♥ Sarah Of Sweden

Alla inlägg under juni 2011

Av Sassi ♥ - 4 juni 2011 18:05

By: Sara Styles <3

 

ÄLSKAR ER 1D!!!!!! NI ÄR MITT ALLT JUST NU!!! <33333333

Av Sassi ♥ - 4 juni 2011 12:52

Asssåå åhh!! Jag är sååå kärrr i 1D!!!!! OMMMGG!!!

Asså dom var i sverige i 5 dagar!! Men så jävla synd att det vaar i sthlm:(((

ÄLSKAR DOM SÅ FKN MYCKET!!!!!!!


ONE DIRECTION IN MY  

 

Av Sassi ♥ - 4 juni 2011 12:51




Så vackert att jag ryser! ♥

Av Sassi ♥ - 4 juni 2011 12:45

 
 
♥ONE DIRECTION - FOREVER YOUNG
'Let us die young or let us live forever, we don't have the power but we NEVER SAY NEVER'





Vissa av er kanske inte veta vilka det här är, medans vissa älskar dom mer än allt annat just nu.. Jag har vetat vilka dom här är ett bar tag nu men aldrig riktigt tagit min tid att lyssna på dem. Men anyways, för er som inte vet vilka de här är ska jag berätta vilka de är. :)

De bar med i en brittisk talangjaktstävlingsmokajäng sak som heter X-factor. Först gick alla en och en på audition och sedan blev de fem killarna en grupp..lalala och dom kom 3a. (DOM ÄR SJUUUUKT BRA!) OCh Simon ( en snubbe, pllar inte snacka om vem han e) Han sa att de kommer ta världen med storm och de har de väll?  ;) ♥ Men hur som helst, visst är de bra? ;D vad tycker ni om dom? ♥


Av Sassi ♥ - 3 juni 2011 21:19

Sitter och laddar ner lite bilder på justin..Jag mena inte lite,,jag mena MYCKKEETT!!! som typ mer än 1000 :D !!

Åhh I LOVE JUSTIN BIEBER!!

Love you<3

Av Sassi ♥ - 3 juni 2011 14:19

Hej!

Håller på just nu och laddar en skit bra film! Precious heter den !

Har sett den förut men måste se den igen! Ni måste se den!!

Iaf idag vet jag verkligen inte vad som händer ! Tror nog jag ska städa !

 

Sötnos<3

Av Sassi ♥ - 2 juni 2011 16:56

Don't you see?
I'm a human too...
With all the human needs
a need to give
a need to receive
give love and affection
get love and affection
I too, need to feel loved
I too, have the urge to love
So why?
Why do you all treat me like a machine?
a robot, designed to take all your shit and ignorance!
Don't you see...
That I am a human too?...

OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Ovido - Quiz & Flashcards