♥ Sarah Of Sweden

Alla inlägg under maj 2011

Av Sassi ♥ - 7 maj 2011 17:29

Haha älskar den låten asså!!<333333333333333333

Av Sassi ♥ - 7 maj 2011 17:20


Love you:(<3















Av Sassi ♥ - 7 maj 2011 17:14

                   Poreotics,                                         
                                                  
                                                  
                                              
dans gruppen
 vars medlemmar bär masker, de sex medlemmarna i Poreotics har också sin egen "ID" - mörka glasögon som är, som i fallet med dessa killar innebar inte att de vill förvirra människor utan att dölja sin identitet.
 


De är vinnare av America's Best Dance Crew förra året! Poreotics har sex medlemar, och alla är i 20 års åldern, varav tre är filippinska - nämligen Tchad Mayate, Lawrence Devera och Justin Valles - och de återstående tre är vietnamesiska (Matt Nguyen, Kan Nguyen och Charles Nguyen ).


De ska nämligen vara förband till "Justin Bieber My World Tour" konserten den 10 maj i SM Mall of Asia (MOA)Det blir inte killarnas första gång att arbeta med Bieber. Killarna har varit med i en av Biebers musikvideor, somebody to love!

Av Sassi ♥ - 7 maj 2011 17:11


HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHHHHAHAHAHAH OMG
ASSÅ JAG DÖR AV SKRATT!!!

Av Sassi ♥ - 7 maj 2011 17:10


NAAAAW VA SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT
Justin Bieber Singer Justin Bieber talks to media at a press conference prior to the start of his Justin Bieber Singer Justin Bieber talks to media at a press conference prior to the start of his

Haha Detta håller ju på att bli en justin bieber blogg!! hahaha!, oroa er inte, detta är bara ibland jag lägger upp om justin!:D<3

OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Ovido - Quiz & Flashcards