♥ Sarah Of Sweden

Alla inlägg under maj 2011

Av Sassi ♥ - 15 maj 2011 15:11

Då är man tillbaka från Ella!
Alltså bästa kvällen ever!! Vi hade skit kul verkligen!!
Först kom jag, sist då!! Men dom hade inte börjat haha:D Iaf sen så började vi sitta och snacka lite och sen var det dags att laga mat! Vi käkade Tacos!! Skit gott var det!
Aa sen så satt vi och käkade och pratade ! Jättekul va de och vi skratta en massa! Fick faktiskt också nya vänner! När vi hade käkat klart städade vi undan och så var det dags att Ella skulle öppna presenterna!
Jag gav henne denna-->

Hon tyckte om den skit mkt!! Det är ju bra!
Aa sen så drack vi ganska mycket och vissa blev fulla haha , jag blev faktiskt full:/ Hahah här kan ni se bilderna!

Gud va fulla vi blev!!

Tacos!

Choklad pudding med hallon!

Clara! Hon ville va med på bild hela tiden haha!<3

OMG !! Alla ville fota Henne!

Ella bästa vän!

Såklart kolla vi på¨melodifestivalen! Men vi blev skit sura! Eftersom Azerbaijan vann men inte ERIC??!!!

Hahahah snygging!

Jag:) Satt och fota typ 100 bilder haha!

Sååå fkn snygg, Synd bara de att skärmen e sönder från Elins iphone!:(

Den e ju lätt SNYGGAST!! Asså jag satt och prata om justin i flera timmar haha!, Så bra att dom inte tröttna på mig haha!

HAHA!! ja idag då på frukosten så fick jag denna sköna koppen! Elefanten!
Wow ! ahhaha aa iaf jag hade skit kul faktiskt , sen när vi hade käkat klart gick vi och hoppade på studsmattan , men,.. gissa vad som hände!! Det var en sån metall sak som gick av och vi blev as rädda!! MEn siken tur att de inte kom på oss, alltså jag fick värsta hjärtattacken, jag ba -Va hände?? Så vi kunde inte hoppa mer, lixom vi va 5 pers som hoppade! haha aa iaf sen gick vi in, vi satte oss och snackade o sen helt plötsligt sa ella att jag hade pratat i sömnen jag ba WAAHHH??? hahah alla skrattade och sen min kompis Elinn satt och fotade alla när dom sov haha! Alltså mitt hår såg ut som en skrothög när jag vaknade!! herregud alltså !! hahaha Men vi skrattade skit mycket!,
Aa sen packade alla , vi satt oc snacka ännu mer och så busringde vi , skit kul va de ! jag ba Jha halo däe ärrr greta härrr jha. sån värsta tant rösten hahahah!! Sen typ låsades vi att de va justin i telefonen vi ba OMB I LOVE YOU JUSTIN så började vi skrika och sånt hahaha! Men hade de varit han så då hade de hänt en massa !!
Haha aa iaf men sen var jag tvungen att sticka hem :( Men det kommer vi göra om verkligen!!
Jepp och nu måste jag städa mitt rum och så!
//Sarabieber you know!<3

Av Sassi ♥ - 14 maj 2011 15:22

Längtar som fan tills ikväll!! Vi kommer ha en sån underbar kväll!!

Såhär kommer jag se ut ikväll!!

 

 

Av Sassi ♥ - 14 maj 2011 11:55

Hejhej!! Alltså jag vet inte om jag pallar blogga på denna bloggen! Så därför har jag startat en blogg på blogg.se!


Klicka HÄR för att komma till den

Men kanske bloggar jag här några gånger vet inte, men jag kommer inte ta bort den!! ALDRIG haha! nej jag ska faktiskt inte ta bort den!

Iaf kan säga snabbt vad jag ska göra idag!! Ska hem till min underbaraste vän och ha PARTY!!! så ikväll börjar de och ska dessutom sova hos henne!:D Så då blir det inte så mkt bloggning alls! men jag kommer fota en massa om dom låter mig hahah!!

