♥ Sarah Of Sweden

Alla inlägg under maj 2012

Av Sassi ♥ - 20 maj 2012 19:31

Som ni ser så är hela designen ändrad. Men den är bara tillfällig eftersom min kära vän håller på med min nya design. Så håll utkik. Och som ni ser i headern så står det 'Sara Wilhelms'. Det efternamnet kommer jag byta till så småningom. Ska bli kul! Men hade bara detta o säga. Updaterar senare!

Av Sassi ♥ - 20 maj 2012 19:23

Ska ta hand om mig själv ikväll! Ska ut och bada sen ner och ta en dusch och göra mig fräsch, raka benen osv..! Sen ska jag basta och lyssna på musik, smörja in mig med bodylotion lägga på en ansiktsmask och sätta mig och läsa en tjej tidning med en god smoothie, låter inte det bra? Haha, älskar det! Ska bli så skönt att få ta hand om mig själv ikväll, skriver mer sen, love!

Av Sassi ♥ - 20 maj 2012 15:37








Av Sassi ♥ - 19 maj 2012 15:26

Eftersom jag har lite tid på mig tänkte jag snabbt svara på ett par frågor som jag fick igår!


Giovanni

hej jag har några frågor till dig. 
Shoppar du ofta? är du rik? kan inte du köra en bloppis snälla!
har du pojkvän? har du haft en?
Puss!

Hej giovanni! Tyvärr så har det blivit strul med pengarna för ett tag sen men nu är allt bra. Men shoppa ofta gör jag faktiskt inte. Haha nej jag är absolut inte rik. 

Nja alltså. Jag har ont om kläder just nu, men har en del påsar med kläder jag inte vill ha så det kanske kommer en bloppis. Nej jag har ingen pojkvän och har aldrig haft! Kram.

Av Sassi ♥ - 19 maj 2012 14:36

gormogon alla! mår ni bra? själv så mår jag toppen. Idag ska det planeras en del, ska ringa några samtal så får vi sen sen vad som händer. Lovar en massa updatering idag. Är på värsta blogghumöret så det är ju bra! Håll utkik babes!

Av Sassi ♥ - 19 maj 2012 01:29

En sak har jag gått och funderat över ett bra tag nu faktiskt. Jag tänker nog starta en ny blogg. Jag har tröttnat på den här bloggen och bloggplatsen.se är nog ingenting för mig. Och jag vill börja om helt från början. Sluta kopiera bilder från weheartit och lägga upp bilder på mig själv så att bloggen blir mer personlig. Men jag vet inte riktigt än. Och jag kommer definitivt inte att ta bort denna bloggen i sådana fall. Utan den kommer vara kvar för alltid. Har en massa uppskrivna saker här som jag inte bara vill radera bort barsådär. Men vi får helt enkelt se. Vad tycker ni själva sötnosar? :)

 

Av Sassi ♥ - 18 maj 2012 20:38

Moshi mina gullungar, som jag skrev sist så åkte jag in till stan en snabbis för att fixa lite hemliga grejer till imorgon - så hann jag ju såklart med en snabb fika på waynes + shopping till mig själv,  men kan verkligen inte låta bli, hehe ni vet ju hur jag är?  Men iaf direkt efter taggade jag direkt hem hit till bästa min korv, har varit sjukt mycket med henne på sista tiden, men vi har alltid så gaaaalet kul tillsamans!! Haha men iallafall, vi käkade lite och sen efter ett tag kom Gofe.. vi myste bara med massa filmer osv osv, chill dag typ! Vad har ni själva haft för er för skoj idag? Förresten så slaggar jag här inatt, men ska försöka hålla bloggen uppdaterad ändå, PUSS!



OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Ovido - Quiz & Flashcards