♥ Sarah Of Sweden

Alla inlägg under juni 2011

Av Sassi ♥ - 25 juni 2011 14:50

Hejhej
Har inget speciellt och säga , emma kommer idag och sover hos mig.
Här e iaf en video som jag verkligen älskar! Asso den har fasnat i huvet!

Love you dessie!<3<3<3<3
//Sarabieber

Av Sassi ♥ - 24 juni 2011 16:18

Tumblr_ljq9ilyoke1qbx4dro1_1280_large

X_0969513e_large

Bokeh-girl-heart-light-photography-text-favim.com-81579_large

Tumblr_ln8tr7uwbf1qjo3x2o1_500_large

Tumblr_ln9iqntmvj1qel48xo1_500_large

Tumblr_lna2dzwbfh1qcfyw0o1_500_large

Tumblr_ln9x9n2mxl1qldxv9o1_500_large

//Sarabieber

Av Sassi ♥ - 24 juni 2011 16:12

Sitter just nu hos emma! Kolla vah jag gjorde !

   Vad tycker ni om den? 

Kommentera!!


Aa men iaf, vi sitter typ och gör ingen alls! Men ja! Hejdå bitchhess hihi

//Sarabieber

Av Sassi ♥ - 24 juni 2011 12:05

Hejhej!
Vaknade typ för några timmar sen, Och snart måste jag fixa mig lite för ska på sån midsommarfest hos en kompis:) Egentligen vet jag inte varför man gör de? Men får väl vara med första gången haha:D
Och sen på dagen ska jag då färga mitt hår! Ska bli as kul! Kommer lägga ut bilder också! För&Efter.
Jaah, ni får ha de så bra så har jag också bra då! haha ne men! Hejdåå!!
//Sarabieber
Tumblr_lmqlw4utv61qis6mmo1_500_large

Av Sassi ♥ - 23 juni 2011 22:30

Hejhej!
Idag har de faktiskt varit en låång dag, Känns som jag gjorde så mycket även fast jag inte gjorde de. Men iaf jag började idag klockan 9, ganska tidigt men ja, va i skolan t kl 12 så stack jag och emma och käkade lite sen stack vi hem. Jaah. När jag väl var hemma vet jag faktiskt inte vad jag gjorde, jag stack t min kusin, Haha gissa vad! Jag har skaffat sommarjobb! Hur najs e inte de lixom, Money! Jag behöver fan, måste handla kläder och sånt. Men aa iaf sen så stack jag och min kusin för hon skulle köpa hårfärg, och de gjorde jag med! JAg ska snart färga de, jag lovar de kommer bli så otróligt snyggt, jag jag fick lite av henne som jag la i håret, och det blev riktigt snyggt! Men jag kommer inte avslöja färgen förrens jag har färgat de, så just nu väntar jag bara på att hon ska komma hem så gör jag de!:D Men japp!:) Och nu sitter jag här och har as tråkiiigt!, asså som ni ser på bloggen har jag ändrat design, Jag e sån, jag tröttnar snabbt!
MEn jah dagens outfit får ni kankse senare, hittar inte min usb just nu, men ni får den imon kanske.
Ahh har inte mkt mer och säga! Vill bah visa en bild, och bara skriva vad jag känner för en sak!


Om du verkligen kämpar för att bli tsm med den du verkligen vill ha, gå inte runt och lek med dom andra tjejerna, för när du väl fått den tjejen du vill ha, kommer hon fatta vad du håller på med. Och det är klart hon gör slut då...Alltså får du skylla dig själv..Tycker synd om dig gubben, Du förtjänar ingen när du väl håller på och vara en player.
//Sarabieber

Av Sassi ♥ - 22 juni 2011 20:59

Hej.
Jag kom hem ganska tidigt men orkade inte blogga för va sååå trött..Men blev lite uppe när mamma kom, för hon hade med sejj en massa smink t mejj! Jag ba waaah!:d Kan visa bild nån dag, men iaf hon gav mej, Flera stycken foundation, skit många parfymer, en sån t puder, Massa kayaler , hmm, kräm t händerna, och skit mkt mer, nagellack och ja as mkt! Blev as glad!! Men iaf sen resten av dagen har jag kollat lite tv, snackat i telefon med Min beboo Jenny^^<33
Hm..Jah sen har jag inte gjort så mycket, Jag och jenny snackade ganska mycket och snart ska hon ringa igen:D


