♥ Sarah Of Sweden

Alla inlägg under augusti 2011

Av Sassi ♥ - 26 augusti 2011 17:38

You'r always in my mind..

-------------------------------------------------------------------------


Hejsan . Förlåt för jag inte bloggade lite tidigare av dagen. Dagen har varit skiiit jobbig:o världens äckligaste dag idag..

stack först och mötte min kompis, sen drog vi t skolan , drog sen t bussen och va i hbg typ halv nio, ja och sen gick vi i typ 2,5 timmar..shit så törstig jag va efter de.. 

Har tyckt att hela dan va skit..så äckligt ..och jag vet inte ens varför?

just nu gör jag ingenting ..hade lust att dra till "nya väla" idag men orkade inte så jag får göra de imoron tror jag, det har alltså kommit nya affärer eller ja butiker . Det stod att dom skulle öppna New Yorker, och riktigt glad blev jag! dom har sååå sjukt snygga kläder där!:o kommer köpa väldigt mycke därifrån. 

ohh yes i do!

Av Sassi ♥ - 25 augusti 2011 18:05

Hemma! :) skolan har varit helt okey . Började med musik, HADE FAN KUNNAT FÅ (A) som i betyg men den fkn bajs läraren kom aldrig t mejj :( Så jag får fixa de t nästa gång om jag fortfarande går i den skolan..iaf efter skolan stack jag t en tjejkompis och va där en stund sen stack jag hem. Har inte gjort så mycket faktiskt, lyssnat på musik, sjungit och dansat eftersom har haft tråkigt hehe :p

såg denna videon nyss! :o


MADDI JANE --

sjuukt bra?! :)


Här e orginalet :


Vilken av dom tycker ni e bäst? :D 

--------------------------------------------------------------------------------------

nu ska jag gå och käka sen ska jag nog göra något roligt :) får se vad det blir! :)

Puss <3

Av Sassi ♥ - 25 augusti 2011 07:03

shuuu!

Skämta..skrev ett skit långt inlägg innan men jag loggades bara sådära?!! faaan va jag hataaaaaar min data?!!!! eller så e de bloggplatsen.se? ska anmälaa dom:@

hahaha.

Snart måste jag sticka t tåget för jag ska sticka t min vän och sen sticker vi t skolan. Måstteee skynda mej, hade velat ge er dagens outfit men jag hinner inte, och har ingen sladd t mobilen!

Okey lyssna på denna , och hejdåå!!:D<3

Av Sassi ♥ - 23 augusti 2011 06:37

Hellu, längesen man bloggade, ursäkta för det. 

snart är det skola -.- men jag tror inte jag orkar sticka eftersom mår lite dåliiigt!...

men endåååå, sticker kanske. Iaf bytar skola snart också! maybe, till åstorp ! as bra skola där! aah ! 

Jag funderar faktiskt på att flytta denna bloggen till myshowroom.får se!

hmm, vaa ska jag säga? dom tre skoldagarna har varit okey men endå boriiing!

--------------------------------------------------------------------------------------------


nu ska jag klä på mejj och dra, får se om jag skriver ett inlägg senare!

Puss :*

oilyoöylb 039ö

Av Sassi ♥ - 22 augusti 2011 01:02

Min nya favorit låt!:*

Sååååå sjukt bra!!

Av Sassi ♥ - 21 augusti 2011 07:48

Tumblr_lq4bodxgo41qghtxko1_500_large

Gud, tänk om man verkligen hade allt detta ?! 

Av Sassi ♥ - 21 augusti 2011 07:33

Tumblr_lpvx8ticz81qg0w1yo1_500_largeVärldens vackraste ♥

Av Sassi ♥ - 21 augusti 2011 07:27

I love you Justin (L)

OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Ovido - Quiz & Flashcards