♥ Sarah Of Sweden

Alla inlägg under juni 2011

Av Sassi ♥ - 17 juni 2011 19:38

Hejhej! Har inte kunnat blogga innan av dagen..Hade saker och göra :) Och nu e jag klar!
Idag tänkte jag också sticka t stan med mamma men vi drog aldrig för de var försent -.-
Men just nu sitter jag och kollar lite tv, kollar bloggar och sånt:D hittade också en massa snygga bilder, asså jag börjar bli sån mer intresserad av foto & bild!! Måste fan ta och sno min pappas kamera haha!
Men iaf, här e några bilder!:D
Tumblr_lmy2puql881qjb65io1_500_large
Tumblr_lmwe2apyi91qh96b3o1_500_large
22345673_large
Black-camera-girl-photography-white-favim.com-76070_large
Tumblr_ljdvcuaxbe1qbwryro1_500_large
2113o5x_large
Så finnaaaa!!!
//Sarabieber

Av Sassi ♥ - 16 juni 2011 16:05

Kunde inte hålla mig, var bara tvungen att ta pappas data!!
Idag har jag verkligen inget och göra! BORING! Ska se om jag kan sticka ut med emma idag:D
Men annars gör jag ingentting, kollar lite mobiler och data till mig haha^^ Jag behöver verkligen..Isf om de finns såna tävlingar så e jag fan med på de! Tänk så vinner jag? Vem vet? Men iaf..Jag har tråkigt!
Titta iaf va jag hittade för snygga bilder:D
Ogaaapaxmg4a6b_5_m06dv8ps1v0m-si3e6oehisjfqnf1yvlwg8l-ro6pknjrio3nfy1stjywmgcn3w7xcb3yie-nqam1t1ull63gt_djuyy4pgbbj_kw_upfrv_large
Tumblr_lmvn91ebnl1qkrumzo1_500_large
Asso han har fan förendrats! Kolla innan hade han inte örhänge men nu? :o Va har hänt?! Säkert selena som har gjort honom så!:@
Tumblr_lb3y4p1fzo1qe9u83o1_500_large
Bieber12711b_large
Så gör dom alltid innan justin börjar en konsert<333
Jaja de var de! Har inte mer och säga ..
Hejdå!
//Sarabieber

Av Sassi ♥ - 15 juni 2011 17:18

Hejj!
Ville bara säga snabbt att jag inte kommer blogga så ofta, vet inte riktigt när jag kan blogga eftersom min data e helt fuckad just nu..Och min systers e också cp så har ingen data just nu, använder pappas snabbt..Kommer inte använda den mer så vet inte hur jag ska blogga men jag får se om jag kan göra nåt!
Idag vet jag inte vad som händer, jag kanske sticker med emma och jonna och nårra andra t stan ikväll, Får se om jag kan:D Men iaf har inte mer och säga. Har inte lagt upp musik videos så jag gör de:D


 

hejdå<3

//Sarabieber


Av Sassi ♥ - 13 juni 2011 19:11

Var bah tvungen att byta header, kändes lixom inte rätt..Så jag bytade de! Den kommer vara där för tillfälle! Tills jag kan göra en ny!:D

Hoppas ni gillar den , Isf Kommentera!!

//Sarabieber<3

Av Sassi ♥ - 13 juni 2011 19:04

Hejj!
Varit en bra dag! Men har nt mkt och säga om den, vi slutade typ 11 och vi kollade film i skolan och sånt, sen stack jag hem t Jonna med emma och vi kollade film! Den var såå fiiiin men jobbigt faktiskt eftersom det var en massa problem, ni borde verkliiiigen se den!!! Valentines day tror jag den heter! :D KOLLLAA!!!
Iaf sen stack jag hem och gjorde inget,läste nyss en novell om jb! Och gissa sen vad jag hittade för dåliga nyheter!! OMMMMFFFBBB, Koollllaa här nere!---->
                                                  
                                                  
                                                  
      

Selena Gomez fördes till sjukhus i förrgår natt efter ett framträdande i det amerikanska TV-programmet "The tonight show". Den 18-åriga sångerskan led av illamående och huvudvärk samt yrsel. Hon fördes till ett sjukhus i Los Angels och genomgick prover.
Nu rycktas det om att Selena Gomez är gravid och att fadern är Justin Bieber. Ryckterna kopplas i hop med dom heta bilderna på paret när dom var på sin semster i Hawaii.
Läs mer på: http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2002229/Selena-Gomez-hospital-appearance-The-Tonight-Show.html#ixzz1P5TJSBZn


      

Asså jag mår så dåligt när jag ser dessa bilder, jag vet inte riktigt varför men de e klart jag blir svartsjuk haha! Men om Justin e glad med selena så e jag också skit glad! Men jag hoppas verkligen att Selena inte e gravid med Justin!! Då kommer jag döö!! Och rykten..Ja det brukar inte vara sant så lixom varför ska detta vara sant? Lixom, Justin har själv sagt att han inte kommer ha S*x förrens han gifter sig och hittar den rätta! Alltså jag känner på mig att Selena vill såra han eller något så han mår dåligt..Jag bara känner de men jag svär om hon gör de..Ouuff Proooobbleeem..STORA problem för henne!, Asså jag e skitglad för att hon gör Justin glad men jag bara säger de..
Jaja vet inīte vad jag ska skriva mer så..
Hejdå!
//Sarabieber