That should me me holding your hand that should be me making you laugh that should me this is so sad that should be me that should me me..
Tumblr_lmzwbxtjj71qlzg6jo1_400_large
Inse någon gång att jag verkligen älskar dig och vill ha dig. När jag säger att jag hatar dig älskar jag dig otroligt mycket. Men det ordet betyder inget för dig. Du ser mig gå förbi men ignorerar mig och ser mig som en vind. Den tiden vi hade kommer jag aldrig glömma. Den kommer alltid finnas inom mig.
//Sarabieber

Av Sassi ♥ - 21 juni 2011 21:16

 
Kommentar till FRÅGESTUND!
 
Ingen bild

jennybieber

Måndag 20 juni 22:28

heeeeeeeeeeej, lägg upp bild på ditt hår !

 
 

Heeeeeeeej! Okej men inte idag!


Kommentar till FRÅGESTUND!
 
Ingen bild

chaz somers

Måndag 20 juni 22:26

men ooooooooomgggggggg , vad gör du ? xdxdxdxd

 
         Men daah inget!
            
 
Kommentar till FRÅGESTUND!
 
Ingen bild

justin bieber

Måndag 20 juni 22:26

heeeey do u love me?

 

OMG YES!


Kommentar till FRÅGESTUND!

 
Ingen bild

louise

Söndag 19 juni 17:44

vill du bli ''känd'' inom din blogging?:d
vadgör du helst en solig dag, ? hahahaahah :D:D
3. kan du ladda upp mera bilder på din outfit ?:)
4. älskar du någon på RIKTIGT , siåfall vem/villka.
5. Vem tycker du mest om Foki, Kissie, Blondinbella eller Kenza?
Kram.

 

Hej!

1.Ja de är väl klart jag vill:) Lixom vem vill nt de? haha

2.Hmm, Solar kanske? haha ne men typ är ute och bara har kul , jag brukar sjunga när jag e ute för jag har tråkigt haha!

3. Ja de kan jag:) Ska försöka eftersom min mobil håller på och gå sönder så isf får ni vänta tills jag får min iphone!

4.Vem jag älskar? Haha det väl allllaa! Justin bieber :)

5.Alltså, jag brukar inte läsa fokis blogg eller blondinbellas heller, så om jag måste välja en så tar jag kenzas!

Kram!

Kommentar till FRÅGESTUND!
 
Ingen bild

emelie :)

Söndag 19 juni 17:24

vad använder du för smink i skolan?
hur mycket väger du? :)
tuperar du ditt hår?
skulle du färga ditt hår till den färgen eller blev det fel?
plattar du ditt hår?
är du bra i skolan?

 
 
 
 
1.Jag använder, mascara, foundation och lite puder, sen händer också att jag kan använda kayal men sällan.
 
2.Tror inte jag säger de haha xd.
 
3.Bah ibland!
 
4.Vilken färg? om du menar när jag färgade mitt hår svart, hm..hela håret blev inte vart, missade lite men de syns inte!
 
5.Ja de gör jag!
 
6. Alltså jag kan inte säga att jag e bra men inte dålig heller , utan både dålig och bra! :)
 
Kram!
 
Tack för alla kommentarer! :D
Pusss//Sarabieber

Av Sassi ♥ - 21 juni 2011 21:08

Hejhej.
Har inte orkat blogga innan av dagen , sov i några timmar men e vaken nu!
Idag var de skola igen. Helt okey var de faktiskt!:D Efter de stack jag till stan med en kompis och där skulle jag träffa pappa:) Vi satt och käkade lite kebab hhahah:p Sen stack vi hem . Och nu sitter jag här och skriver!:D
Ni skulle också få dagens outfit :)


Tycks?
Ja iaf de va de :)
Nu ska jag typ fixa en sak på datan , skriver kanske något senare, får se!
Puuusss //Sarabieber

OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Ovido - Quiz & Flashcards