♥ Sarah Of Sweden

Alla inlägg under juli 2011

Av Sassi ♥ - 13 juli 2011 16:09

                    

 1.skjorta-199:-

 2.shorts-49:-

 3.-topp-129:-

 4.-Byxa-199:-

 5.-Tröja-99:-

 6.-linne-79:50:-

 8.-Tröja-99:-

 9.-Jeans-99:-

10.-Treggins-99:-

 11.-Puder-60:-

12.-Nagellack-40:-


skulle göra allt om jag bara fick detta!!

Av Sassi ♥ - 13 juli 2011 15:12

just nu vill jag bara sticka ut och shoppa sönder! så snart jag får mina 800 så ska jag fan sticka t gbg och shoppa där!:)

detta här e så fiiint!!

asså dessa är så sjukt snygga!!!

dessa va ju hur snygga som helst!!!!!

måååsteee haaa detta!!


Av Sassi ♥ - 13 juli 2011 14:38

jag måste bara köpa denna asså!!

 

vill ha nuuuuuuu!!!!!!!!!!

Av Sassi ♥ - 13 juli 2011 13:47

hejhej.

vaknade för typ nån timme sen och sen dess har jag inte gjort så mkt, har suttit vid datan lite och så!

en sak har jag tänkt på ..ni är många som läser min blogg..men varför inte så många kommentarer ?

förlåt om jag upprepar detta men lixom..det hade ju varit kul med flera kommentarer och så..annars blir de ju inget kul o blogga om ni inte gör de..det känns som att ni typ inte bryr er om min blogg utan bara kollar sen stänger ni..det är inget kul:/ Men jaja ..får försöka fixa de på något sätt.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Idag ska jag inte göra så mkt ..typ städa mitt rum lite och så! sen kanske jag ska typ ..aa bah sitta vid datan och läsa bloggar, fixa lite designer och så!

men som sagt, vill ni ha mer eller mindre updatering? isf får ni väl åtminstonde kommentera något..


Av Sassi ♥ - 13 juli 2011 00:28

klockan e mkt jag vet..men just nu läser jag en jb novell! Och ni måste seriöst kolla den , för när ni väl har klickat HÄR HÄR HÄR !! så kommer ni inte ångra er, de e typ den bästa novellen om justin jag nånsin läst!! SÅ SNÄLLA GÅ IN TILL HENNES BLOGG!, vet ni? för en så bra bloggare så behöver hon faktiskt läsare eftersom hon precis startat den så ge henne en chans och bara klicka där jag skrev HÄR! SÅ GÖR DE NUNUNUNUNU!!!!!!! skulle varit skiiiit tacksam om ni gjorde de, tror hon också skulle blivit de! så  bara gå in HÄR - www.timeforbieber.blogg.se

Det är ju för beliebers och folk som älskar justin, men so? det kan vara till alla!! jag lovar er , gå in och ni kommer inte ångra att ni nyss gick in dit!


www.timeforbieber.blogg.se 

www.timeforbieber.blogg.se

www.timeforbieber.blogg.se

www.timeforbieber.blogg.se

www.timeforbieber.blogg.se

www.timeforbieber.blogg.se

www.timeforbieber.blogg.se

www.timeforbieber.blogg.se

www.timeforbieber.blogg.se

www.timeforbieber.blogg.se

www.timeforbieber.blogg.se

www.timeforbieber.blogg.se

www.timeforbieber.blogg.se

www.timeforbieber.blogg.se


KLICKA DÄR NUUUUUU!!!!!!!

Av Sassi ♥ - 12 juli 2011 20:02

sitter här med lillebrorsan som bah sitter och flabbar åt musiken  hahahaha!

* jag är desperat, för jag har hittat minst 100 outfits jag vill ha i min garderob NU.
* jag vill ha pengar NU.
* jag vill ha jul NU.
* jag vill att det ska vara sommar NU.
* jag vill shoppa NU.
* jag vill ha extetions NU. ( hårförlägning med mycket volym i )
* jag vill förändras NU.

ALLT det där vill jag ha NU. jag är helt desperat, jag sitter och kollar på bloggar. eller ja, tre stycken faktiskt. dem tre har så fina kläder! och jag vill bara HA deras kläder, så jävla avundsjuk jag är alltså. känner mig sänkt till 0.
Av Sassi ♥ - 12 juli 2011 19:41

VILL HAAAAA!!!! nåste fan fråga mamma om hon kan beställa , sparar ju endå lite ^^
vill ha NU NUUUU!!!

Av Sassi ♥ - 12 juli 2011 19:37

egentligen e jag ingen sån person som har på sig klänningar men denna e ju fan helt jävla perfekt för alla!
Sååå snygg!!
Nu kommer jag göra nårra inlägg med saker jag vill ha och sånt, blir kanske för mkt med allt i ett inlägg!

OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Ovido - Quiz & Flashcards