♥ Sarah Of Sweden

Alla inlägg under juni 2011

Av Sassi ♥ - 20 juni 2011 20:37

Hejhej!
Sorry för dålig updatering, Jag var hos en kompis, Vi har fan inte träffats på skiiit länge så idag var de väl daxs!
Vi stack hem till henne och hade de jättekul ! Sen somnade vi haha! Och jo juste, skolan idag!
Alltså måste faktiskt erkänna att de va ganska kul!:D Vi va skit lite i min grupp! men iaf, så typ fick vi ett sånt mattehäfte ..Så enkelt men de blev lite svårt efter man har börjat lite grann..Sen stack jag :) ..Riktigt lyckat idag imorse..Tåget kom förfan sent!!:o Men vi kom aldrig försent, dom hade inte ens börjat..Men aa iaf sen slutade vi typ 12:)
JA"!!! och imoron får ni outfiten.Har inte lagt ut på as länge!!
Watever. Har inte mkt mer och säga faktiskt.!
Hejdå!

Tumblr_lmzean6xky1qkwk6ko1_400_large
Så fin outfit!!:o

//Sarabieber

Av Sassi ♥ - 19 juni 2011 16:48

Åh , imoron e de skola igen:/ ,

Men inte de jag hade tänkt säga!, Tänkte köra en frågestund nu:) tror endå inte ni kommer kommentera, men endå :)


FRÅGA VAD DU VILL,

HUR DU VILL.

SVARAR ÄRLIGT PÅ ALLT !!!

//Sarabieber

Av Sassi ♥ - 19 juni 2011 16:32

Det är min bvs kompis som sjunger!:D Så bra hon e!

Av Sassi ♥ - 19 juni 2011 16:28

Hejhej!
Nu e jag tbx från väla! Asså jag fattar inte! Det jag letar efter finns aldrig! Åhhh! Kommer aldrig lita på sidor!
Men men, och gissa vem jag såg!!!!! Anna anka!!:O!!! asså jag ba WAAH?! Ne men jag undrade ganska mycket vad hon gjorde här i sverige. Men det var faktiskt kul och träffa henne:D
sen stack vi t den nya ikea:p Asso så fort jag såg rummen och allt de , jag svär jag dog! haha, riktigt fina! :)
just nu sitter jag och lyssnar på musik och käkar godis haha:)

Tycker ni ska lyssna på denna!


//Sarabieber

Av Sassi ♥ - 19 juni 2011 10:24

Cha cha bitcheess! hahahah skoja, ingen fjortis direkt.

Fan va kul de hade varit om kissie och moa(Emo) hade typ suttit på bio! Där sitter kissie så kommere moa helt plötsligt och ba cha cha! hahah!

Men iaf, nu ska jag typ sticka och göra v mejj, för jag ska typ t väla med pappa och shoppa liteh! Så får se vad jag köper!

Hejdåå!

//Sarabieber

Av Sassi ♥ - 19 juni 2011 00:23

Åh, denna e så fin<3


//Sarabieber


Av Sassi ♥ - 19 juni 2011 00:15

Tänkte faktiskt byta text stil på bloggen, har märkt att man inte kan se riktigt vad de står , Så jag gör de!:D

Bjuder på den extremt braiga låten!


Så bra!!



Denna också! Sååå bra!, och snart ska jag träffa dom!! OMG!!

Love you MEDINA!

//Sarabieber


Av Sassi ♥ - 18 juni 2011 21:20

ingen bra bloggning idag då..De kom en kille som skulle fixa min data och min systers, han fixade bara min systers..Det var ju lite synd för att de gick inte och fixa min:( Men nu kan jag blogga som vanligt!:D
Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt..Suttit hemma, kollat tv..Och till alla er som har mitt nummer, Jag kan inte svara på sms, Det e för att mina pengar e slut och min mobil e fuckad:( Menmen, snart får man sin iphone snart hoppas jag!  Och förmodligen kommer den se ut såhär!

Eller

Eller


Denna var sååå söööt!!
Ja, typ så..Nån av dom, ska se om man kan fixa de :D
Men iaf, Just nu gör jag inget, bara surar! skoja bara! Ne men det har hänt en sak bara! Men whatever!
Tycker ni ska lyssna på den här låten!


Så sjukt bra!
//sarabieber

OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Ovido - Quiz & Flashcards