♥ Sarah Of Sweden

Alla inlägg under mars 2012

Av Sassi ♥ - 12 mars 2012 07:28

Hej alla!
hann inte blogga igår eftersom jag var i väla med syrran! Hittade ett par sjukt snygga jeans som jag behöver. Dock kostade dom för mycke men ska fixa dom pengarna så snabbt jag kan så drar jag idag och handlar dom ! Hur snygga som helst!
Hursomhelst,  jag ska snart ta på mig skorna och dra till tåget !

får blogga när jag kommer hem !

puss !

Av Sassi ♥ - 10 mars 2012 12:17

Dagens humör : helt okej, trött
Dagens borde : städa rummet
Dagens frisyr : mittbena & rakt
Dagens smink : fondation ögonbrynspänna och mascara
Dagens klädsel : mörka jeans, linne & svart kofta 
Dagens planer : shoppa, träna & plugg

Dagens beroende : mobil
Dagens tråkigaste : slösar tid med dataan
Dagens längtan : sommaren (Hollywood med syrran!)
Av Sassi ♥ - 10 mars 2012 04:32

Hejhej!
förlåt för den superdåliga updateringen! skäms..Dagen bestod av plugg plugg och plugg..Har ett stort prov på måndag så jag måste få godkänt på de innan jag bytar till min nya skola! 

Idag (lördag) ska jag ut med mamma till väla och kolla kläder, har ju endå lite pengar så får se om jag hittar något snyggt! Finns ju skit mycke snyggt inne i GT! Så där går jag in och kollar. ÅH KLÄDER!


Så jävla snygg!
aja nu ska jag ta och duscha snabbt och sen fixa mig lite o sådär!

bloggar senare :)
Byebye! 

Av Sassi ♥ - 8 mars 2012 06:16

Tja!

lyckades sova efter jag duschat och vaknade nu..hur kan det vara möjligt? 

ska snart fixa frukost, ta ett snabbt bad, fryser som fan. Och jo vad såg jag just nu utanför fönstret? Snö-.- . Så himla jobbigt. det är mars, är det meningen att det ska vara snö ? 

aja jag drar nu. Hinner jag så skriver jag kanske ett inlägg!

Tumblr_m0f630kvso1qluh8bo1_500_large

Av Sassi ♥ - 7 mars 2012 15:46

Rukriken säger mycket. Är så himla glad. Jag lyckades få postern från Frida tidningen!! :D

Hahahah aa! Hursomhelst, kom hem precis, så jävla kallt det är ! Jag som tänkte ta på mig min vårjacka men nej..ska iallafall snart ta en snabbdusch , fixa mig och kanske sen dra in till stan. Måste försöka få en praoplats. Några tips? Helst en klädaffär så om ni vet vart det finns ett ställe där man kan praoa så kommentera tack!
Jag har funderat på att ha veckans blogg! inlägget kommer senare i sådana fall!

men nu över till duschen .

Tumblr_m0h6jsvlc41r724qyo1_400_large

Av Sassi ♥ - 7 mars 2012 05:22

Har jag rätt kläder på mig kan jag sticka till skolan utan att känna någon press eller något alls. Men gillar jag inte det jag har på mig får jag panik och bara vill hem och ta av mig alla kläder och bränna dom haha. Asså jag älskar kläder så himla myckeet! Mitt liv verkligen. Och ja det har faktiskt hänt att jag bränt några kläder förut för dom var så fruktansvärt fula.


Bara jag som har känt den där äckliga känslan på morgornen att man inte vill dra till skolan ?
ALLTID finns det en ursäkt, amen joo, jag har ont i magen, eller mitt huvud gör ont. Fast egentligen handlar det om hur dålig ditt hår är just den dagen, eller att du fått "världens största" finne på kinden(-.-) Och att du inte pallar dra till ett samhälle där varenda jävla tjej är perfekt, och ser helt magisk ut. Ser ut som om hon just suttit framför spegeln 3 timmar i rad... 

Även dagarna man känner sig ha världens självförtroende och verkligen vill gå ut och ha kul och få uppmärksamhet från killar och skit, så försvinner allt just när man går till busshållsplatsen, där en tjej som är mycket sötare, mycket vackrare, och mycket mer "killmagnet" än du är, står just bredvid dig. DÅÅ försvinner hela din lycka, och dagen blir helt enkelt skit. 

Fattar inte.. undrar bara om ni tjejer har samma sak eller om det faktiskt kan gå en hel dag då man är glad 24/7 och har självförtroende? Äre ens möjligt i det här samhället med alla perfekta tjejerna runtomkring?

Av Sassi ♥ - 7 mars 2012 03:12

Av Sassi ♥ - 7 mars 2012 02:31

Tänkte köra tio sanningar om mig !


Jag är supermörkrädd. Har varit det hela livet.


Jag har gillat/Älskat Justin i 3 år.


Jag får typ panik om mitt rum är stökigt haha, om mitt rum är stökigt är jag aldrig därinne

Jag biter på naglarna...det är skitäckligt och fult men jag kan inte sluta

Jag hatar att man kollar sig i spegeln & sen när man ska ta ett kort ser man HEELT annorlunda ut. Så irriterande

Jag har tvångstankar, det är skitjobbigt

Jag älskar svensk depp/kärleks/vän låtar. Som sofijah låtarna, känner igen mig i texterna och lyssnar på dom om jag mår dåligt typ... haha skämmigt

Den värsta känslan är att vara astaggad på nånting och sen blir det inte av... finns ingenting värre.

Jag hatar när jag berättar nåt för någon o sen lyssnar inte personen som jag berätta det för, då blir jag fett irreterad och berättar sällan om..

Jag har redan ritat mina egna kläder som ska bli verkliga senare!


Det var dom! :)

OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Ovido - Quiz & Flashcards