♥ Sarah Of Sweden

Alla inlägg under augusti 2011

Av Sassi ♥ - 12 augusti 2011 18:46

Ser ni att jag har ändrat på bloggen lite? Har faktiskt lagt in en bild på kommentarsrutan , På Justin såklart!, sen muspekaren fixade jag ett nman, Cody , en av mina favvo , tyvärr så hittade jag inte Justins namn och inte ulrik heller, och inte austin heller!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så jag hittade bara cody , så de fick bli han! 

Tumblr_lpgyrotiqy1qiqapeo1_500_large

Av Sassi ♥ - 12 augusti 2011 18:32

Såå jävlaa snygg!!!

Av Sassi ♥ - 12 augusti 2011 14:15

Justin Bieber har blivit dumpad av Selena  Gomez . Hon dumpar han typ pågrud av att han umgås med fel människor typ. Jag tycker synd om han ! :'(


Här är beviset ;P Men jag vet inte om jag ska tro på Aftonbladet ! ( för enligt andra källor så har hon inte gjort slut med Justin !

 -Av Liv  

Om det är sant kommer jag flippa över.





Av Sassi ♥ - 12 augusti 2011 11:52

(x) snott den här listan
() rökt en cigarett
(x) skärt mig
() varit full
(x) varit kär
() blivit dumpad
() dumpat någon
(x) haft självmordstankar
() varit i knytnävsslagsmål
(x) Nördat framför datan en hel natt
() hånglat med en främling
() ljugit för en kompis
(x) skolkat
() sett någon dö
() Blivit sviken
(x) flugit
() Fått MVG på 5 prov i rad
(x) stannat uppe hela natten
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
() gjort en snöängel
( ) haft ett te-party
(x) byggt ett sandslott
(x) hoppat i en vattenpöl
(x) lekt uppklädd
(x) hoppat i en lövhög
(x) åkt släde
(x) fuskat när jag spelat spel
(x) varit ensam
(x) somnat i skolan/på jobbet
() använt ett falskt id
(x) tittat på en solnedgång
() varit i Kanarieöarna
(x) blivit kittlad
(x) blivit missförstådd
() tagit hand om ett råddjur eller en get
() vunnit en tävling
(x) gått mot rött
() blivit avstängd från skolan
() varit i en bilolycka (buss)
(/) haft kramp 
(x) ätit ett helt glasspaket på en natt
(x) gråtit mig själv till sömns
(x) hatat mitt utseende
() varit vittne till ett brott

Av Sassi ♥ - 12 augusti 2011 11:28

Heeey ! :p

vaknade för någon timme sen, fortfarande trött! Menmen..Idag ska jag inte göra mycke , ska fixa mitt rum. Ska snart färga de! Blir naajs!:D

Just nu lyssnar jag på musik, skulle bloggat igår natt..men jag var för trött efter en film jag såg, friday! Skit rolig :) 

Hahaha!!! Chris tucker är skiit seexiii :p 

Ni borde kolla filmen! , Finns två andra, som fortsättning, Next friday och Friday after next. 

Av Sassi ♥ - 11 augusti 2011 20:46

Hejhej! Nu sitter jag och lyssnar på musik och kollar daniel paris blogg!! sötast juh?! Måste träffa honom! Det lär bli najs, aa iaf gör inte mycket mer än så..Så här får ni bilderna på de jag köpte, fick en skiiit snygg t-shirt av mamma , sååå gullig!

Här är den t-shirten jag fick av min syster, visade den aldrig så här är den!

Såååvacker <3

Jeansen jag köpte från cubus tror jag? Aah dom kosta typ 99 bara!

Tröjan jag och emma köpte ! Skit fin är den på! Den kosta 79 på bikbok.

Vit kayal, från kicks , den kosta typ 75 elr nåt :)

Och den här fick jag av mamma idag!!! Såå sjukt snygg är han på bilden!

Tack mamiii!!<333

------------------------------------------------------------

Ah det var det, men nu ska jag typ fortsätta kolla på daniieeels blogg och bah ta de lungt. Får se om jag skriver något senare!

Puss & Kram <3 


OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Ovido - Quiz & Flashcards