♥ Sarah Of Sweden

Alla inlägg under juni 2011

Av Sassi ♥ - 5 juni 2011 18:02

Har suttit och hållit på med en header till min andra blogg! Blev nöjd men det var faktiskt inte mkt man kunde göra, men ska fixa photoshop så snart jag får en ny data eftersomjag inte kan ladda ner den på felsäkert läge:( Men här e den!

Jah för folk som inte visste så stavas mitt namn Zahra, men jag skriver Sara:D Mycket finare och bättre:D

Men va tycker ni? Kanske kan testa och fixa en video hur jag gör!:D

//Sara Bieber

Av Sassi ♥ - 5 juni 2011 14:42

Ny header!

 

Av Sassi ♥ - 5 juni 2011 13:08

heejheej

Idag händer de inte så jättemycket, ska som sagt kanske t stan me mamma, kanske lite senare!:D

Just nu sitter jag och läser bloggar , käkar hah:)

Imoron har vi studiedag igen! vi hade de också frå torsdagen:D åh på tisdag ska jag t OV beach -.- Skit tråkigt asså! orkar inte köra beachhandboll^^ hahha!

Jag har funderat på att fortsätta till kapitel 3 eftersom jag har ingen lust och fixa om kapitel 2:)

älskar dig Zayn! du är mitt allt baby<3<333333

Av Sassi ♥ - 4 juni 2011 23:04

Har inte mycket och säga, ska snart ner och käka lite pizza som pappa hämtat!!:D

Sen ikväll blir det film och godis!! Och glöm inte, borsta tänderna! hahah!

Så jävla längesen jag gav er en bild på mig!! Va taskig jag e hahah!

//Sarabieber♥  

Av Sassi ♥ - 4 juni 2011 22:58




Jag kan inte beskriva hur mycket jag gråter när jag ser den här. Jag är så jävla lycklig att jag är en Belieber. Thank God♥ Titta på hela. Please? Man blir så lycklig av att se den. I love you Justin Drew Bieber.

Av Sassi ♥ - 4 juni 2011 22:03

OMB!!

Idag fyller Justins pappa Jeremy år!!. Detta kom fram via Twitter då Justin grattade sin pappa på den stora dagen<3 Grattis till honom!!!!

 

Justin                                   Jeremy

Av Sassi ♥ - 4 juni 2011 21:17

Jag har faktiskt jätte mycket damp just nu eftersom min fkn data håller på och cpar sig hela fkn tiden! Asså jag får sån damp att hela jag nästan exploderar !!, Funderar endå på att köpa en ny data eftersom denna har jag ingen nytta till..Ska se om jag kan få en ny..

Men tänkte visa en bild som har samma problem som jag..Tog den från google.Exakt så var det

 

Alltså så fort jag startar datan på sån vanligt läga, sen efter några minuter kommer de en sån fkn sak!!  Blir så fkn förbannad!! När jag startade datan tog jag felsäkert läge med nätvärk eftersom jag var ju tvungen och blogga och allt..Annars hade jag inte haft någon data alls!!:O Men fattar någon detta, isf kommentera!!! Behöver fan hjälp!

//Sara Bieber

 

Av Sassi ♥ - 4 juni 2011 18:52

Hej alla läsare!

 

Sitter här hemma och har jätte tråkigt!  Finns verkligen inget man kan göra..

Anyway , imoron ska jag och mamma sticka till stan, hon ville ut med mig så varför inte?:)

  

I love you Zayn! <3

OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Ovido - Quiz & Flashcards