♥ Sarah Of Sweden

Alla inlägg under februari 2012

Av Sassi ♥ - 5 februari 2012 15:38

tja, vaknade för några timmar sen o sen dess har jag bara pratat med Jenny, såklart :p

Har inte planerat något idag..vill inte heller göra något idag..riktigt depp dag idag..finns inget o göra, köpte fransfärg igår som jag kankse ska göra idag, så slipper jag kanske använda mascara ! :)

Jahapp..vad ska man blogga om ? :p har inte så mycket o säga än att, Jag såg en blogg igår, där en viss person, (en jävligt pinsam person) som kommenterar en massa jävla onödiga saker om Tjejens bloggnamn, asså blir förbannad! att det ens finns sånt folk. please bitch..

                                                             

Lägger ut lite snygga bilder från weheartit <3

Tumblr_lywnqws24b1rodl6so1_500_large

Tumblr_lyxcjwbkxz1r7mw7go1_500_large


Ska ta och städa mitt rum, måste börja möblera om !

Av Sassi ♥ - 4 februari 2012 22:07

Jävla hor bloggplatsen..man skriver värsta inlägget, så segar hela fucking skiten så man måste updatera fucking sidan..blir så jävla fucking arg..dom borde fixa som blogg.se, om sidan stängs av så kommer inlägget sparas som utkast..men nej ! de kan dom inte.

-------------------------------------------------------------

Jahapp..blev 15 igår då..liten tonåring haaha, ne skoja..inget speciellt med det. fick en massa pengar..o typiskt mig så e jag en slösa..slösade alla pengar , samma dag som jag fick dom..på kläder-.- . tyvärr , im in looove i kläder !, köpte mest från newyorker! I LOVE! älskarälskarälskar ! min mobil e död så får se om jag hittar bilder på google!, träffade på en gammal vän där också, sjukt längesen var det faktiskt ! Ok nu ska jag sluta babbla..efter att jag varit o shoppat med mamma..kom jag hem och gick sedan till min grannes kalas..låter töntigt , o ja visst det gör det, men jag hade skit kul, eftersom jag fick gå runt o leka med världens sötaste bebiiis !! sjukt söt unge ! var tvungen att gå hem sen för att kolla på melodifestivalen, riktigt bra var alla, min hals e helt borta efter att jag kollat på DEAD BY APRIL ! höll på o dö när jag såg dom , asså skit vad jag grät, om ni inte visste, har gillat dom riktigt länge men kanske inte haft tid att prata om dom:/ men gud vad jag älskar dom killarna!

iaf, måste visa er ett skit bra spel som jag verkligen vill ha !! dör !

Så jävla bra spel herregud !!:O

för försöka ta tillbaka min pc från min kusin så kan jag köpa detta spelet sedan ! 

men aja nu ska jag försöka ladda ner en film o kolla på, är ju fortfarande sjuk och mår lite dåligt över en sak men försöker endå visa en glad sida ! :) så det blir nog bra..hoppas jag :p

önska att jag var kristen..för då hade jag kunnat dra på konfirmationsläger med Isa och världens underbaraste person..hihi speciell..HAHAH nej omg vad pinsam jag är ! 

känner mig som typ 10 när jag skriver så. 

Hahah men jaja bloggar senare och lägger kanske upp bilderna sen på vad jag köpte eller imoron !

Kram :)

Av Sassi ♥ - 2 februari 2012 19:46

hihi så söt Isa är asså!, såg inlägget innan, hon e så jävla gullig ! 

har fått feber..isa smittade mig! asså jag var nära på att misshandla henne hahah. så sjukt lat jag är nu. så jag drog från skolan..och tyvärr var jag inte med på den redovinigen vi skulle ha :/..TYVÄRR..GUD..HATAR ATT VARA SJUK! det är så bajs..

När jag va hemma hos isa innan gjorde vi ett videoinlägg..de var riktigt bra faktiskt..o roliga var vi.men de gick inte o publicera så jag fick damp ..men aja nu ska jag ta och kolla en film , mysa och dricka te..vill bli frisk..min hals gör skit ont också! 

Av Sassi ♥ - 2 februari 2012 13:43

Hejhej!

Det är lilla isabelle som busbloggar! Jag tänkte bara skriva lite om lilla sara.. Hon är bäst, ellehur? Om ni läser detta borde ni veta att denna människa är så jävla stark!Hon kan må sämst med visa en glad sida och hon är så fin! Visst? Ja.. de var de ja tänkte skriva.. Trolololo.. JUSTE! vill ni att lilla sara ska videoblogga? Ska fan tvinga henne >:) 

Nä skoja... eller gjorde ja DUNDUNDUUUN! 


-det var allt , hångel o hångel frn eran Isa! <3

OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Ovido - Quiz & Flashcards