Av Sassi ♥ - 12 juni 2011 18:38

Shoo bitches! skoja haha:p
Yao apropå sommar skola. Ja vad ska man säga. Tråkigt men det är bara att göra de! Vill man ha bra betyg får man göra de:) Jag själv valde de för jag suger på matte. Men men! Jag ska fan jobba som en häst! Det är bara och köra hårt! haha ! SKOLAA SKOOLLA!! Så fort ja tänker på de blir jag helt borta! Men alltså, har ni tänkt , lixom as många säger att skolan suger och bla bla bla! Men lixom tänk nu, Det finns faktiskt bra saker med skolan, för lixom hade vi inte gått alls i skolan hade man inte suttit just nu och skrivit eller pratat haha! Och lixom sen finns de ju också dåliga saker, som att, typ det är as många lektioner per dag! lixom hur ska man komma ihåg allt ? Tycker dom borde chilla ner med de! Vi borde ha typ 3 lektioner per dag , kanske nån timme per lektion! Hade varit skit bra ju! Sen tiderna! ouuuff!! Vi börjar varje dag 08.15 förutom tisdag då vi börjar 09.10, men lixom 8? Nej skit tidigt, dom borde ändra! Typ att man kan börja kl 09.30 nån dag och så! Och snart slutar vi ju skolan! Det är på tisdag!! OMG!! om två dagar! AAAHHH!! Jag e inte säker på de jag ska ha på mig då..För de e både fint och fult, ..Så jag har bestämt att jag ska klä mig lite emo om man säger så, eftersom jag gillar den stilen så fkn mke!! Så kan visa en bild på de, men hade jag haft ett sånt bälte med nitar på hade de varit värsta emo stilen!! Eller de e vad jag tycker, men sen ska jag kanske ta en svart jacka, men jacka? nej tror inte de, för varmt! hoppas bah de inte regnar!, tror inte de! såg de nyss haha!:D Men aa iaf , kommer ihåg förra skolavslutningen när jag slutade 6an ! Omg, kan ni fatta, jag stog och prata för alla! Asså jag dooog! Sen typ så glömde han killen som håller i miken och alla ljud och bajs, han glömde stänga min mik när några skulle upp på scen, så när dom började sjunga så gäspa jag!! Jag hörde mig själv. men de va inte alls högt men endå sjuuukkt pinsamt!!!!!! Hoppas ba ingen hörde de, men skit samma, längesen , ingen kommer ihåg de säkert! Men skit kul va de, men blev endå as ledsen eftersom jag och min bääästa kompis skulle byta till en annan skola, och nu ser jag henne inte alls !! Därför e de skit tråkigt, men någongång ses vi och så!:D
Jaja de va de jag hade och säga, Blev kanske ett långt inlägg men whatever! haha vet inte om ni orkar läsa men jaja!
Herrååå!!
//Sarabieber

Av Sassi ♥ - 12 juni 2011 18:24

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 3st
Vad tycker du om kärlek? Bajs..
När kramade du någon sist? vet inte
Saknar du någon speciell person? ja
Har du svårt för att bli kär? aop, om man är värsta kär i Justin så e de svårt för att bli kär i någon annan..Iaf för mig..
Är du singel? ja
När fick du senast en komplimang? igår
HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: hmm.. inte vad jag kan komma ihåg
Hånglat med nån riktigt ful: ne
Hånglat med fler än 50 pers: ne?
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? nej
Gjort något riktigt dumt? mm..
Gjort något du verkligen ångrar? aop
Åkt ambulans? nej
Åkt polisbil? nej
Gjort nåt olagligt? aa
Fått din mamma att gråta? i think so
Slagit ner någon? nej, inte så taskig:)
Sagt jag älskar dig och menat det? ja
Tar du droger? Omg nej!?
Dricker du? never!
Vilka kläder sover du i? hotpants och bh
Vad hatar du verkligen? sega människor
Varit kär? ja
Är du ensam nu? ja
Vill du gifta dig? Njaa.. om jag nu ska gifta mig så ska det vara ett fett stort rosa bröllop.
Vill du ha barn? Ja
SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? syrran haha:D
Såg dig gråta? emma, jonna
Fick dig att gråta? en person
Du delade en dricka med? dricker nt:s
Du gick på bio med? hm..Tror nog de va med min bror och andra, fast de va sjukt längesen!! Måste dra igen och se nsn 3D om den fortfarande finns!
Skällde på dig? ingen? Jag e alltid snäll!^^(a)
Sa någonting till dig och vad var det? kom älskling

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? ja
Kramat någon? ja
Pussat någon? ja
Haft sex? nej
Köpt någonting? hm..Vet inte
Sjungit? ja fan
Saknat någon? ja
JAG HAR:
Digitalkamera? ja
Systemkamera? nej
Telefon på rummet? nej
Egen dator? ja
Könssjukdom? nej
Bra kompisar? Ja

Av Sassi ♥ - 12 juni 2011 16:00

Day 4 - A Justin Bieber quote
 Citat från någon utav hans låtar? Isåfall NEVER SAY NEVER! Nej men..? haha.

OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Ovido - Quiz & Flashcards