♥ Sarah Of Sweden

Alla inlägg under maj 2011

Av Sassi ♥ - 8 maj 2011 22:30

Lite bilder på Justin!



Snyggast<33


 

Av Sassi ♥ - 8 maj 2011 22:22

Här får ni outfiten på väldigt länge!!

Notera att jeansen inte är smutsiga, bara speglen haha!

tröja-Random:s

linne-h&m

jeans-h&m tror jag?

och till det tog jag mina fake converse^^

Duktig:D , Ska kanske skaffa mig ett par björn borg skor, Riktigt snygga, eller dom justin bieber conversen!, hade varit awezome!! , Ska se om jag kan skaffa mig lite pengar , för jag vet ju inte hur mkt dom kostar..Vet ni , isf kommentera hur mkt och var man kan köpa ett par såna så e ni grymt snälla!

Kan verkligen inte vänta längre tills justin är på tv!! Kommer faktiskt gråta, och skrika, bara jag inte väcker dom andra haha!

/Sara b

Av Sassi ♥ - 8 maj 2011 22:13

Fotade lite , eftersom jag hade tråkigt!

Plus, JAG LÄNGTAR SKIT MKT TILL KLOCKAN 23:10!!!!! FÖR DÅ E JUSTIN MED I TV!!, Jag missade ju när han va med förra måndagen..Så de kommer repris idag !!!!!!! CSI , den e fan bäst, när det gäller justin då!!!!<3<3<3

Hahah vet jag skriver skit fult men värt att skriva det!!!:D

Där skrev jag åtminstonde fint haha^^

Dagens outfit får ni i nästa inlägg:D

/Sara Bieber<3

Av Sassi ♥ - 8 maj 2011 21:44

ALLTSÅ VET NI SÅ GLAD JAG ÄR!!!!!!!


Jag gråter av glädje!!!!, Ni vet den NSNWEKEND(Stavning) ,,Iaf tror justin ska göra videon, vet inte men iaf jag kommer komma med i videon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vet ni sååå glad jag blir!!!!! OMB TÄNK SÅ SER JUSTIN DEN!!!!! DÅ KOMMER JAG GRÅTA SKIIIITT MKT!!!!!!!!!!!!

 

LOVE YOU JUSTIN BIEBER!!!

NEVER SAY NEVER!!!<3<3

Av Sassi ♥ - 8 maj 2011 20:04

Jag hade tänkt starta en ny Kategori-Cody simpson!!!

Jo , alltså jag börjar gilla honom för var dag som kommer !

Men notera att jag inte hela tiden kommer skriva varje dag om honom, alltså menar då , typ som justin , Jag har ju en blogg om justin..Skriver bara om vad som händer i hans liv..Men så tror jag inte de kommer bli med Cody:D Kommer alltså bara skriva lite allt möjligt, bilder och en massa annat, och jo det kommer komma då o då om vad som händer i hans liv:D

OCh lite framåt kommer jag också kanske skriva om Harry nåt , Han e bara skiiittt snygg!! och sen kanske Miley cyruseftersom jag e ett stort fan av henne!!

Får se hur det blir, Men bara så ni vet!

Tänker börja imon med kategorin:D

 

Cody babyyy<333333

    

Harry styles:DD<333

Asså erkänn! Fett gullig kille!

 

Miley cyrus , den bästa!!<333

/Sara B!<3

 

Av Sassi ♥ - 8 maj 2011 19:01

30 DAGAR MED BARA JUSTIN BIEBER

Nu ska jag köra en sådan här lista eller vad man kan kalla det... Börjar redan imorgon! :)

Day 1 - Your favorite Justin Bieber song
Day 2 - Your first Justin Bieber concert
Day 3 - Your favorite magazine cover of Justin Bieber
Day 4 - A Justin Bieber quote
Day 5 - Your least favorite Justin Bieber song
Day 6 - An extract from a Justin Bieber fanfic
Day 7 - A picture of you & Justin Bieber
Day 8 - A picture of your room with Justin Bieber posters
Day 9 - Whatever tickles your fancy
Day 10 - Favorite photo of Justin Bieber
Day 11 - Favorite Justin Bieber music video
Day 12 - Favorite color Justin Bieber wears
Day 13 - Favorite Justin Bieber interview
Day 14 - Favorite  Justin Bieber tweet
Day 15 - A graphic you made/favorite graphic of Justin Bieber
Day 16 - Favorite Justin Bieber youtube video
Day 17 -  Someone you became friends with over Justin Bieber
Day 18 - Your dream date with Justin Bieber
Day 19 - Your favorite thing about Justin Bieber
Day 20 - Favorite televised performance
Day 21 - Your favorite friend or family member of Justin Bieber
Day 22 - Favorite acoustic cover
Day 23 - Favorite piano cover
Day 24 - How many justin pictures you have on your phone
Day 25 - Photo of Justin Bieber sticking his tongue out
Day 26 - Favorite photo of Justin Bieber with a fan
Day 27 - A photo of  Justin Bieber with another singer/celeb
Day 28 - What made you become a Justin Bieber fan
Day 29 - A photo of Justin Bieber you’re obsessed with
Day 30 - What Justin Bieber means to you

Av Sassi ♥ - 8 maj 2011 18:08

Vill ha!!!!

       

                               

Sjukt snygga är dom!! Dom finns på (HOT TOPIC)         

/Sara B<3  

Av Sassi ♥ - 8 maj 2011 16:28

Lite favorit låtar!

 

Miley cyrus-Stars all over

Jonas brothers-Hey you

Cody min baby-One...Asså cody e så snyyyggg!!! Börjar älska honom lika mkt som justin!!!

AA sen e de fler låtar som jag tycker om men pallar inte lägga upp haha!

 

Finns en sak jag vill fråga er!..Tycker ni/Vill ni att jag bloggar om några kändisar i denna bloggen eller ska jag starta en blogg om kändisar? Kommentera!!


OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Ovido - Quiz & Flashcards