♥ Sarah Of Sweden

Alla inlägg under mars 2012

Av Sassi ♥ - 6 mars 2012 17:38

Hola!
Kom hem från skolan för någon timme sen, helt okey dag för min del! Blev mycke skratt med kompisarna o sådär. Försökte sno en poster på 1D i bibblan hihi..Måste ha den innan någon annan tar den, dessutom finns Justin med !! Såna dära Autografkort ! :D 

Försöker hålla mig från att inte sova! har lyckats vända på dygnet så nu måste jag hålla mig vaken eller sova någon timme bara. Tänkte också säga att jag snart får min söta iphone med Justin skal hihi! Och då kanske jag lägger upp bilder på min outfit. Har inte gjort det på ett bra tag nu :/

 


Av Sassi ♥ - 5 mars 2012 02:03

Hola!

Ska dra och lägga mig nu klockan börjar bli mycket!
puss


   

Av Sassi ♥ - 4 mars 2012 21:04

Sitter redan och kollar på klänningar till skolavslutningar. Har gjort en massa planer för den dagen hihi!

Ska snart duscha också, ser helt sliten ut! Välja kläder till imoron också vore en bra ide! om jag ens har kläder..

Ao ..blev ett litet inlägg..menmen så får de bli!

En liten bild på min pojkvän ! ;) 

 

älskar dig. 

Av Sassi ♥ - 4 mars 2012 03:29

Dag 2: Bild på en tid du saknar.
Dag 3: En viktig person i ditt liv.
Dag 4: En låt som betyder mycket.
Dag 5: 10 bekännelser om dig.
Dag 6: En bild på den personen som vet mest om dig.


Dag 7: En gammal och en ny bild på dig.
Dag 8: En bild från din förra sommar. 
Dag 9: En puss eller kram bild på dig och någon. 
Dag 10: Några/något favorit citat.


Justin: I wasn't drunk.
Alfredo: Dude you saw yourself in the mirror and screamed "IS THAT JUSTIN BIEBER!?"


HAHAH!     

Av Sassi ♥ - 4 mars 2012 03:26

Dag 1: Din facebook profilbild med flest "likes".

Dag 2: Bild på en tid du saknar.
Dag 3: En viktig person i ditt liv.
Dag 4: En låt som betyder mycket.
Dag 5: 10 bekännelser om dig.
Dag 6: En bild på den personen som vet mest om dig.

Dag 7: En gammal och en ny bild på dig.
Dag 8: En bild från din förra sommar. 
Dag 9: En puss eller kram bild på dig och någon. 
Dag 10: Några/något favorit citat.

Av Sassi ♥ - 4 mars 2012 00:16













OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Ovido - Quiz & Flashcards