♥ Sarah Of Sweden

Alla inlägg under december 2011

Av Sassi ♥ - 14 december 2011 19:04

SÅ JÄVLA HET?!?!?

OHMY


O sen Taylor, OMG


Haha min killkompis e helt besatt av han !! 

sitter heeeela tiden o pratar om Taylor, gör kakor där de står Taylor o allt haha, gulligt ja svär !!

Men jag tycker han e fööör snygg asså ! fast robert (Edward) e myyycke hetare :p

JAAA DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!!

Av Sassi ♥ - 14 december 2011 16:53

Dagen har varit både skit och tvärtom . Men jag antar att jag klarade dagen? 

var på bio och kollade breaking dawn, sjukt bra !, måste se del 2 snart också ! 

efter de gick gick jag o en kompis lite i stan, men orkade inte stanna så vi drog till alla som stod vid tåget..jah..o nu e jag väl hemma? ska snart lämna syrran för nån jävla tråkig lucia:p de tråkigaste jag vet haha..efter de ska jag bara komma hem o lägga mig..varit en jävla lång och tung dag idag..


Även om jag vill o även om jag tror att du är borta ur mitt liv även fast du 
svor på att de alltid skulle vara vi att vara du o jag vill hata dej men älskar 
dej mer varje dag, de var mera än ett år sen som du lämna mej ensam jag
har blivit sviken men återfått känslan,
Men du va speciell du har mitt hjärta i din hand men du har glömt bort mej 
helt nu för du rinner ut som sand,.
När jag tänker tillbaka så fäller jag en tår när du låg här bredvid känns precis 
som igår, När jag skriver det här river jag ut gammla minnen jag känner 
sakta tårarna rinna nerför kinden Ja hade glömtde, hur mycket du betyder Va falsk 
att allt va borta aldrig svider att inte kunna prata som vi gjorde
förut det ger mej en känsla av att livet e slut.


Av Sassi ♥ - 13 december 2011 14:29

De va en kille som hette Jonah och la upp en video ..

efter fyra månader la han upp denna 

Fattar inte riktigt? de såg verkligen ut som att de va sant på den första videon..?

Av Sassi ♥ - 13 december 2011 11:17

Hellu. drog tyvärr inte till skolan idag pga sjuk..men måste dra imoron för då blire biioo med några klasskompisar !:D

vi ska se Breaking Dawn. Har velat se den ett bra tag nu så det kommer bli chill !:D

just nu gör jag ingenting..bloggar från mobilen eftersom orkar inte starta datan..

så aa, ska nog ta och lägga mig..

bjuder på två fina bilder :D

Tumblr_lw4vuib9t21r1f2xoo1_400_large

Tumblr_lvljhmjm571qfq8ubo1_500_large

gud va mysigt !!

/sara

Av Sassi ♥ - 12 december 2011 19:27


 

Mygooood?! 

:)

Av Sassi ♥ - 12 december 2011 18:06

Fick 150 Läsare igår ! Eftersom jag gjorde en video till Dennism för att visa hur mycke han faktiskt betyder för mig!


Jag gjorde en video till honom som jag är supernöjd med, och han såg den! Jag kan verkligen inte förstå det. Helt obeskrivligt glad verkligen!  Här är videon! :D


Den videon gjorde jag !

Jag är så jävla glad   

Älskar dig Dennis   

Av Sassi ♥ - 11 december 2011 22:22
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sassi ♥ - 9 december 2011 18:11

Sjukt längesen jag bloggade..ni kommer få ett långt inlägg bara för det.

Apropå de..asså det har kännts bäst för mig att ha tid för mig själv än att bara sitta vid datan och skriva..

Vid dessa senaste dagarna har hänt en massa..om 6 december ..träffade älskling. gjorde as mycke ! efter den dagen ..gick jag och la mig . och dagen efter drog jag inte till skolan för jag mådde grovt dålig! asså jag kunde knappt röra mig..jag hade så ont i kroppen..så däen dagen fick jag stanna hemma. Jah..och idag drog jag till skolan även fast jag mådde skit..

Ja..vet inte vad jag ska säga..ångrar de jävligt mycke att jag inte bloggade men de kändes ju bäst..

Kanske borde jag göra några inlägg till dom dagarna?

Äh ja vet inte..imoron e de 2 veckor med baby..:)<3

Loveyou baby :)

Jah nu ska jag dra..

Skriver kanske imon :)

Puzzz <3

OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Ovido - Quiz & Flashcards