♥ Sarah Of Sweden

Alla inlägg under maj 2011

Av Sassi ♥ - 7 maj 2011 19:08

Du kan säga att jag är bra

Du kan säga att jag är vacker

Men det tar inte bort den ilska

Den stora ilskan som jag har mot mig själv

Ilskan som gör att jag vill skada mig

Skada mig för jag förtjänar det

Ilskan jag har kan du inte ta bort

Ta bort med ord ur din jävla mun

Jag hatar mig själv

Och innerst inne gör du det med

Av Sassi ♥ - 7 maj 2011 18:59

6 dagar kvar

Längtar så jävla mycket!!!!
DEN 13 MAJ SLÄPPS FILMEN I SVERIGE!!!! SKA VARA FÖRST ATT KÖPA DEN

Av Sassi ♥ - 7 maj 2011 18:21

Nu startar jag en tävling för er som älskar Eric Saade!!

Det är så att jag har en cd , knappt använt, typ bara en gång:S

Iaf så nu vill jag inte ha den alls! Och då tänkte jag starta en tävling om den!


Detta ska du göra för att vinna den!

Först och främst ska du ha en blogg, om inte kan du skriva på facebook:)

Det andra är att du ska skriva på din blogg om att du är med och länkar min blogg!

Kommentera detta inlägget att du är med och tävlat och skickar en länk där du har skrivit om detta!

 

Ganska enkelt och värt det! Vill ni ha den så ska ni göra detta!:D

OBS! Kommer inte skicka den på post! Har du vunnit den ger jag den via träffning!

/Sara B<3

Av Sassi ♥ - 7 maj 2011 18:16

Justin Bieber

 

Denna ritar jag :D

Av Sassi ♥ - 7 maj 2011 18:08

Har lust och svara på dom här hehe^^

 

Vad vill du jobba med i framtiden?

Musik:D

Har du vart på någon konsert?

Klart!
Spelar du något instrument?

Nope

Vilka bloggar följer du?

Alla möjliga
Vad har du haft för hårfärger?

svart-brunt

Har du några syskon?

Japp,

Är du kär just nu?

njaa,,vet inte.
Om du skulle vara tvungen att fixa dig på 1 min, hur skulle du göra?

Tuperat håret och satt på mascara:D
Vad är din hobby?

lyssna på justin hela tiden haha!
Vad är ditt bästa bloggtips?

Vara dig själv
Vågar du gå till skolan utan smink?

Ja, varför ska man göra sig i ordning för skolan där man ändå bara ska sitta vid en skolbänk. även fast jag inte vågade innan:)
Hur ofta tvättar du håret?

En gång om dagen
Hur lång är du?

1.63
Vad har du för framtidsplaner?

Vet inte, asså jag planerar inte sånt så jätte tidigt:/

Vad längtar du till?

Justins konsert, hans nya album, och en massa andra saker om honom!
Vill du gifta dig?

Nej
Vill du ha barn?

Ja
Bor dina föräldrar tillsammans?

Ja
Vilken ögonfärg har du?

Brun/Svart
Röker du?

Nej, USCH!
Vad kallas du?

Sara, zozzo iaf av en person haha!

Vad är din favoriträtt?

Har ingen favorit!:)


/Sara B

Av Sassi ♥ - 7 maj 2011 17:59

Killar kan inte bara defineras med ett ord men under varje tonårstjej liv kommer hon ofta identifiera killar som just IDIOTER. För det är vad dom är stor del under deras uppväxt.  När dom är små drar dom tjejerna i håret och tror dom har tjejbaciller. När dom blir äldre så ska dom imponera och retas och sen blir det bara könstigare och konstigare. Dom är väldigt svåra att förstå sig på, tycker jag. visserligen finns det olika sorter men ja ni fattar nog vad jag menar. 
Vi tjejer vill att killarna ska tycka om oss och därför klär vi oss i uringade toppar och tajta jeans eller korta kjolar. Just för att killarna ska tycka om oss. Men ibland får tjejer för sig att sprida rykten om den tjej som blir mest "uppvaktad" av killarna. Vi tjejer kan vara riktigt elaka och sprida läögner, det tänker jag inte förneka. Men även killarna som inte får som dom vill och inte vill erkänna sitt nederlag, även de sprider rykten om just den tjejen. Så vi lever i ett rätt dubbelsidigt samhälle där en tjej kan bli kallad tex slampa eller hora bara för att killen inte får som han vill eller tjejerna inte tycker om henne. Men också för att om du har mycket urrigning kan du bli kallad sånna saker för att killarna vet att dom inte kan få det och tjejer för att killarna tittar. Men vi klär oss i sånt bara för att vi vill att killarna ska kolla, men ändå så fort vi kommer på en kille med att kolla på våra bröst säger vi kolla inte och skäller på dom för att vara sexister. Men det är inte direkt heller rätt.  Vi tjejer får nästan alltid medhåll från lärare och killar blir nästan alltid utskälldam, just för att vi tjejer är sötare och blivit förtryckta under decenier. Men jag tycker faktiskt inte vi ska utnyttja det. Visst det kan vara skönt men det är ändå inte rättvist. 

OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Ovido - Quiz & Flashcards