♥ Sarah Of Sweden

Alla inlägg under maj 2011

Av Sassi ♥ - 11 maj 2011 22:44

Här är bilderna jag fotade idag!¨

Play the music.

Love Justin<333

Be strong.

Nu vill jag seriöst sova för jag e så jäkla trött så de e helt sjukt!!

Godnatt mina söta läsare!! Love you<3

//Sarabieber<3

Av Sassi ♥ - 11 maj 2011 21:45

Hello!

Kom hem typ klockan 7 :) Vi kollade kläder och sånt..Ganska tråkigt men i slutet hade faktiskt skit kul!

Iaf vi tog bussen in t stan , så stack vi till h&m och kollade kläder, Det var en tjocktröja som jag letade efter , men hitta inte den, men i slutet gjorde jag de !

Iaf sen köpte jag lite annat :) Sen stack vi ut och typ så började Emma helt plötsligt slå mig på armen bara för de var en gul bil lixom-.- hahah Så jag ba vafan!! Hon ba gul bil (a) sen gick vi så jag ba GUL BIL!!! hon ba men den står still ju!! jag ba och? Hon ba näe nu får du ett straffslag typ , jag ba okej? hahaha så började hon slåt mig hela vägen tillbaka!"!!! Fast vi hade ganska kul, vi skrattade as mycket!!

Ja iaf när jag kom hem så gjorde jag inte speciellt, käka och sen stack ut med min kusin och snackade lite, gick runt och lyssnade musik :)

Vi fotade skit mkt men hon har nästan alla bilder på sin iphone.

aa och nu sitter jag här och pluggar lite och sånt.:)

Tror ska fortsätta , visar bilder på de jag köpte i nästa inlägg!:D

//SaraBieber<3

Av Sassi ♥ - 11 maj 2011 16:25

Hejsan!

Alltså , jag vet inte om jag kommer blogga mkt, eftersom jag måste plugga as mkt för ett SO-Prov, och det tycker jag faktiskt är viktigt, Plus att jag måste träna på att spela gitarr..Så det är också viktigt.! Så förlåt om det blir sämre bloggning:/

Iaf inget speciellt hände idag faktiskt, va bara i skolan, Mycket skratt och hade jävligt kul! Men i slutet av dagen i skolan blev det lite att man mådde skit efter en sak...Kan tyvärr inte skriva det här på bloggen så sorry!:/

uhm iaf så när vi slutade så stack jag hem och fick hem ett brev..Hmm...Det var typ en bok jag skulle lämna annars fick jag betala 250..Och det har jag inte råd med haha eftersom jag sparar! Ja whatever, har hittat boken!

Hm..Snart ska jag dra till stan med min underbaraste vän Emma och shoppa lite! Kommer lägga ut bilder senare..Kommer hem typ klockan 19 elr nåt..Men som sagt kommer lägga upp bilderna och sen måste jag plugga!:D

Tycker faktiskt att jag inte får så många kommenterarer mera? Undrar varför..Men iaf hade varit kul om man hade loggat in och sett att någon hade kommenterat..Men ja lixom hade blivit glad! haha!

Ja iaf klicka på A day to remember i kategorierna och kolla! har ju skrivit kapitel 3 !!!

Hm..Inte mycket mer och säga än att jag måste dra nu och fixa till mig lite innan stan! Så bloggar senare som sagt!!

Hejdå<333

//SaraBieber<3

Av Sassi ♥ - 10 maj 2011 19:36

Tumblr_limzadrvjk1qg5hkpo1_500_large
Cause we're both so distance now..♥

OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Ovido - Quiz & Flashcards