♥ Sarah Of Sweden

Alla inlägg under augusti 2011

Av Sassi ♥ - 11 augusti 2011 19:48

Tänkte bara ge snabba svar till några som kommentera! Sen visar jag de jag köpt och fått idag haha :D


Kommentar till yepp, thats how it is.
 
Matilda

Matilda

Torsdag 11 aug 15:09

Fin blogg :D kolla in min blogg, och ställ lite frågor på frågestunden om du vill :D kram

 
Svar: Taackk! Visst kan jag göra det! :) Kram!
------------------------------------------------------------------------------------------- 
 
 
Rebecka

Rebecka

Torsdag 11 aug 14:12

Jag fastar också! (:
Jättefin blogg!

Svar: Det är ju bra! Tack så mycke!
--------------------------------------------------------------------------------------------- 
 
Kommentar till yepp, thats how it is.
 
annie

annie

Torsdag 11 aug 13:50

Älskar dn header! var gärna med i dagens blogg på min blogg :D

Svar: Tack så mycke! Visst är jag med, Skulle 
--------------------------------------------------------------------------------------------
 
Vill ni gå in till deras bloggar, klicka på deras namn så kommer ni till deras blogg! :D
Av Sassi ♥ - 10 augusti 2011 22:31

There are things that we don't wish to happen but have to accept, things we don't want to know but have to learn and people we can't live without but have to let go.

 


Av Sassi ♥ - 10 augusti 2011 20:34

  

Shulu bitchhhes! Sitter här och läser min babys blogg! Daniel Paris in tha house! Haha just kidding ! , Lyssnar osså på hög musik och dansar lite crazy! Alltid kul! ;P

Justin hade skrivit en sak som oroar mejj lite..


"Go ahead, hurt me. Hurt me with the words that slide right out of your mouth. Hurt me with the throws from your fist because I stood up for myself. Hurt me because I am something and you are nothing. Hurt me because I tell it like it is, even though you don’t agree. Hurt me because you think it’s the best answer out of the options of fixing the problem. Hurt me because of the way I look. Hurt me because of the way I dress. Hurt me because of the way I talk. Hurt me because I love to be myself. Hurt me because of the person I’m dating. Hurt me because my family isn’t around to protect me. Hurt me because I did nothing to you. Hurt me because I give you everything, yet you throw it all away. Hurt me because I want to spend some time with the ones I love without having cameras following my every move. Hurt me because I am not who you want me to be. Hurt me because I don’t do things right. Hurt me because I try the best to please every one of you. Hurt me because I am growing up. Hurt me with all of your strength. Hurt me when I’m already down on the ground, bruises and cuts all around. Hurt me because I am human. Go ahead, hurt me." - Justin Bieber


Jag blir faktiskt orolig..undrar vad som hänt? Måste få reda på de..

Kommer ta bilder på mina nyköpta grejer senare, måste städa mitt rum lite!

Hejdååå <33


Av Sassi ♥ - 10 augusti 2011 05:15

..Att ni mååsste verkligen lyssna på dessa låtar!

Kommer många!! beacuse i love theem!

doog när jag hörde denna! såå sjukt bra!

gosh såååå bra!?

Suppernova!! superbra!

såå fiiiin!

såå söötta båådaa två, jag kanske träffar han till vänster tror jag de e , men ja de e iaf ditåt <----

haha jaa jag e sån kändiskåt ni vet :p

Jalla godnatt ännu en gång<3

Av Sassi ♥ - 10 augusti 2011 04:38

Snacka om att jag hade en riktigt konstig dag idag!!:O

Ne skoja, Hejhej säger man först juuuh?! How do you think i am öhh! Haha skoja..

Idag (igåår) Så drog jag t bästaah tjejen , var hemma hos henne en liten stund sen stack vi till välaa! Hur awesome som helst, egentligen inte..dom stängde 20.00 Och vi var där halv så vi fick bara en halvtimme på oss, man ba wow thats a short time you know!:o Men helst seriöst, man shoppar inte i en halvtimme, helt craazy ju!:o Haha men vi hann köpa något iaf, vi köpte varsinn tröja, skiit snygga !:o Fotar den imoron som är idag haha. Men jag gör de! aa och sen köpte jag en vit kayal, skiit fin färg helt serööst! Sen stack vi t knutan som luktar piss..eww!!!!!

