♥ Sarah Of Sweden

Alla inlägg under maj 2011

Av Sassi ♥ - 9 maj 2011 22:09

Omg hej..

Alltså jag mår fan skit dåligt över att jag inte har bloggat, Jag blir så sur över mig själv, fyfan! , Asså hoppas ni inte är sura på mig? jag satt bara vid datan och helt plötsligt somna jag:s Fan också!! Nu kommer jag inte kunna sova mera!!

Åhhh!!!, Aa, jag ska iaf inte göra om det!!

Ja, iaf kan berätta lite om dagen!

Hmm..Först hade vi sån klass råd typ sen läste vi..Efter det hade vi typ språk , skit tråkigt! Men ganska skönt eftersom man fick sitta där , alla var tysta, skit bra!

Iaf, sen hade vi So tror jag? skiiiiiiittt tråkigt va de!!! Ville bara sova !

ja och typ efter de käkade vi, och sen var de bara svenska och So igen:)

Aa de var väl den dagen , och direkt när jag kom hem var jag bara tvungen att duscha för mitt hår dödade mejj!! haha, Sen typ hade jag inget att göra, Kunde tyvärr inte dra till mina kompisar idag:/ Så jag fick hitta på något, Haha jag målade naglarna!! Dom blev ganska coola! , Typ lite emo stilen om man säger så:D

Jah, sen gjorde jag inte så mkt, satt bara vid dtan och kollade fb och lite sånt:)

Ja och sen däcka jag tyvärr för jag var så sjukt trött!,

Och nu måste jag verkligen ta nåt att äta och sen platta håret, Har faktiskt bestämt att jag vill klä mig lite som emo imon! , alltså då menar jag inte värsta emo utan sån fin emo..Ja ni fattar säkert! Det e inte så att jag ha värsta häng och sån emo bälte, nej nej!! Bara nåt vanligt emo stilen :D Undrar hur folk hade reagerat, !

Ja som sagt snart ska jag platta håret och sen sova om jag ens kan! haha men imon kommer jag inte däcka iaf! Och jo jag har inte glömt outfiten !!Ni får den snart!!

Pease and love yao!/Sara b<3

Av Sassi ♥ - 9 maj 2011 15:28

Hejhej!

Tillbaka från skolan, Hm...Alltså jag tror det kommer bli sämre bloggning idag eftersom jag ska ut med kompisar och när jag kommer vet jag inte men ca klockan 18 eller nåt:) Men ska försöka blogga mkt!

Outfiten får ni när jag kommer hem! Och nu måste jag duscha och sånt så drar jag, Jag berättar allt om skolan och så när jag e hemma!

Kram/Sara b<3

Av Sassi ♥ - 9 maj 2011 01:30

Japp nu såh jag att justin var med , BRA!!!

asså jag kan se dom videon typ hundra gånger!!!, han e sååååå snygg där!!!!


Haha iaf nu måste jag tyvärr sova eftersom det är skola imon,vi börjar ganska tidigt!! så ja, antar att jag måste sova nu!

Kanske kanske bloggar jag på morgonen vilket jag alltid säger men aldrig gör hehe..men ska försöka vakna tidigt!

Puss/Sara biieber<333

Av Sassi ♥ - 9 maj 2011 00:39

Här kommer videon från serien!:D :/

Vet inte om justin är med i nån av dom eftersom jag inte kan se videon tidigare men kan fixa de om han inte är med:)

/Sara Bieber

Av Sassi ♥ - 9 maj 2011 00:10

Okey nu ska jag berätta allt från början!

Alltså först startade jag tv:en, Tog kanal 3 fast jag inte visste, jag kollade klockan, den var 23:10, Så jag tänkte, Fan jag visste de , Csi kommer ju inte börja, dom ljuger ju alltid, Men sen insåg jag att jag hade kollat på kanal 3 så jag ba o fuck osså!!, så jag skyndade mig och satte på kanal 5, den hade redan börjat, jag kollade hur mkt klockan var och den var 23:21, så jag tänkte, äh jag missade bara 10 minuter, men så fort jag hade satt på kanal 5 var justin precis där, jag fick nästan hjärt attack, Seriöst!!!! Jag började skrika skit mkt hahah! Jag filmade och tog foton haha^^

Kommer snart lägga upp dom här,

Här är bilderna!

sorry för den suddiga, men de får ni leva med höhö^^

OMB SÅ SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTTTTTT!

I LOVE YOU!!!!!!!!!<3<3<3<3

Där pratar han med han killen som snackade med honom i de rummer:)<333333

Där sitter han på bilen! SÅ SNYYGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!!!!!!!

Ganska sorgligt nu eftersom jag vet vad som skulle hända:(((((((

ÅH NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJ!
!!!  

Började gråta skiiiiiittt mkt när dom sköt:(( Asså fatta, har inte gråtit så mkt förut!!:(


Mhh:(

Videos kommer i nästa inlägg:/

/Sara B<3

Av Sassi ♥ - 8 maj 2011 22:56

Nu måste jag fan chilla till tv:en för snart kommer Justin!!!!!!!!!!!!!<3
Ger lite bilder från serien:D
 

Av Sassi ♥ - 8 maj 2011 22:54

Ibland så har man väl ändå rätt att sakna honom? Hans gamla röst, hans gamla jag.. den Justin som fick mig att bli den jag är idag, my inspiration ♥
 

OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Ovido - Quiz & Flashcards