♥ Sarah Of Sweden

Alla inlägg under juli 2011

Av Sassi ♥ - 18 juli 2011 14:10

Hejhej

fick några kommentarer innan , så söta!

Idag tänkte jag faktiskt se om jag kan sticka ut med min kusin t stan och köpa något nödvändigt :p

hmm..Sen på onsdag sticker jag t lund t min fru hhaaha :p


Visste ni att det finns en sida som heter Tuggummi.se? Haha man kan vinna tuggummi som skickas hem ! As ballt ju :p

Kommer skriva ett inlägg om de senare så jag får poäng haha ^^



Av Sassi ♥ - 16 juli 2011 13:59

Hej , sitter typ och kollar tv och lyssnar musik..idag blir det skiiit tråkigt..finns typ inget och göra.

kommer kanske bli sämre bloggning snart ..bah kanske!

ja vet inte vad jag ska skriva mer..

 

love you justin, you make my day shine <3


Av Sassi ♥ - 16 juli 2011 00:19

hejhej..

sorry för dålig updatering. Idag hae de varit en sjukt jobbig dag! har inte hunnit göra något alls..jo för att jag letade tydligen efter pappas bilnycklar..vi satt fan och letade hela dagen ..och tillslut hittade han dom. ´typ för någon timme sen! :o

iaf imoron ska jag inte göra så mkt, ska se om jag kan sticka t väla och shoppa lite ;p

men nu ska jag typ kolla film och sen ska jag sova :)

godnatt babes<3

Av Sassi ♥ - 14 juli 2011 22:01

hellu!

satt och kollade kläder i hm nyss och såg att man kunde göra en sån look :D jag gjorde en skit snygg haha

kolla!


snygg va?

tänkte göra fler såna. kanske köper jag den outfiten :p

skriver senare, ska käka nu:)<3

Pussss

Av Sassi ♥ - 14 juli 2011 12:56

hejhej!

igår så kollade jag ju filmen , såå fkn rolig den e !! Haahaha

ville gå ut och träna innan men dåligt väder..tråkigt ju. Men jag ska göra de senare!

jaa hela veckan kmr de vah regn..så jobbigt!!!

Men här får ni min trännings outfit:p

hittade den här bilden :p

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jaa vafan ska man hitta på nu då?? , jag ska kolla lite facebook och bdb och allt sånt bajs x)

bloggar kanske lite senare:)


Av Sassi ♥ - 14 juli 2011 00:08

helloo!

kom hem vid typ 23.00 efter tränningen! woo så jobbigt..tänk att jag ska göra de tills jag blir smal? såå sjukt lång tid kommer de bli tror jag!,

aa snart ska jag titta på en film ..sen ska jag typ gå och lägga mej om jag inte gör något annat?

bjuder på en låt!:D

Av Sassi ♥ - 13 juli 2011 20:43

hellu!

nu ska jag typ ut och träna, så jag kommer typ om 2 timmar kanske? så jaa , måste träna min kropp fan ! sån tjockis e jag , jag svär!

men aa hejdå sålänge!

OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Ovido - Quiz & Flashcards