♥ Sarah Of Sweden

Alla inlägg under juli 2011

Av Sassi ♥ - 4 juli 2011 02:02

hejhej!

Alltså jag börjar kunna en massa om bloggdesign och allt de där! Det verkar ju hur enkelt som helst, bara de att jag vet inte hur man laddar ner ps! Och nu har jag gjort ett antal headers, som ni kan få gratis faktiskt! MEn man får inte ta bort länken som länkar min blogg!

Här e iaf två av dom som jag har gjort!

   

Jag avslöjar inget än..Vill du ha en header kan du gå in på Kategorier>>Bloggdesign/Header>>Kommentera ett inlägg, maila mig då på saramajed@live.se!

/Sara

Av Sassi ♥ - 3 juli 2011 22:19

Länkbyte!


   

En väldigt snäll och söt chey som heter louise, Hon bloggar om en massa saker, insperation, shopping och mycket mer! Ni kommer inte ångra er jag lovar!

Den bloggen är verkligen värd att läsa jag lovar!!

/Sara 


Av Sassi ♥ - 2 juli 2011 18:15

hello bloggaaah!

idah har jag nt gjort nåt speciellt roligt:) suttit vid datan ganska länge, chattat med en antal personer och så! inget viktigt..tänkte visa några bilder:)

Tumblr_lne44mcgu91qf2dbso1_500_large_large

Tumblr_lc6ubuv1th1qag62qo1_500_large

7826_large

såå sööt

Tumblr_llcqimvqfo1qhvttto1_400_large

Jedward:D<333

Back-floral-girl-grass-hair-favim.com-92690_large

4658494882_c4b30be608_z_large

Summer_large

//Sara


Av Sassi ♥ - 1 juli 2011 22:30

Heej:)

Idag har jag inte gjort så speciellt mycket, Var i skolan först sen stack jag och emma t jonna och va där lite:) Sen stack jag och emma hem t mig , var tvungen och hämta min lillebror från dagis:) efter de stack vi hem och kollade film och satt vid datan lite och så:D iaf just nu gör jag inget speciellt, kollar lite bloggar och lyssnar världens bästa musik ^^

Lyssna på denna

Love this!

//sarabieber


OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Ovido - Quiz & Flashcards