♥ Sarah Of Sweden

Alla inlägg under juni 2011

Av Sassi ♥ - 2 juni 2011 16:44

Ni såg kanske att jag inte bloggade alls igår..Jag var ute med en kompis och sånt:)

HAr mkt och säga..Börjar bli dålig på att blogga!?

bieber kisses sara<3

Av Sassi ♥ - 2 juni 2011 16:24

Tycker faktiskt synd om dom som är homo, bi, bög osv..Alltså, varför gå runt och säga en massa taskiga ord om den personen? Man kanske inte vågar säga att man är bög t.ex . Och det är helt vanligt..Men vill man inte så vill man inte. Och det jag vill komma fram till är att folk måste fan acceptera dom som är i en sån situation !

Men håller dom på så och aldrig slutar , tro mig, dom kommer må skit efteråt !


Vem är jag, vad är jag, vad gillar jag? Tänder jag kanske på killar, kanske på tjejer, innebär det att jag är homo, hetero eller bi? Kommer mina kompisar fortfarande vilja hänga med mig om de fick veta att jag var bi/hetero/homo? Vad skulle folk tänka om de visste vad jag tänkte på? För ett tag sedan kändes det som att killar var mest intressant men nu känns tjejer också spännande…vad betyder det?

Så många tankar som kan snurra i skallen när det handlar om det här med sexuell läggning.

För vissa är det en jättestor bit av
vem man är och för andra är det bara en pytteliten pusselbit i det stora livet.

När det snurrar som mest kan det vara bra att få prata med någon. Någon som kan lyssna, någon som finns där som man kan vara sig själv inför. En sån person kanske är ens förälder eller en vän men det kan också vara så att man inte vill prata med någon som är sådär nära när det kommer till sexualiteten.


Update!!: Läs detta ..Notera att jag inte är i nån situation :) Bara så ni vet..Jag är en tjej som faller för killar och inte tjejer!:D

Puss/Sarabieber

OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Ovido - Quiz & Flashcards