♥ Sarah Of Sweden

Alla inlägg under maj 2011

Av Sassi ♥ - 10 maj 2011 18:59

Gaaahh!! Dör!!

Alltså , jo hej!, Asså jag behöver kanske inte säga varför jag inte blogga, För då kanske ni blir sura på mig:/ Men jag däcka faktiskt igen!

Iaf berättar iaf om dagen:D

Sovde klockan 5 elr nåt så typ bestämde jag mejj för att sova lite till typ 7 :) Så jag vakna , Ville såklart sova mer..Vem vill lixom inte de haha^^

Iaf när jag vakna så fixade jag lite grejer

*Borsta tänderna

*Platta håret

*Sminka mejj

*Käka frukost

Sen gjorde jag säkert nåt mer, kommer inte ihåg haha, men iaf sen stack jag till tåget, Sen skolan:O!!!!

Gissa vem jag såg när jag var påväg till skolan!, jag vill inte ens skriva namnet haha, Ni tänker säkert , Hon träffa justin!!! Hahaha , M JAA Det gjorde jag!!! Haha nej men orkar inte snacka om han, Kommer bah bli på dåligt humör, Plus jag e skiit ledsen för hans skull, eftersom en idiot har lekt med hans hjärta:(

Mhm, Iaf ska döda henne ..Men aa sen så typ började vi läsa, Alltså det jag inte fattar med lärare är att dom klagar hela tiden på allt och alla:s

Alltså om man har gjort något bra börjar dom säga en massa om jag ska göra detta extra och en massa!! Asså åhh blir förbannad på dom!

Och gissa vad! Jag hade utvecklingssamtal idag! Jag dog,,Ni vill inte veta vad som hände och vad jag såg! hahah!...Orkar inte berätta, Jag var bra ibland och dålig på lite annat och sånt, Så de va ingen fara, men just nu kommer jag sköta mig riktigt bra i skolan..Om jag gör det kanske mamma och pappa ger mig pengar och då sticker jag och träffar Justin! Haha klart jag ska göra de! Är inte så dum som inte tänker på sånt!

Ja whatever , sen hade vi matte, där satt jag och lyssnade , koncentrerade mig skit mkt på det läraren sa, Och jag lärde mig faktiskt nåt hehe *Stolt*^^

Efter det hade vi idrott men jag kom lite försent eftersom jag hade ju us.

Och det jag fick reda på vad vi skulle göra på idrotten var orientering! Alltså jag säger inte att det är skit kul, men inte att det är dåligt heller..Men lixom tråkigt var det faktiskt..Jag fatta typ ingenting om kartan haha^^

Sen käka vi, Och sen hade vi So! Gick skit bra eftersom vi fick en sån lapp om romariket och en massa som man skulle svara frågor ..Jag blev typ klar med den idag! haha glad jag är, Sen ska vi ha prov på det och då måste jag tyvärr säga att jag kanske inte kommer blogga så mkt som innan eftersom jag vill helst tänka på skolan , Fast bloggning också men skolan är viktig..Sen ska jag gå på sommar skola hehe! Har valt matte:) Jag och min kompis ska gå där!

Aa iaf sen hade vi engelska...Boring!

Sen slutade vi...När jag kom hem så gjorde jag typ inget såklart, Jag startade datan , besökte min kompis blogg , sen däcka jag så klart! Men nu e jag iaf vaken! Och nu sitter jag och pluggar SO och engelska! Buhu!!

Men kan väl skriva några inlägg endå hehe^^

Sen kanske jag kan skriva ett kapitel på en av mina berättelser!:D A day to remember!:D Om jag hinner, eftersom senare kanske jag ska göra nåt senare med mamma haha:D

nu ska jag plugga vidare och kanske gör några inlägg!

/Sara bieber<3



Av Sassi ♥ - 10 maj 2011 04:54

Ser framåt.

Känns bra.

Jag mår bra.

Jag är så jävla bra.

Av Sassi ♥ - 10 maj 2011 04:35

Gomorron haha!

Sitter och är fortfarande vaken! Alltså jag har inte sovit sen jag blogga de sista inlägget!! Och jag kommer blogga idag som fan!! Bara om justin då!

Jahapp, Just nu sitter jag och väljer kläder tills imon, Det kommer inte gå bra att klä sig som en emo ska jag säga! Men får väl försöka..Iaf sen så har jag skrivit ett kapitel på min novell A day to remember, ni kan kolla på menyn och sen kategorin så ser ni att det står namnet:) Kapitel 2, Och hoppas jag kan skriva kapitel 3 idag också!

Iaf, Jag börjar faktiskt bli lite trött..Jag är ganska nervös..Eftersom tänk så somnar jag i skolan, Jag kommer fan gäspa hela tiden , och läraren kommer säkert undra hela tiden, Men de går säkert bra eftersom vi ska ha idrott så då kanske jag blir piggare!

Jaja nu ska jag fortsätta välja kläder!

/Sara Bieber<3

Av Sassi ♥ - 9 maj 2011 23:03

Sometimes when I need a friend or someone to talk to I just turn he's music on and know that everything will be alright. He's always there even if I can't see him or feel him, but I know I always can hear him. He came into my life, and changed it. I will always stand by your side and I will always be one of your fans who's growing up with you everyday. Damn boy, I'm proud of you!

Av Sassi ♥ - 9 maj 2011 22:38

Så sööööött!!!!!

<3333


Omb!! Kommer döö!!!!

/Sara b<3

Av Sassi ♥ - 9 maj 2011 22:31

Här är dagens outfit, inte så jättesnygg men bryr mig inte:)

tröja-cs

linne-gina

jeansleggins-gina

skor-Random

Det var den! Och jo , det blev exakt 400 inlägg på förra inlägget! Riktigt snabbt faktiskt, det blev ju nyss 300?? Haha Ja men det är ju ännu bättre och de ska bli bättre!:D

Tänkte visa en bild senare !

Pease/Sara b<3

OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Ovido - Quiz & Flashcards