♥ Sarah Of Sweden

Alla inlägg under juli 2011

Av Sassi ♥ - 27 juli 2011 18:30

Hellu!

vet ni om att jag e typ helt besatt av Ulrik ! Asså jag måste verkligen träffa honom!! Kommer dö annars!!:o
Asså jag typ DÖÖÖÖÖÖR!!!!!!!! Så fkn snygg !! , Ska ta o sticka t sthlm och leta efter han hahah!

Av Sassi ♥ - 26 juli 2011 23:23

Ska snart börja på dans , men funderar också att börja på thaiboxning, min kompis går där och har berättat lite och det verkar ganska kul :) Men har inte mycke pengar faktiskt, eller rättare sagt inga pengar..Mina föräldrar köper ju allt t mej men endå vill jag försöka betala något själv..blir ju annars för mkt..och kmr ju bli kallad för en jävla bortskämd unge! har hänt en massa gånger faktiskt..men men ! skiter jag i? hahah!

Just love it!!!

Tror de blir sista inlägget för idag annars skriver jag något senare för jag orkar inte så mkt data så jag ska kolla film!

Puss <3

Av Sassi ♥ - 26 juli 2011 22:51

Ska ju kanske snart få en! 

Kan ju blogga också ! :) Men det jag vet är att de kostar ..Men varför inte bara gå in till blogg.se , logga in , skriv ett inlägg och pof så är de klart, behöver ju inte slösa så mkt pengar för varje inlägg! :) Jag gjorde så på min kusins mobil , kanske inte en iphone men men de funkar !

Av Sassi ♥ - 26 juli 2011 22:33

Vem tycker ni e snyggast?

     

Asså alla vet redan att jag älskar justin och tycker han e snyggast och allt, och de e helt sant!

Men kolla på ulrik ! lika snygg och sexig :D Blivit kär!! Snart är ju hbg festivalen här och han kanske kommer och då måste jag verkligen sticka och träffa han!!! Har kanske chansen att snacka med han :D Skulle varit en dröm!!! asså han e såå troligt snyyygg!!! 


Justin då? Haha han glömmer jag verkligen inte! Har skrivit en massa texter om han och sånt! ..Men inte blivit något bra alls..önska att jag kunde skicka alla till han :/ Men det är bara i mina drömmar :/ Men men , #Neversaynever#

Men jag håller ju också på att rita av Honom, har tagit ett tag men jag e kanske snart klar! kan visa den när den e klar :) , 

Har sett ganska mycket att statistiken börjar sjunka..tyvärr..har bloggat snarrt ett år, tänkte fira de men det går ju inte..inte många som besöker den tyvärr..får försöka fixa de på något sätt ..Annars ingen menning och blogga? ..Jaja gör bara mitt bästa på de jag brinner för.

Puss & Kram

Av Sassi ♥ - 26 juli 2011 20:18

Hejhej..

Det börjar gå ganska dåligt med updateringen men ska försöka bli bättre! 

Dom senaste dagarna har jag inte gjort så mycke faktiskt ..konstiga saker har hänt..roliga saker har hänt och sånt..Men för det mesta kollar jag ganska mycke film! Jag är jätte beroende av film just nu :) Foto är jätte kul också! Så fort jag får en kamera ska jag ut och foto skit mycke ! :) 

Hm..idag har jag inte gjort så speciellt mycke .. Suttit vid datan lite , jo juste , jag fixade en blogg på myshowroom :) Alltså jag älskar den jättemycket! , hade bara velat ha designen här så hade jag varit helt nööjd! , ska se om jag kan göra de men besök den! (Länk) 

Ska fixa designen här så den blir bra! För svart är inte så jätte intressant :/

Men iaf just nu gör jag inte något alls! Tänker på min baby bara :( Vill träffa honom så jävla mycket !! 24/7-11 , Älskar dej <3

-----------------------------------------------------------------


Men ja , tror nog jag ska ta och städa mitt rum, haha tänkte skriva mitt liv .. mja inte så konstigt och städa sitt liv  hahahahah!

och har ni kollat dom nya inläggen på min och jennys novellblogg?  (Länk)


nu ska jag ta och städa mitt rum! , och förlåt igen för dålig updatering!! 

skriver kanske något senare!

Puss & Kram <3



<3

Av Sassi ♥ - 23 juli 2011 02:46

hejhej!, förlåt för jag inte bloggade iförrigår men det var bara en deppig dag då..men idag (igår)

var jag och shoppade bajs mkt faktiskt! and i love it!! Men orkar inte visa bilder nu för har inte fotat dom så jag gör de imoron!

Men just nu lyssnar jag på musik och bara har tråkigt, ska nog ta och sova nu så godnatt <3

Av Sassi ♥ - 21 juli 2011 03:34

hejhej..

Klockan är sjukt mkt och jag har fortfarande nt sovit..så jag ska göra de nu eftersom jag e skit trött!!

JAg skriver imoron direkt när jag vaknar!

Godnatt babys<3

   älskar dig baby<33333

OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Ovido - Quiz & Flashcards