♥ Sarah Of Sweden

Alla inlägg under april 2012

Av Sassi ♥ - 11 april 2012 21:54

Nu kanske ni tycker 'skit tråkig blogg om hon inte lägger ut bilder på sig'

Det är såhär. Jag har sämst självförtroende, och kan tyvärr inte ändra på det. har snackat med en massa folk men inget hjälper. Jag har alltid haft komplex över min näsa och snart ska jag göra en operation. Och det är bestämt. Har blivit mobbad för den och själv hatar jag den. Självklart vill jag ändra hela mitt utseende men det går ju inte. eller jo det går i iför sig men då är jag tyvärr inte mig själv. Det är som därför jag inte lägger ut bilder. jag önska att jag kunde men det går bara inte. jag kan inte ändra min åsikt om mitt utseende. la ju upp en bild på förra inlägget. En gammal dock. men visar inte ansiktet. Det har alltid varit så. Jag tänker alltid - jag tar en bild och ser om den blir bra. Jag försöker med flera bilder men fortfarande tycker jag den är hur ful som helst. Jag läser andras bloggar om hur man får bättre självförtroende. Men det fungerar inte på mig. Jag försöker men nästa dag när jag ska dra in till stan ser jag flera tjejer med bättre utseende och med bättre kläder och kropp. Dom har liksom allt. Men jag har inget utav det. Och när det gäller kläder har jag väldigt få och fula. Vill slänga alla men då har jag inget kvar..Jag skäms över att behöva låna kläder av mina kusiner o så. Det gör så himlans ont att se andra med betydligt finare kläder, väskor , skor, ja typ allt. Men jag har aldrig varit den som klagar mycket över min kropp. jag håller på och går ner i vikt just nu. och att operera näsan är ju ett steg upp. Och då tror jag nog att jag kommer få bättre självförtroende. Och jag håller kontakt med soc så jag kan få en del pengar och så. Så jag hoppas att allt bättrar sig till slut. 

Om någon av er har problem där hemma så kan ni gärna kommentera detta inlägg med er epost så kan vi snacka om det. Hjälper gärna till eftersom har gått igenom en massa sånt hemma. Ni kan läsa här!

http://www.twitlonger.com/show/gsp6nj

shhh! säg inget till någon. Jag delar detta med mig för att ni ska få veta vad jag gått igenom. 

Puss och kram. Ta hand om er babes!

Av Sassi ♥ - 11 april 2012 21:45

Heeej älsklingar - förlåt men jag har helt glömt bort bloggen idag, måste faktiskt ta och ta tag i min uppdatering snart.. Sorry babes! :( Jaja men iallafall så åkte jag in till stan, helt osminkad, håret slarvigt uppsatt och mjukiskläder, haha måste sett riktigt charmig ut eftersom alla glodde som satan på bussen.. Nejdå men drog senare in till en tjejkompis och chillade o så. var inte så mycket vi gjorde. köpte mig en latte också. Glömmer aldrig haha. PUSS

 

Av Sassi ♥ - 11 april 2012 21:32

sjukt skön låt, helt klart. Ska  kolla några avsnitt av 2 broke girls (bästa serien)

Av Sassi ♥ - 11 april 2012 21:00


Av Sassi ♥ - 10 april 2012 20:43

Hej på er sötisar! Haft en lugn dag eller? 

Min har varit rätt så chill, har degat hemma med mjukiskläder, bakat och chillat. Kom precis ut ur duschen och sitter nu med min jumpsuit haha så galet skön! Älskar den, ska bättra mig på att blogga. Men nu får ni kommentera mer ! & nu ska jag ta och kolla the house bunny! kram

Av Sassi ♥ - 9 april 2012 19:18

Har precis käkat klart och nu kollar jag på Demi's nya video! Så sjukt snygg kille i videon  

snart ska jag kolla på en film och mysa med hunden! mys. Vad ska ni göra idag då? Kommentera nuu!

Har verkligen bloggtorka..har inget jag kan blogga om ju! Så det kanske inte kommer några inlägg senare om jag fortfarande har bloggtorka!

OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Ovido - Quiz & Flashcards