♥ Sarah Of Sweden

Alla inlägg under december 2011

Av Sassi ♥ - 5 december 2011 03:42

do you remember the great feeling?
When you see him. when you just want to run to him and kiss him. When you really want to say "I love you" but can not get out any words? when you feel his presence, you want to keep him for life. when you just want to scream out "I love you" and want to prove to the world how much you love the guy. Do you recognize this feeling when you are with him, it is a dream for you. When you are really so happy to have him and he is just yours. It's really love when I'm with you.
"Would I leave you," I would regret it for life. "would you leave me" there would be no way into the world.
/Sara ♥

Av Sassi ♥ - 5 december 2011 02:25

fyfan va jag älskar justin :(!<3

Av Sassi ♥ - 5 december 2011 02:05

hellooo, sämsta bloggningen nånsin? yupp..idag va jag med älskling , gjorde inte så mycke, när jag kom hem gick jag direkt o sov, riktigt trött var jag ! jao och typ för nån timme sen vaknade jag och nu kan jag inte sova, great!..

Jaoo rubriken, bara nåt jag hittade på, de ju sant..


Kan inte bara mina känslor försvinna? när man väl blir lämnad känns det som pusselbitarna faller..och man bara väntar tills någon ställer dom till rätt.


skrev den förlängesen . 

iaf imorse tog jag några bilder, ganska fina tycker jag!

     

<3

Av Sassi ♥ - 3 december 2011 03:31

hejhej, sitter här med en massa godis o ska kolla film snart, jah har inte bloggat-.- 

asså en sak undrar jag..

 RAAAAAWW, varför måste hon va så fkn snygg?!?!?

Av Sassi ♥ - 2 december 2011 05:46

vill verkligen ha nya kläder nuuuu!, börjar få panik varje morgon för jag har inget att ta på mig..


detta ska jag spara till!

Jeans


jag har inga pengar till detta !:(( allt detta kostar mer än 3000 antar jag?

OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Ovido - Quiz & Flashcards