Fattar inte hur folk står ut med den äckliga lukten , öhh!!! crazzyy bitches!

Iaf sen stack vi och käka på mc..and noo im not fat! haha .

senare stack vi hem, och nu sitter jag själv, vaken och inte så jätte trött.. har inte mycket jag kan göra, satt innan och kollade på en as grym film , riktigt rolig och i slutet är det typ det gulligaste jag sett!! Jah, juste filmen heter Farsan! Har ni sett den? iaf i slutet , herreguuuud! Så jävla söt unge som de där paret adopterade, Gaaad! såååå söööt liten chinaababy hhaha :)

Men iaf nu tror jag att jag ska ta och sova, har inte mkt jag kan göra, klockan är 5 snart och tror de dags att jag går och lägger mig..

Juste, ni ser ju att de börjar bli lite sämre updatering men jag ska försöka uppehålla er så mycket som möjligt! 

Men okeeey godnatt sötnosar!

Have a good day tomorrow wich is today hehe..

Av Sassi ♥ - 8 augusti 2011 06:13

Vaken kl 6 som alltid tyvärr..Men tror jag snart ska sova..tänkte bah säga att blogg.se strular väldigt mycket och jag kan inte ens besöka min blogg..eller jo jag kan men allt blir vitt och varför vet jag inte . Jag tänkte ju blogga där och inte här men jag har ångrat mejj totalt! Jag som trodde de var typ den bästa bloggsidan men nope ..jaja nu ska jag sova. Godnatt   

Xoxo Biebers wife ^^

Av Sassi ♥ - 3 augusti 2011 16:15

Nu har jag funderat och tänkt klart, jag ska låsa bloggen en tag. En liten hämnd , nej men ingen kommenterar så varför ska jag låta er läsa min blogg om ni inte kommenterar?? Nä precis. Jag tvingar er inte. men jag har inte fått en enda kommentar på flera månader? hm..det var inte bra. Så ni kommer inte få ta del av min blogg på ett tag, jag kommer blogga på expensivelife.blogg.se framöver . för jag kan inte leva utan att inte skriva något. Men jaa de var bara de jag ville säga och om ni ska kommentera, gör de på den andra bloggen..

Av Sassi ♥ - 3 augusti 2011 02:59

Favoritfilm?:
Neversaynever såklart!!
Favorit tvserie?:
Csi , bara för justin gjorde de hela!
Favoritfärg?:
LILA ! 
Favoritlåt?:

Alla jb låtar!!
Favoritband?:
band? inte artist? , men okej Artist:JUSTIN BIEBER, ULRIK MUNTHER, Och tusentals fler!, Band: hm..Broken door, Paramore, Gillar mycke rock och så!, men de finns säkert fler!
Intressen?:
Lyssna på Justin & Ulrik ^^
Gillar?:
Justin & Ulrik :D
Ogillar?:
Falska vänner -.-
Motto?: 
Never say never!
Drömmar?:
TRÄFFA JUSTIN BIEBER & Och Ulrik Igeen!!!!!!

Justin Bieber ellr Ulrik Munther?:
Herregud va svååårt :(( eller inte! jag väljer fan båda!
Facebook ellr Twitter?

facebook bra men twitter bäst!
Lady ellr Gaga?
Lady! Gaga låter ganska bebis språk hahah!

Sverige ellr USA?
USA !!!!!!!!!
Äcklig ellr Ful?
Äcklig xD
Harry Potter ellr Twilight?
Twilight , hatar harry potter, men inte den första , tror jag de va?
Tv ellr Datan?
Datorn
Blind ellr Döv?
Döv... eller inget^^

Tysk ellr Kinesisk?
äää.. kinesisk 
Sommar ellr Vinter?
BÅDA
Blondiner ellr Brunetter?
Brunetter,va annars?

OM


Hej och välkomna till denna blogg babes! Bloggen drivs av mig en tjej på 15 vintrar. I min blogg kommer ni få följa min vardag med, shopping, vänner alla galna saker jag gör + massa mer. Vill du kontakta mig? Maila då saramajed@live.se
Puss ♥

Följ min Love Basket

Zanni Of Sweden - Mylovebasket.com mode online

Mina senaste inlägg♥

Kategorier

Arkiv





Tjäna pengar? - Klicka här nedan!


Ovido - Quiz & Flashcards