♥ Sarah Of Sweden

Alla inlägg under mars 2012

Av Sassi ♥ - 19 mars 2012 20:12

Fuck vad ont det gör när man klämmer sitt lilla finger..som min mamma alltid säger - du gjorde fel, därför gud straffar dig. Haha det är min mamma de asså..

Tänkte berätta om vad som hände lite i skolan idag. Kom dit med världens tråkigaste humör. helt chill dag för mig. Uppsatt hår med bulle, kommer med mjukis och tjocktröja..fint..På lektionen kommer då en ny lärare..och gav oss ett häfte med olika yrkesprogram man kunde välja..Haha alla vet vad jag väljer ! Estetisk såklart? Dans finns ju med..Men endå blir det lite svårt eftersom jag också vill välja ekonomi eller vård och omsorg..älskar att hjälpa äldre människor! men ao..får se hur det blir..

Iaf, kommer hem efter skolan och bara tränar..sen är det datan..jag vet..inget liv ..haha.

tänkte också säga at jag har drogat denna låten nästan hela dagen! Man kan verkligen inte tröttna på den ! :O

Min replay knapp går sönder snart..

Anyway, tror nog jag ska kolla film..crazy i filmer jag vet! Men beroende u know ;)

Det får bli New york minute som jag såg igår! Så himla bra..vi tjejer kan se 10 filmer utan tröttna haha!

Av Sassi ♥ - 19 mars 2012 07:34

Helloj!

sitter och chillar framför en film men inte länge till ..skolan snart..usch!

jag har verkligen bloggtorka, jag kommer inte på vad jag ska skriva om! så jobbigt. får väl nöja mig med en bild dårå.

Tumblr_m14nw2flps1r1kqoco1_500_large


Av Sassi ♥ - 18 mars 2012 21:35

Dagens humör : trött!
Dagens borde : sova
Dagens frisyr : nersläppt
Dagens smink : osminkad :)
Dagens klädsel : mysig tjocktröja och nattshorts
Dagens planer : sova :p

Dagens beroende : mobil
Dagens tråkigaste : slösar tid med dataan
Dagens längtan : sommaren Hollywood med syrran!
Av Sassi ♥ - 18 mars 2012 19:29

Så himla jobbigt är det när man har träningsvärk..börjar dagen med att vakna käka frukost och direkt tränar jag hela jävla dagen..och kan knappt röra mig nu :p

måste skaffa mig den snygga kroppen innan sommaren kommer ! 

hursomhelst, ska snart gå och lägga mig, känner mig riktigt sjuk..så får se om jag drar till skolan imorgon .

men ni får ha det så bra! jag har inget och skriva om längre..bloggtorka..

 

Av Sassi ♥ - 17 mars 2012 20:13

Säljer nu mina älsklingar :(
Köpte dom för 599 och säljer dom för samma pris eftersom jag behöver dessa pengar! 
Storlek 38 är dom och använda mist 4-5 gånger !
Endast seriös köpare!!!!

kontakta mig på facebook om du har mig , annars skriv till mig på saramajed@live.se


Update: hejhej! kom hem för nån timme sen! sjukt kul hade jag shit! 

dansade också lite när jag kom hem! det är ett måste !
 iaf snart ska jag duscha, först ska jag färga mitt hår!! ja om jag hinner :P

Visar bild senare! senare blir det ju filmkväll! mohahah blir skrääck! kommer pissa på mig..

Men yesyes ! Ha en fortsatt trevlig helg !
Puss! <3

Av Sassi ♥ - 17 mars 2012 09:35

Äntligen helg! För mig blir det stan och fixa en massa där med en kompis! 

när jag kommer hem måste jag duscha, fixa mig och sen blir det filmkväll!

men nu måste jag sminka mig och ta mig på o sådär! bloggar när jag kommer hem ! :D

 

Av Sassi ♥ - 13 mars 2012 17:12

Tillbaka från skolan dårå!

Och gissa om jag lyckades på provet..Yeaa! så jävla glad e jag !
Ja, idag händer det väl inte så mycket..datan nu i nån minut till sen blir det att ta en snabbdusch , träna, träna träna! Har börjat träna nu lite och så, måste ha Kim kardashians sexiga kropp ju! Haha driver..jo jag måste det. Hon är så himla het. Would be gay for her ;)

Iaf , hur mår ni? Vad har ni gjort idag? Vad händeeer!? Kommentera, får inga typ längre..Sad..

jaojao, ska snabbt ut och ta en cigg nu och sen duscha!

Kram!  

Av Sassi ♥ - 13 mars 2012 08:39

hejhej

nu måste jag snabba mig lite till tåget så jag inte blir försenad till skolan. Har ett stort prov idag som jag måste bli godkänt för! och imoron gäller det..new school..new life! allt! Japp , så vi får se hur det blir ! 

Bloggar mera när jag kommer hem , om jag inte gör de är det för att jag pluggar lite inför grejer! 
Puss! :D 

OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Ovido - Quiz & Flashcards