♥ Sarah Of Sweden

Alla inlägg under augusti 2011

Av Sassi ♥ - 3 augusti 2011 02:46

heeeet
hallå, det är jag som ska stå där inte hon!!
Sjuuukt snygggggg!!
Vackrast
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
ÄLSKAR DIG ULRIK MUNTHER !♥♥♥♥♥♥♥♥
 

Av Sassi ♥ - 3 augusti 2011 02:00

Har skit tråkigt så jag gör en hiss och diss !

Långa & snygga naglar - så jävla snyggt med långa o välskötta naglar. speciellt målat i något snyggt nagellack eller franskmanikyr.. dock ska naglarna vara äkta vara och inte någe fejk !

Mamma - Jag har världens bästa mamma, hon ställer upp för mig jämt o ständigt. Hon kanske inte kan ge mig allt jag vill ha, men jag får kärlek av henne det räcker. Jag älskar min mamma, jag kan inte beskriva med ord, men hon är min bästa vän. <3
Snubben som hånglar med en spegel - Haha asså vad är det för människa egentligen.. Jag skrattade och höll på att spy samtidigt som jag såg videon. Typ tusen liter med foundation i ansiktet och ser ut som någon skitit ut honom. Förjävlig med andra ord. Och att han sedan går på en mamma-bloggare och kallar henne hora gör honom ännu mer till ett drägg. Ursch, hatar sådana människor!

Att man tror att man är nånting - Ja egentligen säger ju själva dissen allting, jag förstår inte hur människor orkar att vara elaka hela tiden, och tro att den människan är så mycket bättre än alla andra. En attityd man verkligen inte kommer långt på.. Vem vill vara hatad pga påhopp mot någon som inte gjort nånting som bara kommenterat eller råkat säga nånting fel.. Då behöver man inte sitta och tro att man är så mycket snyggare och gå på med personliga påhopp.. Det är så FEL!

Att vara desperat - Då menar jag människor som verkligen är desperata efter pojk/flickvän.. Det är väll ändå inget måste och kärleken kommer med tiden. Varför hålla på och leta efter någon som man ändå bara är tsm med i cirka 2månader om ens det. Är väldigt trött på att se folk på msn heta "Singel" och "Pojkvän sökes ÄR DESPERAT!" Så illa kan det väll ändå inte vara..

Falska "vänner" - Ärligt talat? Folk som går bakom ryggen på sina såkallade vänner är bara skit. Att man kan vara vänner ibland men ibland inte, det är väl sjukt?

Av Sassi ♥ - 2 augusti 2011 21:01

Tänktebara ta något vanligt så det fick bli denna outfiten!
Tröja - Kappahl
Linne - Ginatricot
Jeans leggins - Ginatricot
Skor - Converse (inte med på bild)

Puss

Av Sassi ♥ - 2 augusti 2011 19:54

I LOVE HER!!

Sååå sjuuukt bra!!

Av Sassi ♥ - 2 augusti 2011 19:15

Sitter och käkar jordgubbar, aslängesen man gjorde de haha:)

Glass-och-ringar-009_153186711_large
Av Sassi ♥ - 2 augusti 2011 17:30

Hellu!

Som ni ser så har jag ändrat bloggen lite, ville ha en enkel och ren design så det fick bli som det blev!
Headern har jag gjort själv, dock inte jag på bilden, bilden är från Weheartit så ni vet!
Hm..har inte mycket och säga faktiskt , så jag lägger upp lite outfits ! alltid kul!:)
Tumblr_lp20qdbsca1qd5zqzo1_500_large
Ganska så sööt outfit!
Tumblr_llrj9g1bre1qfyjogo1_500_thumb_large
En enkel söt som man kan gå runt i , var som!
Tumblr_lktoiode7b1qdrmhwo1_500_large
Vill ha!
Bqcdaaaabaodanbnaaaabc5vdxqkflrfsw1rl0npwjbtk3ivaz<br />flngrzrleaaaaelnnpzwowsm53owiymxi0qkdyowvzmm5qylzx<br />qqaaaajpzaoiyzcwmhg3mdaaaaaec2l6zq_large
Denna va hur snygg som helst!!

Av Sassi ♥ - 2 augusti 2011 01:45

Åhh har skit svårt att sova..Är alltid vaken till klockan 5 på morgonen :(

Imoron är det den värsta dagen!, och framöver..jag måste tydligen fasta :( gör de bara för mobilens skull hahah!
om ni inte vet vad fasta är kan ni kolla in denna sidan, kanske inte allt som e sant men det mesta! http://www.2000taletsvetenskap.nu/special/fasta.htm
så från och med imoron börjar jag..eller oj..kanske inte!! Min lillasyster fylleer år då ! åh nej ! jaja får börja överimoron istället..Men jobbigt kommer det bli!
Jaa just nu gör jag inte mycker kollar på lite videos, kikar i andras bloggar och det vanliga !
Jag tycker jag ska börja ta lite mer bilder i inläggen eller vad tycker ni?
jag har tänkt mycket på att , folk har sagt att man ska nischa sin blogg typ, och då e de att man typ hittar något man "brinner för" och bloggar mest om de typ..Så jag hade tänkt göra de, det flesta får flera tusen besökare för de, men önska mig lycka till -.-
 

Av Sassi ♥ - 1 augusti 2011 17:30

Hejhej!

sitter här och lyssnar på hög musik :) Idag hade inte jag tänkt göra nåt, kanske bah lära mig lite dans :) har ju inget annat för mig!
Love you ♥
Kram

OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Ovido - Quiz & Flashcards