♥ Sarah Of Sweden

Alla inlägg under juli 2011

Av Sassi ♥ - 11 juli 2011 13:30

I can't live alone..i wan't you by my side <3

 

 

Av Sassi ♥ - 11 juli 2011 11:46

Jag visste inte att det fanns någon som är vackrast på jorden , men när jag väl såg dig insåg jag att du var den enda som var den vackraste ♥

                                                  

 

Heeeeeeeej alla bloggläsare!

Var ju sjukt längesen jag blogga! känns som att jag inte har bloggat på flera veckor! Men jag e tillbaka! hm..finns mkt som jag vill berätta men kan inte få ihop allt..

okej, förrigår, 9/7 så var jag hos en kompis , bästa dagen i mitt liv! helt sjukt att vi träffades på så lång tid! vi har verkligen väntat på den dagen , och till slut kom den! vi fotade en massa, vi stack till ett bad och vi gjorde mkt!

vi fotade ganska mkt, men har inte alla bilder så jag lägger upp en !

 

Till en väldigt speciell person.


Aa det var den underbara dagen med henne

Asså just nu sitter jag och tänker på vad som hände när jag gick i skolan..blir ganska ledsen när jag tänker på de eftersom jag alltid satt i en situation som ingen annan var i..jag mår as dåligt när jag tänker på de nu..och ja tänker osså fixa de..Så om de händer igen så tänker jag sluta på den skolan..för ingen annan hade kunnat leva med den grejen..faktiskt så e de sant..Jag kände faktiskt att jag inte kunde leva med de men jag gömde mig från allt och alla då..för den dagen då allt hände..då sprang jag hem och försökte begå självmord..men jag tänkte då..alla där hemma då? vad skulle dom göra? dom skulle ju inte ens klara av att se mig död..men så är det..alla dör någon gång?


                                                  

Igår så stack jag till stranden och fotade skit mkt, men dom är i pappas kamera så jag vet inte riktigt hur man lägger in dom på datan..för försöka fixa de på något sätt ! Men jag hade jättekul..

Jaaa mer kan jag inte säga, idag kanske kommer min kompis och stannar kanske i en vecka!! Så fkn kul vi kommer ha!

tror de blev ett långt inlägg men hoppas ni pallar läsa! haha (:

ja tack för ni pallade läsa :)

Av Sassi ♥ - 11 juli 2011 11:40

hejj!

tänkte ge er dagens låt, och i nästa inlägg så skriver jag en massa! :D

Fan va snygg hon e! och låten e helt underbar!!


Av Sassi ♥ - 7 juli 2011 17:45

hejhej!

alltså jag vet , det har blivit dålig updatering..Men lixom de e sommarlov och jag tycker inte att man bara ska sitta vid datan och blogga hela tiden..Men kanske något inlägg blir det, Jag skulle gärna vilja blogga men endå gå ut och ha kul :) ehm nästa vecka hoppas jag att jag kmr kunna blogga något, ska sticka till gbg hos mina systrar och är där ett tag! jag hoppas de finns internet hos min syster :)´

iaf tog nårra bilder igår som jag kan visa:p

    

:p

måste bara f¨råga, börjar min blogg bli tråkig? isf , skulle jag göra mkt för att den ska bli bättre genom att ni kan säga vad ni vill ha mer i bloggen, för de gör de bara enklare! annars vet jag ju inte, och då kommer ju ni leva med min tråkiga blogg. Så kommentera och säg vad ni tycker jag ska ändra på:)


/sara


Av Sassi ♥ - 6 juli 2011 23:30

ops..har visst glömt bort att blogga tyvärr. jag var ganska inne i bloggdesigner och alla koder och sånt, men jag kan nu! behöver bara lära mig lite till sen e jag redo för att sälja designer! :D

Idag var de skola, sjukt tråkigt, men jag e ju klart bäst av alla ^^

Jaaa sen stack jag hem och gjorde inte så speciellt mkt , sov hela dan nästan..blir alltid så fkn trött efter skolan, fattar nt varför!!?

aa iaf nu sitter jag och pillar lite med koder och sånt:)

har nt mkt mer och säga..ska faktiskt ändra bloggen lite, tycker de börjar bli dags och göra nåt fint och så!:D

hejdå.


Av Sassi ♥ - 6 juli 2011 22:45

Av Sassi ♥ - 4 juli 2011 20:43

me:)

I love you babe<3

Av Sassi ♥ - 4 juli 2011 02:55

Rösta på min klänning så är ni hur underbara som helst!



OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Ovido - Quiz & Flashcards