Jaja nu ska jag aplatta håret och sminka mig och sånt !!

//Sarabieber<3

Av Sassi ♥ - 12 maj 2011 19:58

Saknar dig , saknar tiden vi hade. Trodde aldrig det skulle bli såhär. snälla baby gå inte ifrån mig. Vill bara att dét ska vara vi två. Vill ha tillbaka den tiden det var du&jag. Förlåt för allt, förlåt om jag såra dig. Jag vill verkligen inte att det ska vara såhär. Och det vet du själv, Jag ville inte det. Men det var du. allt du gjorde blev till rätt. Du ville såra mig du ville får mig att ,må dåligt. Varför, varför gör du såhär? Allt jag ville var att vi skulle ha det bra tillsammans. I am lost without you im not a lie, how im gonna be strong without you , i need you by my side..


skrivit den själv.. förutom det som står på engelska..ville bara tala ut..

//Sara Majed<3

Av Sassi ♥ - 12 maj 2011 17:03

Day 1 - Your favorite Justin Bieber song

 

Hmm...Kan verkligen inte bestämma mig för jag älskar alla hans låtar men om jag måste välja en så är det nog Pray, eftersom det var riktigt gulligt av han att han hjälper folk och en massa!

 

 

Love you Justin Drew Bieber Mallette!<3



Av Sassi ♥ - 12 maj 2011 17:00

Day 1 - Your favorite Justin Bieber song
Day 2 - Your first Justin Bieber concert
Day 3 - Your favorite magazine cover of Justin Bieber
Day 4 - A Justin Bieber quote
Day 5 - Your least favorite Justin Bieber song
Day 6 - An extract from a Justin Bieber fanfic (I advise you to read Nessa’s…)
Day 7 - A picture of you & Justin Bieber
Day 8 - A picture of your room with Justin Bieber posters
Day 9 - Whatever tickles your fancy
Day 10 - Favorite photo of Justin Bieber
Day 11 - Favorite Justin Bieber music video
Day 12 - Favorite color Justin Bieber wears
Day 13 - Favorite Justin Bieber interview
Day 14 - Favorite  Justin Bieber tweet
Day 15 - A graphic you made/favorite graphic of Justin Bieber
Day 16 - Favorite Justin Bieber youtube video
Day 17 -  Someone you became friends with over Justin Bieber
Day 18 - Your dream date with Justin Bieber
Day 19 - Your favorite thing about Justin Bieber
Day 20 - Favorite televised performance
Day 21 - Your favorite friend or family member of Justin Bieber
Day 22 - Favorite acoustic cover
Day 23 - Favorite piano cover
Day 24 - How many justin pictures you have on your phone
Day 25 - Photo of Justin Bieber sticking his tongue out
Day 26 - Favorite photo of Justin Bieber with a fan
Day 27 - A photo of  Justin Bieber with another singer/celeb
Day 28 - What made you become a Justin Bieber fan
Day 29 - A photo of Justin Bieber you’re obsessed with
Day 30 - What Justin Bieber means to you

Av Sassi ♥ - 12 maj 2011 17:00

Falska vänner kan sticka och brinna..

Av Sassi ♥ - 12 maj 2011 16:30

Hejhej!

Kom hem för en halv timme typ :) Alltså dagen har varit typ skit! Har alltså inget o skriva om de..Funderar på att byta skola..Långt härifrån, Vill bara fly härifrån , från allt och alla. Dom som alltid kommer finnas i mitt hjärta är Jonna och emma

Tror nog att jag måste sticka ut nu och göra en grej!

och en sak till! JAG KANSKE SKA FÅ JUSTIN BIEBER VAXDOCKAN!!!!! Om jag får tag på den så kommer min mamma köpa den åt mig!!!! OMG!! Kommer fan dö!

Kommer krama honom varje dag! haha:D

Hejdå!

//SaraBieber

 

Love you Cody

OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Ovido - Quiz & Flashcards