så jag övertalade min syster till att gå hem till honom och självklart gick hon med på de eftersom han också är en del i hennes liv. Och vi har verkligen bara varit hemma hos han, myst, kollat filmer, snackat om allt. han har lärt mig så jävla mycke . något som inte går att beskriva. Han är min andra halva. Det var alltid jag som ville gå med honom. sitta med honom . allt ! Han har lärt mig väldigt mycke under bara några dagar. Han lyser upp mina dagar. Tro inte att jag gillar honom o så, nejnej ! Jag ser honom som min egna bror, en bror som alltid fanns där. Han frågade alltid hur jag mådde och jag gjorde detsamma. Även när jag visade fake smile och inte ville visa min deppiga sida var de bara han som såg hur jag mådde. det var han som kände precis som jag. Vi är så lika jag och han. Jag saknar honom något otroligt än idag. Och dessutom lyser jag upp så fort jag ser honom. Jag är bara tvungen att springa fram till honom och krama honom. Alltså dom dagarna med honom har varit helt sjuka. 

Och sen har jag träffat underbaraste Zine . Helt sjuk humor har hon och jag haha. Vi skrattar så mycke tillsammans alltså. Och hon kom enda upp från stockholm till göteborg :D Och det bästa är att hon känner...AMIR! alltså Amir akrouti ! jag blev helt stel från början och var helt mållös . Hon är faktiskt en riktigt underbar tjej med fin stil och riktigt bra personlighet och jag kan lova er att bättre än hon är svår att hitta. Jag fick träffa väldigt många av min systers kompisar som än idag är en stor del av mig. Riktigt jävla underbara där kan jag lova er. 2011..Jah ..2011 . thank you . Två delar i mitt liv. de bästa och de sämsta. Och jag klarade båda två ! Jag hoppas att detta nya år kommer ge mig en enda del. och i den hoppas jag att jag kommer få träffa Min största idol Justin Drew Bieber. Och också min andra största idol Austin Mahone !

Nu orkar jag inte skriva mer och tack till er alla underbara läsare som fått mig att fortsätta att blogga . Och jag har ite fått nästan en enda negativ kommentar. kanske några men ni ska bara veta att det faktiskt ni som gör mig starkare för varje dag som kommer ! så keep going haters. You'll never break me down.

Peace .

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sassi ♥ - 25 juni 2012 04:26

Som rubriken säger..Nu bytar jag blogg. Helt enkelt för att börja om på nytt. Så alla som läser min blogg, titta in här på den nya! HÄR, självklart kommer jag inte ta bort denna bloggen, utan den får stanna kvar här som den är och ruttna helt enkelt ...

Av Sassi ♥ - 25 juni 2012 03:02

NEJ! råkade ta bort alla inlägg denna månaden och förra..Hur lyckas jag egentligen?! Nej nu får jag ta och fixa en ny blogg. Är så jävla trött på den här bloggen endå. men jävligt sur fortfarande. Tyckte att det hade gått så bra så helt plötsligt s...

Av Sassi ♥ - 31 maj 2012 23:46

hej sunshines! både igår och idag har jag varit för lat för att blogga överhuvudtaget. Jag är faktiskt jätte lat, orkar ingenting längre. Och när man inte får några kommentarer så blire ju inget kul att fortsätta blogga..fett forever alone! nejmen, k...

Av Sassi ♥ - 29 maj 2012 22:23

tjejen: vad skulle du ha gjort om det blev slut? killen: gå tillbaks till ex. "tjejen blev ledsen och gjorde slut.." killen: vill du bli ihop med mig? tjejen: du skulle ju gå tillbaks till ditt ex? killen: du är ju mitt ex....

OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Ovido - Quiz & Flashcards