♥ Sarah Of Sweden

Alla inlägg under augusti 2011

Av Sassi ♥ - 13 augusti 2011 22:50

<p>Fortfarande i Paris. var där över höstlovet</p>

<p>.</p>

Sötaste Ulrik!

Av Sassi ♥ - 13 augusti 2011 21:01


Jag har gjort den !! Men vill få in den på min blogg i blogg.se...fast vet inte hur..vet du?

Av Sassi ♥ - 13 augusti 2011 20:11

Hejhej.

sitter just nu och lyssnar 1D's nya singel! Såå sjuuuukt bra, sitter och lyssnar på den gång på gång. Och deras röster , ohhmajgad! Ni borde fan lyssna!!!

SÅÅÅÅ SÖÖÖÖÖTAAAAA!!!!!  Dom kanske kommer snart t sverige men är inte säker, men ska dom så drar jag fan t sthlm!!!!!!!!!!!!!

---------------------------------------------------------------------


Gör inte mycket mer, vaknade kl 18 ..för jag sov igår(idag kl 6..så har inte hunnit göra mycke på den här lilla tiden..Men ska kanske träna lite senare och så!, bloggar lite också!:)

Av Sassi ♥ - 13 augusti 2011 19:46

Om du fick bestämma, vad skulle du då vilja se mer av och läsa mer om här i bloggen?

Av Sassi ♥ - 13 augusti 2011 05:26

Nu måste jag tyvärr sova..så jag får blogga lite mer imoron vilket är idag haha :p

Jaja godnatt <3

      

Its hard to say goodbye to someone you love..

Av Sassi ♥ - 13 augusti 2011 04:04

 

Av Sassi ♥ - 12 augusti 2011 20:13

Your image is loading...

Gjorde denna nyss! Enkelt!

OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Ovido - Quiz & Flashcards