♥ Sarah Of Sweden

Alla inlägg under juli 2011

Av Sassi ♥ - 12 juli 2011 19:22




Sara är kääär!♥

Älskar. Har läst mycket om den, ååh så bra den verkarvara! Vill verkligen ha den! Jag är kääär

Av Sassi ♥ - 12 juli 2011 18:45

Day 5 - Your least favorite Justin Bieber song -


 Jag älskar helt seriöst alla låtar! Men den jag gillar minst är nog
näe jag hoppas över denna .


Av Sassi ♥ - 12 juli 2011 17:42

tjenaa!

asså ni kommer inte tro detta men jag har faktiskt rört en krona som justin har rört!!:O!!!!!!! ASSÅ OMMMGG !!!!! jag kände hans hand , fingrar hihi <3

och sen har jag rört en bok som han har rört!!!!!!!!!!!!!!!!! Asåå hur coolt e inte de!!??

Men iaf, idag har jag inte gjort så mkt. suttit vid datan , kollat tv, och sånt shiet .

och lite senare idag ska jag kolla en as bra film , den heter Dear john tror jag ?:$

ni borde också kolla den!

Men här e iaf dagens outfit, ursäkta den stökiga bakgrunden hahah men jag håller också på att städa mitt rum!

Dagens

     

igga mitt face haha:p

Jaah nu får jag typ damp för min data e seg , filmen har nästan laddats ner men den har stoppats. så sjuuukkt jobbigt, och sen har man bråkat med lite folk , åh kan de bli värre??

Whatever , skiter jag i! men har inte sagt detta tidigare, men jag har ju ändrat lite på bloggen, en ny design helt enkelt, Har bytat förg på rubrikerna , bakgrunden blev svart, ny header som jag verkligen älskar, tagit bort lite grejor från menyn så att det blir lite mindre , hmm vad har jag mer gjort? ja de va bara de jag kom på !

Men nu funkar filmen så jag ska kolla nu!

berättar kanske senare vad den handlar om och vad jag tyckte!

hääjjdåh


Av Sassi ♥ - 11 juli 2011 20:36

Jag tänker aldrig någonsin gå ut mera..jag tänker aldrig någonsin visa mig för alla där ute..jag ser så hemsk ut :'( jag mår dåligt av att se mig själv i speglen..Varför var mamma och pappa tvugna att skaffa mig? ingen förstår hur dåligt jag mår . Jag grät häromdan på natten..för mitt fula face! Och alla som säger slluta du e fin och allt, jaag tror inte er! jag gör verkligen inte de. jag tänker verkligen aldrig sticka mer t skolan, inte ens gå ner till min familj, så dom kan se mitt fula face..jag tänker låsa in mig i mitt lilla rum och bara må piss..

och säg aldrig mer att jag e söt , fin och en massa skit, för det är bara en lögn!


Till och med min kusin tkr jag e ful ?


näe nu orkar jag inte mer..ska jag någonsin gå ut från min lilla håla ska jag fixa en Ope****n....

det är det enda sättet som kan få mig att må bra, för just nu vill jag begå självmord..och om jag gör de ...

Av Sassi ♥ - 11 juli 2011 20:34

Someday är ute nu men typ inte i sverige :( .Jag har kollat överallt ringt till typ alla butiker vad mer kan man göra ? .
Jag har också kollat om man kunde köpa genom internet men nej det kan man inte .
Men alla bliebers och hela världen vet att mam aldrig ska säga : NEVER SAY NEVER :D
Därför ska jag inte ge upp tills jag får parfymen someday i min hand :D  .
"I WILL NEVER SAY NEVER
I WILL FIGHT , I WILL FIGHT TO FOREVER
MAKE IT RIGHT

AND NEVER SAY NEVER "

Snart är du min Justin<3

Av Sassi ♥ - 11 juli 2011 20:03

 

   

Jag orkar snart inte mer- Justin.

När Justin ser alla hotmejl till Selena får han en känsla som inte går att beskriva. Han har blivit trött på allt hat mot henne och gråter nästan varenda dag enligt en intervju med honom i en fransk tidning. 


-Detta är svårt för mig. Selena är underbar, det är bara hon som har fått så många hotmejl. När jag har dejtat andra har det inte varit så här mycket hat.
Jag orkar inte med allting, jag vet att både mina beliebers och Selena´s selenators finns där för oss båda.
Iallafall de flesta. Jag vill bara ni ska respektera oss. Jag har ett kärleksliv, jag gråter nästan varenda dag när jag tänker på hur mycket hat Selena har . Hon förtjänar inte det. Ingen förtjänar det. Jag älskar henne.  Respektera det. Jag älskar er lika mycket. - Justin. 

 
 
 
Vafan ? man kan ju fan kalla alla belibers som hatar selena för falska beliebers? Hallåå , ni skadar ju fan justin ! Han mår verkligen inte bra! , Är du en riktigt belieber ska du verkligen inte göra såhär mot honom! ? För vi vet ju att alla älskar honom, men inte när ni skickar en massa hotmejl till selena! Jag lovar, i slutet kallas ni för FALSKA BELIEBER! Om du älskar justin över allt annat, gör då inte så mot han!
Många säger "ja vill göra honom glad och att han ska må bra, Men tror ni han mår bra av alla hotmejl ni skickar t selena??!! NEJ! han mår ju fan bara värre av allt ni skickar! Snälla bara sluta med sånt !! Vi vet att ni e avensjuka , men dom behöver faktiskt ett kärleks liv precis som alla andra, och hur fan hade de känt om tex du hade haft en kille som alla ndra hade velat ha, men så får du flera tusentalt hotmejl? hade det varit bra ? hade du mått bra? Nej de tror jag inte , så bara sluta med de!!:O
//Sara bieber, som är jävligt frbannad på alla beliebers som skickar en massa hotmejl till selena och får justin att må dåligt!

Av Sassi ♥ - 11 juli 2011 19:40

  

Justin bieber . Kan inte beskriva hur mkt jag älskar dig !

jag kommer lägga upp en text jag gjort om honom! <3

Love you<3


Vem tkr ni e snyggast? Jag tycker justin bieber lätt , men taylor e också skit het!

Av Sassi ♥ - 11 juli 2011 17:03

satt och gjorde lite headers eller va ska jag kalla de? kanske inte header men nåt hahah

Blev faktiskt nöööjd!! , kan göra fler olika, då kan jag lägga upp dom senare:)

OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Ovido - Quiz & Flashcards