♥ Sarah Of Sweden

Alla inlägg under maj 2011

Av Sassi ♥ - 21 maj 2011 15:30

Asså den gubben som sa att jorden skulle gå under..Nej asså fattar han inte? Man skojar inte om sånt här fan! Det e klart alla blir rädda och en massa? Men det inser han inte? Vem fan e han och vad vill han? Tänk så går folk och tar självmord för att han sa så? inte vet jag men vad som helst kan hända!! Alltså väldigt trögt och göra så..Nu vet jag inte om det är sant att jorden går under elr nåt men om det inte är sant..-??? Herregud..Han sa ju samma sak 1993? Det hände ju inte han sa samma sak 2003 elr nåt? Hände de ? NEJ!!??o.sv sa han de? Varför tro då att jorden går under idag ? Och 2012 vet jag inte riktigt..Men han måste iaf förstå att det inte är kul och skoja om sånt ....Tänk så hade han sagt till honom, ja du jorden kommer gå under den 23 juni? så kommer den dan så händer de inte? lixom asså vafan ?


Ja det var min åsikt iaf...Och om det inte händer då jävlar kommer jag stoppa upp en ko i hans feta röv ! och jag menar de!?:O FÖR SÅNT SKOJAR MAN INTE OM!!

//SaraBieber

Av Sassi ♥ - 21 maj 2011 15:26

Ja det sägs ju att jorden undergång är idag!   

Än ser det ljust ut! Fast dagen är ju inte slut än. 


Vad skulle ni göra era sista timmar? Skulle ni på något sätt förbereda er? Ringa några samtal och säga allt ni har velat ha sagt till nära och kära?

  

Snubben som sa att jorden skulle gå under har ju haft fel förr, så man får hoppas på att han har fel denna gången också. Det tror nog jag. NEVERSAYNEVER!  


Här är två artiklar som ni kan kolla in:

ARTIKEL 1
ARTIKEL 2


Jag måste nog säga att jag tror mer på Mayaindianerna som säger att jorden ska gå under 2012 än denna förvirrade snubbe. 
Här kan ni läsa om Mayaindianerna:
Jordens undergång 2012  


Jag tror att allt är struntprat men jag är ändå den som har lätt för att tro på sådan här. Man kan ju aldrig säga aldrig säga aldrig. Vi får hoppas gubben har fel denna gången med och att alla överlever dagen, att ingen mega stor jordbävning inträffar och att vi alla vaknar glada och utvilade imorgon. 


Är endå lite rädd..tänk så händer de då?

Vill ju lixom inte dö!! Och om Justin dör då dör jag seriöst!! Jag kan svära på min lillebrors liv..Han betyder mest för mig och endå kan jag svära på hans liv om att justin dör så dör jag!<3


Men vi får bara hoppas på att ingen dör haha:D<3

Av Sassi ♥ - 21 maj 2011 12:47

Hejhej..

Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva, brukar skriva as mkt och sånt men nu..vet inte riktigt..Iaf lyssnar på den låten justin sjöng till obama! så jävla söt han e!!!!

Alltså så fort jag ser han, hör hans röst, allting smälter jag !!!!

Iaf idag kanske drar jag till stan och shoppar lite:D

Så det kanske inte blir så mkt updatering!

Bild på min baby!

 

I Love You From My Heart Baby!

//Sarabieber<3

Av Sassi ♥ - 21 maj 2011 00:37

Jag är med och tävlar om jätte snygga converse från Denism.se !! Ni måste vara med och tävla! Det kanske blir du som vinner`? Vem vet?

 

Som jag har sagt förut så tror jag inte att jag kommer vinna..Har varit med i hundratals tävlingar men inte vunnit från någon .. så jag hoppas jag har chansen att vinna nu!:D

//Sarabieber<3

Av Sassi ♥ - 20 maj 2011 19:17

Kom hem från skolan innan:) , Skolan har varit helt okey förutom att vi hade pov idag igen på No:D Vi hade typ bra matte hela dagen...

När jag kom hem ville jag inte göra  något annat än sova! Så jag gjorde de och nu vaknade jag typ nyss haha:D

Jag e skit sugen på kebab pizza!!!!!! Ska sticka och köpa snart:DD

Iaf imorn e jag skit sugen på att dra och shoppa lite, får se om jag har pengar hahah:D

Näe nu ska jag upp från sängen och käka lite , bloggar kanske senare!:D<3333

//Saradrewbieber

Av Sassi ♥ - 19 maj 2011 23:36

Jah nu ska jag sova, är riktigt trött just nu. btw, alltså ingen menning om jag bloggar på min andra blogg eftersom ingen kommenterar och ingen besöker den så...:s iaf godnatt då...

//Saradrewbieber<3

Av Sassi ♥ - 19 maj 2011 20:09

Idag var det som sagt skola då..Även om jag mådde lite dåligt så drog jag endå för mina kompisars skull! Ja i skolan var det skit kul faktiskt, eftersom efter skolan när jag väntade på bussen kom följande konversation!!


Grannen- Vill du bli tsm??:)

-Jag öhh usch neej??

Han-varför?

Jag- Därför jag redan har kille?:o

Han- Kom igen!

Jag - Nej herregud förfan stick äckel!!


HAHAHAHAHAHHA!!!! Alltså siken diss han fick! Men lixom ofta man bara går fram till mig och frågar , helt random!!

Iaf skolan, den var helt okej!! Alltså vi hade prov idag, snacka om att jag kommer få ig!! Pluggade inte så mkt:(( Men ska skärpa mig!!

aa, just nu sitter jag och shoppar på internet! Håller på och köpa en avslutnings klänning:D Tänker typ nåt liknande av denna!

 

Då har jag valt nåt liknande av den för jag tycker alla klär sig likadant, Vitt? Jag vet det kanske är inne just nu men , njae vet inte riktigt, sen tycker jag självklart att vit klänningar är jättefina! Typ som denna! Är endå lite sugen på att köpa en sån, kanske de finns ett mönster till den?

 

Den tycker jag var riktigt fin faktiskt!:D men njae..

Men jag kommer inte alls köpa någon av dessa, för har typ precis hittat en skiiit snygg klänning:D Vit, blå, rosa m.m?? Vilken färg tror ni det kommer bli!

Jaja bloggaar kanske lite mer senare eftersom syrran ska ha datan så aa:D

Hejdå!

//Saradrewbieber<3

Av Sassi ♥ - 19 maj 2011 00:08

Ville bara säga!-->
JAG SKA HA !!!!!!
vill ha den lila för det är Justins favorit färg, och USA för att Justin har en sån :)
om jag får mycket pengar när jag fyller år ska jag beställa på en gång :DDDD
never say never.



I love you baby<3

OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Ovido - Quiz & Flashcards