♥ Sarah Of Sweden

Alla inlägg under maj 2011

Av Sassi ♥ - 18 maj 2011 23:59

Ny design!! Vad tycks? jag tycker iaf den blev riktigt bra!:D

Japp nu måste jag verkligen sova för jag vill vakna tidigt imoron!! så aa!

Jag kanske kommer blogga as mycket i helgen så kolla in då!

Vill också ha en iphone skit mkt!! för då hade jag bloggat skiiit mkt från den!!!<3 men jaja , kan skaffa en ganska snabbt!! så aa ska bra fråga min kusin så kanske jag får en!:D kommer bli as najs!!! ba hoppas jag får en!! jaja

Godnatt!<3


//Sarabieber




Av Sassi ♥ - 18 maj 2011 22:16

Ja, jag stannade tyvärr hemma idag igen:( Kunde inte dra eftersom jag mådde dåligt som igår! Men imoron ska jag förfan dra till skolan!

Just nu sitter jag och käkar, har typ precis plattat mitt hår! jävligt skönt att ha de plattat!! Och jo, Det var en tjej som heter Elina elr nåt:s Iaf hon skrev typ till mig på bloggen att hon älskar min blogg och att hon vill att jag bloggar som innan, Så söt att hon gillar min blogg! Inte ofta man hör det men as kul! Och ja jag ska verkligen försöka blogga mera som innan! Eftersom jag har en annan blogg just nu så är det lite svårt..Men ska försöka!:D

Snart måste jag tyvärr sova..eller kan kanske stanna till 23, om jag ens kan hålla mig vaken haha! men kanske skriver jag ett inlägg till!:D

Pussinussi:D//Sarabieber

Av Sassi ♥ - 18 maj 2011 00:23

det var en gång en tjej, hon satt tyst i ett klassrum med ett par killar, hon är så vacker på både insidan och utsidan, en dag satt hon vid en kille men flyttade sig en stol längre bort från honom. han var en mobbare..killen som satt vid han bad honom säga en sak på arabiska till den vackra fina flickan. han sa något så fruktansvärd taskigt att hon rusade iväg från allt och alla, hon pallade lixom inte med sitt liv. ingen brydde sig om henne . bara hennes enda vänner, hennes bästa vänner som alltid fanns där för henne. en dag tänkte hon bara på att vara starkare och inte bry sig om vad folk tyckte och tänkte. imorn ska hon gå till den trista skolan och visa vem hon är! hon kommer skita fullständigt i vad folk tycker och säger om henne,. Det är riktigt inte acceptabelt att folk gör så mot henne, men det kommer hon få leva med tills dom tröttnar ! hon kommer kämpa i livet även om det är det jobbigaste för henne så kommer hon aldrig ge upp!.

//Sara bieber<3


Om ni inte förstod så är det mig i texten ......vet lite jobbigt så men de kommer idioter här och där, det får man leva med helt enkelt:/

Av Sassi ♥ - 17 maj 2011 21:06

Hejhej! känns som att jag inte har bloggat på typ flera år, men flera år kommer de säkert bli!!

Haha aa mår lite dåligt, drog inte till skolan idag på grund av illa mående:/

så idag var jag tvungen att sticka till tl , och det gick ganska bra faktiskt!:D

sen stack jag till mc och käka, snacka om att jag hade fett ont i magen efter! käka faktiskt inte alls mkt!:s

Iaf sen så kom jag hem gjorde inget, vila bara lite, stack ut och gick en runda on nu e jag tillbaka :D . Tycker det är skit tråkigt att jag inte får några kommentarer alls, inget kul och blogga då, känns som att jag inte har några läsare alls:( Men men, gillar ni inte min blogg läs inte, gillar ni den läs den , tycker ni ska kommentera också då blir jag glad!:D


www.expensivelife.blogg.se

www.expensivelife.blogg.se

www.expensivelife.blogg.se

www.expensivelife.blogg.se

www.expensivelife.blogg.se

www.expensivelife.blogg.se

www.expensivelife.blogg.se

www.expensivelife.blogg.se

www.expensivelife.blogg.se

www.expensivelife.blogg.se

www.expensivelife.blogg.se

www.expensivelife.blogg.se

www.expensivelife.blogg.se

www.expensivelife.blogg.se

www.expensivelife.blogg.se

www.expensivelife.blogg.se

www.expensivelife.blogg.se

www.expensivelife.blogg.se

www.expensivelife.blogg.se

www.expensivelife.blogg.se

www.expensivelife.blogg.se

www.expensivelife.blogg.se

www.expensivelife.blogg.se

www.expensivelife.blogg.se

www.expensivelife.blogg.se

www.expensivelife.blogg.se

www.expensivelife.blogg.se

www.expensivelife.blogg.se

www.expensivelife.blogg.se

www.expensivelife.blogg.se

www.expensivelife.blogg.se

www.expensivelife.blogg.se

www.expensivelife.blogg.se

www.expensivelife.blogg.se

www.expensivelife.blogg.se

www.expensivelife.blogg.se

www.expensivelife.blogg.se

www.expensivelife.blogg.se

www.expensivelife.blogg.se

www.expensivelife.blogg.se

www.expensivelife.blogg.se

www.expensivelife.blogg.se

www.expensivelife.blogg.se

www.expensivelife.blogg.se

www.expensivelife.blogg.se

www.expensivelife.blogg.se

www.expensivelife.blogg.se

www.expensivelife.blogg.se


Hehe kolla!!!!!!!!

//Sarabieber

Av Sassi ♥ - 16 maj 2011 23:11

Sämsta bloggningen haha:/ japp det äre! men ska försöka blogga lite mer som innan!,


Godnatt bitches<3

Av Sassi ♥ - 16 maj 2011 02:01

/Sarabieber<3

Av Sassi ♥ - 15 maj 2011 23:52

Eller kanske denna mycket bättre??

Jag tycker båda va fina men denna är nog bättre?!

kan kanske fixa flera!

//Sarabieber

Av Sassi ♥ - 15 maj 2011 23:35

Hejhej!

Satt och gjorde en header till min blogg på blogg.se

Va tycks?

Problemet är att jag vet inte hur man lägger in den ..ska försöka fixa de!

//Sara bieber<3

OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Ovido - Quiz & Flashcards