♥ Sarah Of Sweden

Alla inlägg under juli 2011

Av Sassi ♥ - 20 juli 2011 20:15

Chhhaachha bloggen!!!!!

OMg assåå idag har de varit typ världens underbaraste dag!! Var med min sööötnos jenny <3
Vi hade så jävla kul asså! V tog sjukt många bilder asså!
älskar dig <3
Världens finaste människa <3
asså omg såå fkn underbart fiin baby <3
Är så jävla glad att jag fann dig. vet inte hur jag ska tacka gud för den underbara gåvan han gav mig.
du finns i mina tankar 24/7 . Du är verkligen den vän jag behöver i mitt liv gumman . Vad skulle jag gjort utan dig? Lova mig jenny! Lova att aldrig lämna mig! gör du det kommer du se mig stå vid tåget. Jag älskar dig verkligen jenny! Vår vänskap är så stark . Jag gråter verkligen när jag skriver detta. Du är så underbar. Du är en sån underbar vän! Vet inte mer vad jag ska säga..Finns tusen ord men kan inte få ihop allt tillsammans . JAg hoppas fan vår vänskap håller hela livet . För du är den enda som får mig glad, den som kan göra mig glad när jag är ledsen. 2 timmar ifrån dig..Det är sjukt jobbigt..Men du ska veta att du är en del av mitt liv och jag kommer aldrig släppa dig vad som än händer !
Älskar dig Jenny Karlström ♥

Av Sassi ♥ - 19 juli 2011 19:15

http://www.tuggummin.se/


KOLLA IN DEN SIDAN!!!!

Av Sassi ♥ - 19 juli 2011 09:45

blue, fantasy, girl, light, sky

forever, forever young, girl, party, pool

Av Sassi ♥ - 19 juli 2011 09:00

Häääj

vaknade typ för nån timme sen och jag vet inte vrf jag vakna så tidigt hhaha :)
Sitter just nu och lyssnar på världens bästa låt .........Hahahhaha jag svär så fort man lyssnar på den skrattar man!! :o


BÄST ja svär x)
Av Sassi ♥ - 18 juli 2011 21:35

Satt och kollade på lite bilder på min babe och hittade denna:)

photo
Åhh den e så fkn seeexiiiigg<333
Av Sassi ♥ - 18 juli 2011 17:19

 

                                       

Just mine!!!:@!!!!


Av Sassi ♥ - 18 juli 2011 15:32

Nu är jag medlem på tuggummin.se    Om du inte vill spendera dina pengar på att köpa nya tuggummin hela tiden så tycker jag att du kan bli medlem på tuggummi.se . Det är helt gratis    Det ända det du behöver göra är att samla poäng på olika roliga sätt. Det finns en massa olika tuggummin att välja på, beroende på vad du väljer så är det olika poäng på dom. När du har samlat ihop tillräckligt med poäng så kan du bara byta ut det mot tuggummin. Tuggummina kommer direkt i brevlådan. Kom ihåg att det är helt gratis! 


http://www.tuggummin.se


För hjälp klicka:  http://www.tuggummin.se/kontakt.php

OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Ovido - Quiz & Flashcards